Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Seppo (Endurance 24h 2022, ehkä)

Arvostele ketju:

Share

Recommended Posts

DNS

Antaa olla. Heräsin tuossa neljän jälkeen yskimään vajaaksi tunniksi. Ei tämä pieni nuha ja yskiminen nyt vaan lopu. Eilen illalla pikku lenkki 10,6km 5:43 s137. Koittelin pystyykö tässä juoksemaan. No pystyy, mutta eipä se hääppöiseltä tunnu. Keuhkoissa ja kurkussa tuntu pehmeältä ja tukkoselta. Ja lenkin jälkeen taas normi iltayskät. Ei tässä mihinkään olympialaisiin olla menossa eikä tällä ikämiestasolla kannata lähteä sairaana viivalle. Ensi vuonna paremmalla tuurilla. Laitoin osallistumisoikeuden myyntiin ja klo 12 siirrän sen ensi vuoteen. 

Tuli tuossa jossain vaiheessa ilmoittauduttua tuonne Endurance 24h kisaan. Olisko se nyt ollu viime vuoden kisaan vuosi sitten tms. Oon nyt näköjään jonotuslistalla sijalla 41. En tiiä onko turhaa elätellä toiveita päästä noilta sijoilta vielä mukaan kisaan, mutta katotaan nyt miten paljon tulee perumisia. 

Oli kyllä hieno kausi tämä vuosi 2021. Tuli mokailtua koko rahan edestä. 

23 minuuttia sitten, Seppo kirjoitti:

Tuli tuossa jossain vaiheessa ilmoittauduttua tuonne Endurance 24h kisaan. Olisko se nyt ollu viime vuoden kisaan vuosi sitten tms. Oon nyt näköjään jonotuslistalla sijalla 41. En tiiä onko turhaa elätellä toiveita päästä noilta sijoilta vielä mukaan kisaan, mutta katotaan nyt miten paljon tulee perumisia.

Mä myyn sulle E24-lapun, jos Jumisko ei sitä ota, selviää lähiaikoina.

4 tuntia sitten, Seppo kirjoitti:

Erittäin todennäköisesti pääset mukaan tuolta sijalta. Paikan ostaminen on toki astetta varmempaa.

Perjantai, lomapäivä töistä. Eipä juuri aamulla kylppärissä yskiessä harmittanu että en lähteny Kolille. Ei tullu ihmeparantumista tänäänkään. Luultavasti se tulee sunnuntaina. Vois kyllä maanantaina kysellä työterveydestä että jatketaanko tätä 1,5vko kestänyttä yskimistä vai mitä tehdään. No luultavasti jatkan yskimistä etätöiden merkeissä, mutta saahan sitä aina kysyä. 

On 1.10.2021 at 23.38, Elwood kirjoitti:

Sori, lappu meni Jumiskolle.

Nou hätä 🙂

Yskä loppu alkuviikosta ja nyt tuntuu että se pieni köhä tuli takaisin. Tosin nyt se kuulostaa enää vain virkamiesyskältä.

Muuten oon tässä vain odotellut päivittyisikö Endurancen jonotuslista. Ei ole pahemmin motivaatiota jatkaa treenejä niin kauan kuin tuo kisa näyttää olevan kaukana tulevaisuudessa, ehkä. Vaikkakin pieni ulospuhallus tämän perseilykauden jälkeen tulee ihan paikalleen.

Ton diabeteksen kanssa on ollut turhan paljon haasteita viimeisen 2-3 viikon aikana. Enimmäkseen se on harmittanut päivisin ja v-tuttanut öisin kun sokereita on pitänyt valvoa pikkutunneille. Eilen oli lääkärireissu ja toivottavasti uudella ohjeistuksella saataisiin tilannetta paremmaksi. Keskimäärin on kuitenkin mukavampi nukkua öisin kuin valvoa.

Viikonloppuja kaikille!

1 tunti sitten, Seppo kirjoitti:

Muuten oon tässä vain odotellut päivittyisikö Endurancen jonotuslista. Ei ole pahemmin motivaatiota jatkaa treenejä niin kauan kuin tuo kisa näyttää olevan kaukana tulevaisuudessa, ehkä. Vaikkakin pieni ulospuhallus tämän perseilykauden jälkeen tulee ihan paikalleen.

Ton diabeteksen kanssa on ollut turhan paljon haasteita viimeisen 2-3 viikon aikana. Enimmäkseen se on harmittanut päivisin ja v-tuttanut öisin kun sokereita on pitänyt valvoa pikkutunneille. Eilen oli lääkärireissu ja toivottavasti uudella ohjeistuksella saataisiin tilannetta paremmaksi. Keskimäärin on kuitenkin mukavampi nukkua öisin kuin valvoa.

Sinnehän tuli 40 paikkaa uudelleen tai koronarajoitusten poistuttua jakoon, joten kyllä jonotuslista kutistuu ymmärtääkseni merkittävästi. 

Diabeteksen taustoja en tunne (en muista edes oliko oma vai lapsen sairaus), joten voi mennä ihan ohi, mutta oletko kokeillut / miettinyt vähähiilihydraattista ruokavaliota? Jenkkien ADA on kääntymässä siihen suuntaan omissa hoitosuosituksissaan.

Noita rajoitusten poiston tuomia lisäpaikkoja mä en ollu miettinytkään. Tässähän voi joutua oikeasti juoksemaan. Pitää tässä viikonlopun aikana miettiä joku treeni suunnitelma valmiiksi.

Diabetes on 6kk vanha lapsen diagnoosi. Haasteet on enemmän sopivien insuliinitasojen hakuun liittyviä. Ja toki vieläkin opettelua.

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy