Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Seuraava kotirata Vuosaaressa


Milloin kotirataa Vuosaaressa?  

35 ääntä

  1. 1. Milloin kotirataa Vuosaaressa?

    • 26-27.8
      3
    • 2-3.9
      5
    • 9-10.9
      5
    • 16-17.9
      21
    • 23-24.9
      1
    • Joku muu ajankohta, mikä?
      0


Recommended Posts

Pistetään äänestys pystyyn. Eli syyskuussa olis tarkoitus kotirataa taas juosta. Jos olet tulossa, niin äänestä itsellesi parhaiten sopivaa ajankohtaa. Äänestä vain, jos todella meinaat tulla juoksemaan! Laita vielä joku kommentti äänestäessäsi, niin nähdään, ettei seassa pyöri haamuäänestäjiä.

Edit: Allekirjoittanut olisi tulossa 16-17.9

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pistetään äänestys pystyyn. Eli syyskuussa olis tarkoitus kotirataa taas juosta. Jos olet tulossa, niin äänestä itsellesi parhaiten sopivaa ajankohtaa. Äänestä vain, jos todella meinaat tulla juoksemaan! Laita vielä joku kommentti äänestäessäsi, niin nähdään, ettei seassa pyöri haamuäänestäjiä.

Eli äänestäminen tapahtuu kirjoittamalla?

Mulle käy esillä olleista ajoista parhaiten

sekä la 16. syyskuuta kello 13

että su 17. syyskuuta kello 13. Jos pitää valita, niin ehkä lauantai.

Olen tulossa noin 95 prosentin varmuudella. Varauma siksi, että eihän sitä ikinä tiedä viekö toipuminen tiedätte-kyllä-mistä viisi viikkoa tai enemmän.

MUOKKAUS: Ai siellä olikin tuo äänestys. En huomannut heti.

Link to comment
Share on other sites

Tästä 16.-17.9. ajankohdasta olisi pari viikkoa Vantaalle, jossa aion vetää puolikkaan. Ehkä joku vitonen täysillä voisi olla mulle sopiva tähän paikkaan. Tai sitten kymppi vähän rennommin. Uskaltaudun mukaan, kun kerran viime sunnuntainakin oli ollut "monta" naisjuoksijaa paikalla.

Link to comment
Share on other sites

16-17 viikonloppu sopii mainiosti. Toivon mukaan HCM:stä on siihen mennessä ehtinyt palautua. Ja tämä voisi olla se kannustin, ettei kävisi samalla tavalla kuin viime vuonna, eli juoksut jäi puoleksi vuodeksi.

Lisäksi voisi juhlistaa virkasuhteen päättymistä ja koulun penkille paluuta, lopputyö toivon mukaan valmiina.

Link to comment
Share on other sites

16.-17.9. sopisi oikein hyvänä treeninä ennen Vantaan maraa. Fiilisten mukaan lähden joko parantamaan enkkoja tai voin toimia jäniksenä.

Jos olen kunnossa. Mikä tällä hetkellä on "hivenen" epävarmaa, niin Asphaltin jäniksenä voisin yrittää vetää 5km. Siinä vois vauhdit täsmätä. Tämä siis edellyttäen, että nykyinen aallonpohja ohitetaan jossain vaiheessa, eikä aivan telakalle jouduta.

Link to comment
Share on other sites

Äänestin 16-17.9. Perustelut: HCM:ltä menee pari viikkoa palautumiseen; pari viikkoa ehtisi vähän hölkätä alle. Seuraavalla viikolla olisi muistaakseni Pääkaupunkijuoksu, johon osa porukasta (ehkä minäkin) saattaa osallistua.

Jos tulen tuonne, niin voisin kokeilla coopperia, kun sitä en ole vielä tänä vuonna hölkännyt. Mulle riittävä tavoite olisi 2.400 m.

Link to comment
Share on other sites

Jos olen kunnossa. Mikä tällä hetkellä on "hivenen" epävarmaa, niin Asphaltin jäniksenä voisin yrittää vetää 5km. Siinä vois vauhdit täsmätä. Tämä siis edellyttäen, että nykyinen aallonpohja ohitetaan jossain vaiheessa, eikä aivan telakalle jouduta.

Tai vaihtoehtoisesti minä voin antaa vetoapua sinun 5km:n rykäisyssä. Malttia vain treenaamiseen. Ei se kova kunto ole mihinkään kadonnut, sinullahan on ollut tosi vakuuttavia nuo treenit ennen tätä nykyistä suvantoa. Yritäpä tarkkailla, ettei ole lieviä ylikunnon oireita. Pieni taukohan on myös erinomaista pään kestokyvyn testaamista, kirjaimellisesti. :mad0228: Tsemppiä!

Link to comment
Share on other sites

Tai vaihtoehtoisesti minä voin antaa vetoapua sinun 5km:n rykäisyssä. Malttia vain treenaamiseen. Ei se kova kunto ole mihinkään kadonnut, sinullahan on ollut tosi vakuuttavia nuo treenit ennen tätä nykyistä suvantoa. Yritäpä tarkkailla, ettei ole lieviä ylikunnon oireita. Pieni taukohan on myös erinomaista pään kestokyvyn testaamista, kirjaimellisesti. :mad0228: Tsemppiä!

Käy vetoapu noinkin päin vallan mainiosti. Ylikunto on hyvinkin mahdollinen. Tosin viime viikko oli jo hyvin kevyt (45km). Olis luullu edes vähän jelppivän. Ei tekis mieli toista viikkoa perään lusmuilla. Otan riskin ja treenaan nyt, jos menee mettään, niin se oli sitten tietoinen valinta.

Link to comment
Share on other sites

Vieras
This topic is now closed to further replies.
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy