Jump to content
Juoksufoorumi.fi

brändÖluffen

Recommended Posts

Sen verran alkoi HCR harmittamaan että päätin kuitata saman tien; juoksemalla tänään Ahvenanmaan Brändössä puolikkaan. Parisensataa osallistujaa, kilometritolpat kohdallaan ja Garmin näytti lopussa 21,3 km. Kaikki kunnossa siis, ilmakin suosi, +15 ja pilvistä juoksun aikana, +20 ja aurinkoista sen jälkeen. Ajanotto rfid:llä ja ihan asiallinen sijoitus 40+ luokassa.

Jos en ihan väärin ymmärtänyt, niin vaihdon muutaman sanan triathlonistin Rookien kanssa paikallisen mökkikylän olutkuppilassa. Tarjolla oli sitä paitsi käsittämätön määrä olutmerkkejä näin pienessä kylässä, yli 70! Bostonin tueksi join sitten Samuel Adamsia.

Kuva reitiltä 11-12 km kohdalta.

post-861-14304185756005_thumb.jpg

Kiitoksia järjestäjille, oikean puolikkaan ennätys nyt sitten juostu ja olut oli hyvä!

Siellä olin minäkin, tuli vain loppuaikaan vähän lisää kun piti pysähtyä 5 km ennen maalia auttamaan tiellä tajuttomana maannutta paikallispoliitikkoa joka juhlisti 40 v. syntymäpäiväänsä yrittämällä juosta puolikas parin viikon harjoittelun jälkeen. Vaatetustakin oli enemmän päällä kuin minulla on talvella, eli paita, college ja huppari päällekkäin. Oli poika vähän kuivahtanut. Helikopteri haki sairaalaan Maarianhaminaan. Muuten ihan mukava tapahtuma, toivottavasti tulee jatkoa ensi vuonna ja siitä eteenpäin. Mulla näytti Suunnon GPS 21,86 km. Alussa pysyi hyvin km kylttien tahdissa mutta sitten jossain vaiheessa teki pari pidempää hyppäystä eteenpäin.