Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Su 14.4.

JussiM
 Share

Recommended Posts

25 km 5:01/km Tuusulanjärven kierto tuomasnun ja Timon kanssa. Vikat 5km 4:29 4:27 4:35 4:24 4:25 Muuten mukava lenkki, mutta uusien kenkien kokeilu aiheutti kipua (reunus hinkkas jotain jännettä) ja vei vähän juoksuiloa. Kiitos kavereille juoksuseurasta, hyvältä näytti teidän meno, itsellä jo vähän jäsenissä tuntui viikon rasitukset.

25 km 5:01/km Tuusulanjärven kierto tuomasnun ja Timon kanssa. Vikat 5km 4:29 4:27 4:35 4:24 4:25 Muuten mukava lenkki, mutta uusien kenkien kokeilu aiheutti kipua (reunus hinkkas jotain jännettä) ja vei vähän juoksuiloa. Kiitos kavereille juoksuseurasta, hyvältä näytti teidän meno, itsellä jo vähän jäsenissä tuntui viikon rasitukset.

Jep, kiitos lenkkiseurasta molemmille. Oikein hyvä ja sopivavauhtinen yhteislenkki, joka meni melkein puolivahingossa siinä jutellessa. Ja olihan siellä muitakin reitillä samaan aikaan. Helpon tuntuisesti kulki ja tästä on aika hyvä lähteä himmailemaan kohti kahden viikon kuluttua olevaa kisaa. Luottoa omaan kuntoon alkaa olemaan. Nyt ei ole mitään syytä olla laittamatta ilmoittautumista sisään ja lähteä tavoittelemaan (reilua ???) 3.30 alitusta. Olisipa vielä tälläinen sää kuin tänään, sillä nyt ei kyllä ollut niistä kuuluisista Tuusulan tuulista tietoakaan. Ja nyt tuntuisi, että on vielä sellaiset kengätkin löytyneet, joillaon kiva startata. (Adidas FL Runner).

Harmi juttu nuo Tero0205:n kengät. Vaikutti vähän samanlaiselta vaivalta joka minulle kävi Adizero Adois 2:n kanssa kun reuna painoi sietämättömästi kehräsluuhun.

Kiitos pojat hyvästä lenkistä.

Mä käännyin sit takasin siellä vauhdin ollessa 4:30.n paikkeilla. Eli mulle tuli yhteensä 24km. Hieno fiilis oli juosta siinä jutellessa, ja aikakin meni kuin siivillä. Aika paljon oli tosiaan porukkaa kiertämässä. Harmi Tero0205 toi sun kenkäongelma. Jäikö jalkaan hiertymäjälkiä lenkin jälkeen?

Taidan sitten itsekin jossain vaihessa uskaltautua kokeilemaan sitä Ylästön kimppalenkkiä-

Kiitos pojat hyvästä lenkistä.

Mä käännyin sit takasin siellä vauhdin ollessa 4:30.n paikkeilla. Eli mulle tuli yhteensä 24km. Hieno fiilis oli juosta siinä jutellessa, ja aikakin meni kuin siivillä. Aika paljon oli tosiaan porukkaa kiertämässä. Harmi Tero0205 toi sun kenkäongelma. Jäikö jalkaan hiertymäjälkiä lenkin jälkeen?

Taidan sitten itsekin jossain vaihessa uskaltautua kokeilemaan sitä Ylästön kimppalenkkiä-

On toi jalka tosta sivulta punoittava ja arka pieneltä alueelta, harvoin mulla on mitään ongelmia kenkien kanssa, niin tää oli kyllä aika yllättävä, mutta eipä mitään, uutta ja vanhaa kenkää vaan kehiin. Tervetuloa Ylästöön. (Ylästön jengi huom ! markkinointityötä on jälleen tehty)

Hieno juoksijan juhlapäivä taas tänään eli pitkän lenkin päivä. Katuman ympäriltäkin oli lumet jo sulaneet, joten jalkojen kanssa ei ollut isompaa ongelmaa. Kyllähän nuo akilleenkantapäät vähän tuntuvat, mutta eivät juuri haittaa juoksemista. Yritin pitää sellaisen rennon, mutta kuitenkin terävän askeleen koko ajan. Se tarkoittaa vähän liian reipasta vauhtia rauhallista pitkää ajatellen, mutta enempi yritän ajatella jalkojen hyvinvointia. Telakallahan tässä ollaan edelleen.

Garmin sai sykemittauksessa aikaan monta piikkiä, joissa lukemat nousivat 160-170 arvoihin, vaikka meno oli helpon rentoa koko ajan. Vähän löysäksihän tuo vyö jää aina. Jokohan nyt saisi ostaa uuden mittarin? Tosin muutenhan tuo 405 tuntuu toimivan vielä hienosti. Tämänpäiväinen matka oli

21,2 km@5:52/km, 2:04, 140 bpm.

Vantaan maratonia lokakuun 14. katsellessa tuli tehtyä päätös, että huomenna aloitetaan taas juokseminen, vaikka jalka olikin vielä huonona. Mutta kun se ei lepäämällä juurikaan muuksi muuttunut, niin sitten kokeillaan syteen-tai-saveen-tai-molempiin-vaihtoehtoa. Nyt on puoli vuotta mennyt, kilometrejä 1360, jalka (tai oikeastaan jalat) edelleen kipuilevat. Akillekset ovat varsinkin aamuisin ja pidemmän paikallaanolon jälkeen kireät ja kipeät, mutta juokseminen onnistuu, oikeastaan aina vaan paremmin, mitä useammin sitä tekee. Lepo on pahasta. Muut jalan osat vain eivät oikein jaksa aina mennä, joten sellaista tasapainoilua tämä on. Mutta kuten tänäänkin, juokseminen on hienoa ja mahtavaa!

# vk 15: 56 km, huhtikuu: 81 km, v. 2013: 798 km