Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Seppo

Seppo (Don_Validon ihmiskoe: Karhunkierros 166km ja UTTF Finisher -liivi ensi yrittämällä)

Recommended Posts

tunti sitten, Seppo kirjoitti:

En etes muista millon olisin pk-lenkillä kellottanu alle 130 keskisykettä edes palauttavalla lenkillä. 

Mihin kohtaan sun alakynnys määritettiin viime testissä?

1 tunti sitten, Seppo kirjoitti:

Koko setin hinta 60e. On katteet kohillaan. 

Tänään meen kattomaan uusia polkujuoksukenkiä ja varmaan pitää illalla taas vähän ulkoilla. 

Ohjehinnat ovat kyllä karmeita, onneksi noitakin kamppeita löytyy silloin tällöin alelaareista.

Vj Maxx? Alkanut kiinnostaa ne mutta niidenkin hinnoittelussa on tullut joku virhe.

14 minuuttia sitten, Tupu kirjoitti:

Mihin kohtaan sun alakynnys määritettiin viime testissä?

Ohjehinnat ovat kyllä karmeita, onneksi noitakin kamppeita löytyy silloin tällöin alelaareista.

Vj Maxx? Alkanut kiinnostaa ne mutta niidenkin hinnoittelussa on tullut joku virhe.

Aerobinen kynnys oli 153. PK1 alue alko 120 sykkeistä. Onneksi ei menny eilen sen alle niin ei ollu täysin turha lenkki. 

VJ MAXx:a lähden ostamaan, mutta VJ XTRM haluaisin myös päästä sovittamaan. Toivottavasti jommatkummat lähtee matkaan. 

Täytyy kyllä sanoa että ens kesän hintalappu on kyllä aika iso. Siinä missä Vantaan maratonille riitti melkeinpä osallistumismaksu about 50e niin ens kesän hinnaksi tulee reilusti yli 1000e. Paljon tulee näistä uusista varusteista mitä pitää hankkia, energioista yms. Isoin kuluerä on tietysti matkat ja majoitus. Tietysti jos lähtis juoksemaan kisaa Keski-Eurooppaan niin yhdestä kisasta vois tulla jo parin tonnin reissu. Ja sitten tulee vielä oma hintalappu noista teknisistä härpäkkeistä jotta saan tehtyä näistä videot, mutta ne kulut ei toki rasita normia osallistujaa. 

• Like 1

15 minuuttia sitten, epäurheilija kirjoitti:

Aika halvalla pääset jos 1000€ koko kesä, mulla meni viime vuonna pelkästään kk:n osallistumisen ja majoituksiin ja matkoihin yli 900€ 🤔 Se oli varmaan se kun vaimo piti ottaa mukaan...

Laskin tuota yli tonnia halvimman mukaan. Alla muutama kohta mitä oon jo maksanu eikä noissa ole kuin osa matkoista ja majoitukset:

Karhunkierros 570e

Ylläs-Pallas 700e

Vaarat 332e

Tuleekos noista nyt 1600e ja siitä puuttuu vielä vaikka mitä.

• Like 2

mikä tossa rukalla maksaa noin paljon..osallistuminen ?? täälhän joku vois järkää jonkun kisan..niin me tehtiin tahkon portaissa..käytiin joku 10 kertaa ..mä ostin palkinnot ..ja annoin ne sit osallistujille..ite kellotettin ajat..myös kertojen määrä huomioitiin..reeni-kisa oli  portaat x3..

• Like 2

6 tuntia sitten, Reenaaja kirjoitti:

mikä tossa rukalla maksaa noin paljon..osallistuminen ?? täälhän joku vois järkää jonkun kisan..niin me tehtiin tahkon portaissa..käytiin joku 10 kertaa ..mä ostin palkinnot ..ja annoin ne sit osallistujille..ite kellotettin ajat..myös kertojen määrä huomioitiin..reeni-kisa oli  portaat x3..

Rukasta, majoitus 200-300e, lennot on mulla 145e ja osallistuminen jotain 140e. Äkkiä siinä onkin sitten 500e kasassa. 

26 minuuttia sitten, Umpimähkä kirjoitti:

XTRM on kyllä mainio kenkä, mutta kestävyys saisi olla parempi. 400 km poluilla ja pusikoissa ja yllättävän kulunut pohja. Toki, jos alessa näen, ostan heti.

Toivottavasti kestää koska niihin päädyin. MAXx:n kantakuppi oli mulle liian löysä, tuntu että jalka nousee sieltä joka askeleella. Sense 7 SG:tä koitin ja se oli kuin olisi laittanu sukan jalkaan. Tuntu vaan niin heikosti vaimennetulta ettei se taida sopia mulle pitkiin kisoihin. XTRM oli sitten kenkä noitten väliltä, ei mikään sukkamainen istuvuus mutta mukavan tuntuinen jalassa. Ei se nyt mitään riemunkiljahduksia aiheuttanu, mutta katotaan nyt miten lähtee toimimaan. iRockit mulla on kokoa 11,5 niin otin XTRM:t kokoa 12. Mahtuu sitten jalka vähän turpoamaan ja/tai isompi sukka jalkaan. Lisäksi ostin ne vedenpitävät sukat, toivottavasti tuli sopiva malli koska niitäkin oli miljoona erillaista. 

Mulla on ollu vähän semmonen kuva että tuo Varuste.net on epämääräinen paikka, mutta sehän oli tosi mielenkiintonen myymälä. Oli vaikka mitä retkeilykamaa, hiihto vermeitä, polkujuoksuun kenkiä ja vaatteita yms. Semmonen paikka että siellä kuluis aika kyllä siivillä. Olin siellä varmaan jotain 1,5h pähkäilemässä ja ihmettelemässä, mutta kertaakaan ei kukaan myyjistä tullu kyselemään tarvisko apua tms. No saipa olla rauhassa. Ihan tutustumisen arvoinen paikka. Toki hinnat on vähän yläkanttiin, mutta jos ei muualta saa niin sitten ei ole oikein vaihtoehtoja. 

La 13,2km 5:00/km s136 91m

-Kevyt lenkki muutamalla ruskolla höystettynä. 

• Like 8

Suomen kisojen kulut riippuvat todella paljon matkustamisen tasosta. Dieselautolla ja kimppakyydillä matkakulut on noin 30-50 euroa per nassu, kimppamajoitus 25-40 euroa yö ja jos kokkaa itse majapaikassa pöperöt, niin ruokaan menee se mitä kotonakin, kun ostaa safkat matkalla marketista. 

Varustepuolella 300 - 400 eurolla saa jo hyvän perussetin* ja jos ei ole maaninen shoppailija, niin uutta kamaa ei ole mikään pakko ostaa koko ajan. Lenkkareita ja juoksuvaatteita kuluu siinä missä muillakin hölkkääjillä. 

*Ohut kalvotakkia, juoksuliivi, lötköpullot, otsalamppu ja sauvat. 

• Like 5

20 tuntia sitten, Seppo kirjoitti:

Tietysti jos lähtis juoksemaan kisaa Keski-Eurooppaan niin yhdestä kisasta vois tulla jo parin tonnin reissu. 

Sitten kun tuonne suuntaat niin voin myydä sulle paketin tonnilla;) säästät reilusti ja jää mullekin vielä viissataa. 

• Like 1
  • Haha 2

6 tuntia sitten, Paella kirjoitti:

Sitten kun tuonne suuntaat niin voin myydä sulle paketin tonnilla;) säästät reilusti ja jää mullekin vielä viissataa. 

Meinaakko että vaimo päästää mua yksin Keski-Euroopan reissulle 🙂 Tai että sillä ei olis oma reissu heti suunnitelmissa jos herra alkaa juoksemaan ulkomailla. Alahan paketoimaan jos saat nuo mahtumaan tonniin. 

7 tuntia sitten, HelppoHeikki kirjoitti:

Suomen kisojen kulut riippuvat todella paljon matkustamisen tasosta. Dieselautolla ja kimppakyydillä matkakulut on noin 30-50 euroa per nassu, kimppamajoitus 25-40 euroa yö ja jos kokkaa itse majapaikassa pöperöt, niin ruokaan menee se mitä kotonakin, kun ostaa safkat matkalla marketista. 

Varustepuolella 300 - 400 eurolla saa jo hyvän perussetin* ja jos ei ole maaninen shoppailija, niin uutta kamaa ei ole mikään pakko ostaa koko ajan. Lenkkareita ja juoksuvaatteita kuluu siinä missä muillakin hölkkääjillä. 

*Ohut kalvotakkia, juoksuliivi, lötköpullot, otsalamppu ja sauvat. 

Jos tosiaan saa seittemän kaveria Caddy Maxin kyytiin niin sittenhän sitä pääsee halvalla. Nuo omat hinnat laskin sen mukaan että maksan itte kaikki.

• Like 1