Vilma Lähetetty 12. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 12. elokuuta , 2013 Tervehdys kaikille! Osaisiko joku neuvoa minua mistä löytäisin valmentajan triathloniin? Kaikki apu on tervetullutta. Kiitos jo etukäteen! Terv. Vilma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morningstar Lähetetty 12. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 12. elokuuta , 2013 Riippuu hyvinkin pitkälti missä päin majailet. Pirkanmaalla päin ainakin vaikuttaa Aquaplus, josta löytyy käsittääkseni sekä ryhmä -että henkilökohtaista valmennusta. Löytynee googlesta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
raasto-jarmo Lähetetty 12. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 12. elokuuta , 2013 Riippuu vähän että mikä on lajitausta ja missä päin asut. Itse löysin valmentajan aikanaan paikallisen seuran kautta, ihan soittamalla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppeli Lähetetty 26. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 26. elokuuta , 2013 Tervehdys kaikille! Osaisiko joku neuvoa minua mistä löytäisin valmentajan triathloniin? Kaikki apu on tervetullutta. Kiitos jo etukäteen! Terv. Vilma Missäpäin Suomea vaikutat? Helsingin seudulla voin kenties auttaa seuramme kautta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts