Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Seppo

Seppo (Reitti 2000:n oma ennätys uusiksi)

Recommended Posts

Aloin eilen illalla tappelemaan näiden teknisten härpäkkeiden kanssa. Latailin soittolistoja kelloon, tappelin kuulokkeiden kanssa yms. Ovat äärimmäisen ärsyttäviä jos eivät toimi. Voi kun joskus kertyisi viisautta tehdä säädöt ennen kuin on edes lähdössä lenkille...

La 13,1km 5:13/km s134

-Alku sujui hyvin, mutta sitten alkoi taas tuntumaan lihaksissa. Lihastasolla palautuminen on näköjään pahasti vaiheessa. Mielessäni kuvittelin painavani menemään tuulen lailla, mutta vauhti oli parhaimmillaan 4:47/km. No pitää malttaa.

Lenkin loppuvaiheella liikennevaloihin tuli sellainen 90-luvun perus auto ja sen perässä uudenkarhean näköinen musta mersu/bemari/audi, en nyt hoksannut katsoa auton merkkiä kun keskityin ihailemaan auton massiviselta näyttävää muotoilua. Hieno peli jossa on varmasti enemmän tehoja kuin omassa pyörien päällä kulkevassa roskalaatikossa. Värimaailmakin on sama ja molemmissa on sisällä roskia. Nämä kaksi autoa kääntyi risteyksestä vasemmalle ja edessä menevä auto alkoi kiihdyttämään omaan rauhalliseen tahtiin edessä aukeavalle suoralle. Verkas tahti ei riittänyt takana tulevalle tykille jo koukkasi tien oikeassa laidassa olevan bussipysäkin kautta edellä menevästä autosta ohi. Sinänsä hienoa nähdä kuinka nopeasti auto liikahtaa kun kaasupoljinta painaa, mutta onhan tuossa aina riskinsä että auto löytyy pian ojasta tai kolaroituna kun tila kävikin pieneksi. Olisihan ohi päässyt 100m päässä alkavalla suorallakin. Tosin samaa jännitystähän tilanteesta ei olisi saanut.

• Like 4

Su lepo

-Lihakset tuntu huonoilta niin päätin ottaa pari päivää lepoa.

Viikko yhteensä 20,7km 1h 54min

Ma Lepo

Ti 9,6km 5:22/km s138

Ke 17,4km (13km 5:19/km s141 & 4,4km 4:19/km s161)

To 10,6km 5:43/km s128

Näköjään vähän huonosti jaksaa taas merkkailla lenkkejä tai tehdä muutakaan. Koitetaan reipastua. Jalat on tällä viikolla tuntunu paremmalta kuin viime viikolla, mutta lihakset tuntuu väsyvän normaalia nopeammin. Sinänsä vähän hankala ettei ole näkemystä kauan palautuminen voisi kestää. Toisaalta siksi tuo Reitti 2000 juostiinkin että pääsisi näkemään myös miten tuo palautuminen toimii. Tälle viikolle olisi toiveissa 70-100km viikko. Katsotaan nyt miltä loppuviikosta tuntuu. 

• Like 8

To 15,7km 5:22/km s137

-Rauhallinen päivähölkkä kipeillä jaloilla. 

Multa on menny jotenkin täysin ohi että juhannus alkaa jo tänään. Olin vahvasti siinä uskossa että vasta huomenna. Sinänsä positiivinen yllätys ettei huomenna olekaan työpäivä. Jotain positiivista senkin rinnalle että oon nyt tällä viikolla onnistunu rikkomaan puhelimen näytön. Alotin operaation pudottamalla puhelimen ensin pihatielle jolloin näytön yläosa otti osumaa. Eilen illalla pudotin ihan suoriltakäsin keittiönlattialle. Siihen se laminaatille mätkähti ja näyttö meni moneen osaan. Varmaan särky helpommin kun olin sitä alkuviikosta jo vähän avittanu. Ei paljon auttanu tuommonen muovinen suojamuovi. Tai ehkä se on pelastanu puhelimen muutaman kerran, mutta nyt tuli kilometrit täyteen. Saa nyt nähdä miten ton saa korjattua, mutta uuden näytön jälkeen hommaan paremman suojakuoren. 

Lenkin jälkeen pudotin Fenixin lattialle, onneksi se ei ottanu osumaa. Ja tänään pitäs vielä lähtä käymään kaupassa. Pitää olla varovainen....

• Like 7

Puhelimet ’ paljaana ’ on kyllä pirun liukkaita. Avattava suojakotelo tjsp. on vähän kömpelö, mutta pitkässä juoksussa pelastaa paljolta harmilta, noi suojalasit vaan pitää sirpaleet kasassa.  

Kotivakuutus joskus kauan sitten korvas mulle yhden rikkoontuneen kapulan. Siitä hajos muutakin kuin näyttö. Oli pieni omavastuu. 

11 tuntia sitten, joukor kirjoitti:

Puhelimet ’ paljaana ’ on kyllä pirun liukkaita. Avattava suojakotelo tjsp. on vähän kömpelö, mutta pitkässä juoksussa pelastaa paljolta harmilta, noi suojalasit vaan pitää sirpaleet kasassa.  

Kotivakuutus joskus kauan sitten korvas mulle yhden rikkoontuneen kapulan. Siitä hajos muutakin kuin näyttö. Oli pieni omavastuu. 

Mulla on semmonen muovinen suojakuoriläpyskä. Se on sinänsä ikävä, että mulla on paha tapa napsutella sitä paikoilleen ja pois puhelimen päältä. No tietysti se löystyy siinä hommassa. Se lasin suojamuovi on kyllä sinänsä kätevä, että jos sitä ei olis niin puhelinta ei vois nyt edes käyttää. Tuo iphonen puhelimen sivuille kaartuva näyttö on kyllä ihan syvältä. Se on vaan ajankysymys millon se napsahtaa johonkin ja menee rikki. Muotoilullisesti toki hienon näköinen, mutta jos se johtaa siihen että puhelinta pitää säilyttää rumassa kotelossa niin eipä siitä ole iloa. Sama kuin ostais auton joka on sisältä Mersu, mutta siinä on Opelin ulkokuori. 

Korjauksesta taas tekee normaalia vaikeampaa että kysessä on työnantajan puhelin. Jos olis oma niin olisin eilen kauppareissun yhteydessä vaihdattanut siihen lasin. Nyt puhelimien huolto on ulkoistettu yritykselle x jonne puhelin pitää varmaan lähettää huoltoon. Enkä kyllä yllättyisi siitäkään ratkaisusta, että koko puhelin menee vaihtoon vaikka pelkkä näytön korjaaminen riittäisi. Se on tätä nykymaailman menoa se. 

On 19.6.2020 at 18.13, Timo kirjoitti:

No voi itku ja mä ku vaihdoin just Kian tuliterään Opelin. 

Älä huoli, mä ajan autolla joka näyttää isolta roskalaatikolta. 

4 minuuttia sitten, TomiSakari kirjoitti:

Tietty rajoittavana tuo työnantajan kapula että viittiikö hommaan ryhtyä

Niinpä, kuulemma voi vaihdattaa näytön missä vaan firman piikkiin niin taidan valita sen vaihtoehdon. 

• Like 1