Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Olisko tämä hyvä maantiepyörä?


Junnu

Recommended Posts

Minä ostin kesäkuussa samanlaisen pyörän. Ja muutamien lenkkien jälkeen ei ole ainakaan mitään huonoa sanottavaa. Lenkit ovat olleet noin 40 km, en ole laiskuuttani saanut pitempiä vielä tehtyä. Liukkaasti tuntuu kulkevan...tosin yhden rengasrikon olen kokenut. Vaikka tuskin se pyörän vika oli.

Eli yksi ääni täältä kyseiselle pyörälle. :kumarrus:

Itse jouduin maksamaan hiukan enemmän...Mut empä ostanut alennusmyynnistä :viheltely:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kyllä tuo pyörä ihan kohtalaiselta vaikutti, mutta... Mikäli haluat ostaa kunnollisen maantiepyörän niin minulta voisi löytyä sellainen ja hyvään hintaan. Loukkasin nimittäin selkäni 2v sitten ja tri touhut saivat sen seurauksena jäädä... Olin hieman ennen loukkaantumista hankkinut uuden maantiepyörä ja ehtinyt ajella sillä vain 3500km... Yritin vielä loukaantumisen jälkeen ajella maantiellä, mutta selkä ei kestä...

Pyörä oli siis Viner Pro Team, täydellä dura acen osasarjalla ja Dedan kannattimilla/tangolla varustettu maantiepyörä. Pyörässä on kiekkoina aivan perusharjoituskiekot, tosin niillä dura acen navoilla joten kokonaisuutena ne ne ovat jo aika lähellä perus kisakiekkoja (levyt/hiilikuitu vehkeet ovat sitten ihan oma lukunsa...). Pyörän runko on alumiinia, etuhaarukkaa lukuunottamatta joka on Carven hiilukuitu etuhaarukka. Pyörä painaa kokonaisuutena n. hieman yli 8kg, eli on jo aika kilpailukykyinen noilla harjoituskiekoillakin. Vuosimalliltaan pyörä on 03-04, sain vielä tingittyä mukaan kauppaan Shimanon flight deck ajotietokoneen jota voidaan käyttää kahvavaihteista. Pyörän runko on erittäin laadukkaasta putkesta (altec2) tehty ja näyttävästi viimeistelty italiassa. Kiekot ostin sillä ajatuksella että kun löytyy taas rahaa niin päivitän ne johonkin aivan huippu vehkeisiin. Mukaan myös 3x Dura acen ketjut, ajokengät (koko 42), kahdet polkimet... Hintaa pyörällä oli v -04 3500€, nyt siis myyn pois jaloista kuleksimasta hintaan 1800€. / vaimon painostuksesta http://www.seponkotisivut.com/vb//images/smilies/h/surrender.gif

Voi olla että hinta kuulostaa edelleen korkealta, mutta köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. Kun ostat kunnollisen, ei tartte pyörää ostaa yli kymmeneen vuoteen. Jos kiinnostuit, pistä mailia niin laitan kuvia... T. Tuomas Hytönen tuomas.hytonen@vokant.fi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy