Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Istanbul Eurasia Marathon 2013

Recommended Posts

Tere, onko Istanbuliin lähtijöitä tänä vuonna? Itse olen suunnitellut meneväni, eksoottinen paikka varmasti juosta. Harmi vaan kun nyt aika levotonta siellä :( Onko lähtö ja maali samassa paikassa, entä onko suosituksia hotellista. Olen ajatellut viipyä viikon reissulla. Hoituiko ilmoittautuminen ja maksaminen luottokortilla kätevästi? Kaikki kokemukset tervetulleita.

Viime syksynä kipaisin Istanbulin maratonin. Viimevuotinen ketju löytyy osoitteesta: http://www.juoksufoorumi.fi/vb/showthread.php?27193-Istanbul-Eurasia-Marathon-11-11-2012&highlight=istanbul+2012. Siellä on paljon tietoa kisasta ja lopussa linkki kuvitettuun matkaraporttiini.

Lähtö on Aasian puolelta Bosporin salmen sillan takaa, jonne on bussikuljetus sekä Sultanahmet- että Taksim-aukioilta. Maali on Sultananahmet-aukiolla Sinisen Moskeijan kupeella. Majapaikka kannattaa etsiä Sultanahmetin lähistöltä, näin voi kävellä maalista kämpille. Muutenkin parhaat nähtävyydet löytyvät Sultanahmetin lähistöltä. Tosi mielenkiintoinen paikka, reilu viikko hurahti nopeasti :-)

• 4 months later...