Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kotirataa Tampereella

Recommended Posts

• Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jos kuun asento on kohdallaan, niin voisi olla pieni mahku sille, että poikkeisin maisemissa. Tällä hetkellä tuntuisi, että vitonen riittäisi ja vauhti olisi n. 4:15 - 4:30 min/km paikkeilla. Viikonloppuna olen n. 50 km päässä pelipaikalta. Samalla reissulla voisi olla hyvä tekosyy poiketa myös täällä:

http://www.vapaa-aikavirasto.com/ravintolat/?pid=373&rid=5066

EDIT: Onhan niillä omatkin kotisivut www.punjabkebab.com - tulee nälkä täytyy lähteä nukkumaan.

EDIT: Onhan niillä omatkin kotisivut www.punjabkebab.com - tulee nälkä täytyy lähteä nukkumaan.

Yliarvostetuksi paikaksi näköjään jotkut moittivat, mutta mulla Punjab on paras kebab-paikka, johon olen Suomessa törmännyt (joka ei tosin todista mitään). 1980-luvun puolella taisin ensimmäistä kertaa poiketa, Tampereella asuessani säännöllisesti ja nykyisinkin ehkä 1-2 kertaa vuodessa. Miljööltään ankea paikka, mutta peruskebabin kastikkeessa on se jokin juttu.

Juu juu, murhaajia ollaan, ja kasvissyöjäksi pitäisi siirtyä. Kyllä kasvisten osuus aika suuri ruokavaliosta onkin, mutta kalasta, lihasta ja maitotuotteista en kovin helposti pysty luopumaan. Mutta onnittelut heille, jotka pystyvät.

Itse otsikon aiheesta sen verran, että väliin jää. Ensi vuonna voisi ottaa tavoitteeksi Tampereen kotiradan, jos muihin aikatauluihin osuu. Sen verran sopivasti Manse on luonnollisilla kulkureiteillä.

Nyt odotellaan vaan Turun, Jyväskylän, Seinäjoen, Rovaniemen ym. poronpurijapaikkakuntien, Virginia Beachin ja Perä-Berberian kotiratoja, jotta Kerää koko sarja- tyylinen pähkäily pääsee alkamaan...

Yliarvostetuksi paikaksi näköjään jotkut moittivat, mutta mulla Punjab on paras kebab-paikka, johon olen Suomessa törmännyt (joka ei tosin todista mitään).

Jessus, mulla on Punjabin kokoinen aukko paikallissivistyksessä! Puolustuksekseni voin sanoa, että mä oon asunut Tampereella vasta kymmenen vaivasta vuotta...

Periaatteessa voisin onnistua järkkäämään itseni kotiradalle, mutta tuota... viikkoon en oo pannu lenkkitöppöstä toisen eteen ja kynnys ruveta laittamaan niitä toistensa eteen juuri palstalaisten nähden on VALTAVA. Jos saan kerättyä rohkeutta/urheutta, niin pungerran paikalle. Jonain kertana lupaan kuitenkin olla niin urhea... :embarassed:.

Minäkin tulen paikalle, ja taitaa tytär 12 v tulla myös juoksemaan cooperia.

Liikaa tuli lupailtua; kämpän remontointi vei lauantaina odotettua enemmän aikaa, talvikumit on vaihtamatta ja talviaikaankin pitäisi ehtiä siirtymään ...

Noh, DQ joviaalina kaverina ymmärtää tilanteeni, eikös vain ...

Näihin kepakkopaikkoihin en viitsi ottaa kantaa, koska itse suosin aina kylän vanhinta, eli abu

Ja tulokset heti tuoreeltaan kisan päätyttyä. Paikalle todella kauniissa syyssäässä kerääntyi 4 seppolaista tällä kertaa: noP, Toma, nylykky ja minä. Nylykky toimi ansiokkaasti ajanottajana sekä kierrosten laskijana, kiitokset siitä hänelle. Viikonlopun aikana oli satanut ohuen ohut lumikerros kentälle.

Ja tuloksiin.

Parhaiten tällä kertaa veti Toma 3220 m. Seuraavaksi noP 3050 m. Kolmanneksi raahauduin minä 2800, mikä näyttää olevan minulle standardi tulos, syyskuussa ihan sama.

Kiitokset mukana olleille, kiva oli taas tavata uusia juoksijoita. Tästä on hyvä jatkaa.

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Tästä mainospaikka alkaen 30e+alv/kk. 

Yli 10 000 kävijää/kk

n. 350 000 sivulatausta/kk

• Sivulataukset 13.11.2020 alkaen: Web Hits

Yksittäiset kävijät 13.11.2020 alkaen: Web Hits
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy