Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kauhea ilta

tikari
 Share

Recommended Posts

En päässyt seppolaan koko eilisiltana. Aina tuli joku ihme maisemankuva ja englanniks tervetulotoivotus seppolaan, mutta ei mitään, mistä olisi päässyt oikeesti eteenpäin. Kävikö jollain muulla samoin vai onko mulla joku virus? Oli ihan kaamee fiilis kun ei päässy fiilistelemään....

Joo, tässä se nyt nettiriippuvuuden aste paljastui itsellenikin, kun sepon etusivu tarjosi vain kaupallisia tiedotteita ja deittipalvelua..! EIII!!! :tana:

Vierotusoireet pahenivat tunti tunnilta ja yltyvä HCM-hytinä pani yrittämään yhä uudelleen... Säälittävää.

Onneksi vain yksi yö enää, sitten pääsee baanalle! :tongue0014:

Tulihan tuota kokeiltua useamman kerran ja otti päähän aina, kun homma tyssäs niihin maisemakuviin. Äsken hyppäsin tuolilla, kun sivut aukesivatkin! Nyt on elämä taas raiteillaan. Tässä ei osaa keskittyä muuhunkaan, kun se huominen on jo niin mielessä. Täältä on mukava lukea muiden tunnelmia ennen h-hetkeä.

Minä jo katsoin, että Seppo on vähän laajentanut puljua, kun tarjolla oli vaikka mitä...

mä luulin kanssa aluksi, että tämä on niitä sepon mainitsemia mainospaikkoja. Sitten kun selvisi että seppola on tavoittamattaomissa, iski kauhee paniikki. ei päässyt jakamaan harkkojen kokemuksia ja oli kovasti orpo olo. Siinä sitten samalla huomasi miten addiktoitunut on tänne seppolaan. Onneksi tuolla tsätissä pääs vaihtaan ajatuksia vaikka tästä "ongelmasta" ei saanukkaan puhua :-)

Kiva että taas toimii - nyt voimme lähteä hyvin mielin maraamaan.