Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Asics Ohjelma puolikkaalle


YACE

Recommended Posts

Itse oon hurahtanut juoksuharrastukseen tämän kesän aikana. Kuinka moni on kokeillut ASICsin http://www.myasics.nl/fi/?cookie=1 sivuston treenausohjelmaa.

Laitoin sinne nyt itelleni kokeiluluontoisen ohjelman, jonka avulla puolimaraton pitäisi taittua 2 tuntiin 1.9. (aion juosta sen kyllä vasta 1.10 Kiimingissä:060:

)

Olisin valmis kuulemaan kokemuksia tuosta.

Link to comment
Share on other sites

Minulla on Asicsin maratonohjelma HCM:lle, mutta enpä noudattanut. Käski juoksemaan kuin hullu, 240 minuutin lenkkejä viikoittain varmaan parin kuukauden ajan. Oli minulla ohjelma myös HCR:lle, se taisi olla parempi. Joten teepä ihmeessä puolikkaan ohjelma.

(Meikäläisen eka viesti täällä!)

Link to comment
Share on other sites

Minulla on Asicsin maratonohjelma HCM:lle, mutta enpä noudattanut. Käski juoksemaan kuin hullu, 240 minuutin lenkkejä viikoittain varmaan parin kuukauden ajan. Oli minulla ohjelma myös HCR:lle, se taisi olla parempi. Joten teepä ihmeessä puolikkaan ohjelma.

(Meikäläisen eka viesti täällä!)

Joo täyty tehdä useamman kerran ennen kuin siitä sai kohtuullisen

Link to comment
Share on other sites

Kokeilin Asicsia viime vuoden puolella saamatta siitä oikein tolkullista lopputulosta.

Onkohan kellään kokemusta Runners World lehden nettisivulla olevasta vastaavasta apuohjelmasta. Pääset sinne http://www.runnersworld.com/cda/smartcoach/0,,s6-51-0-0-0,00.html -linkistä. Äkkiseltään tuntui ihan kivalta, mutta vaatii mailien muunnokset kilometreiksi.

Link to comment
Share on other sites

Viime kesänä kokeilin tuota Myasics ohjelmaa, vaan en kyllä muista millä spekseillä ohjelman tulostin... Harjoituksia oli 5-7 kpl/viikko, pitkä lenkki 90-120 min, ohjelmassa oli mielestäni aika monipuolinen: Tempojuoksua, ylämäkijuoksua, 400m vetoja ym. ym. Vähän ihmetystä aiheutti 20 min palauttelulenkit, tuntui aika turhalta moisen määrän takia edes lähteä lenkille...

No yhtä kaikki, puolikas meni 1:27 eli suurin piirtein siihen mitä ajattelinkin.

Kannattanee katsoa myös halhigdon.com:in ohjelmat, sieltä löytyy puolikkaalle kolme eri tasoista ohjelmaa: Novice, Intermediate, ja Advanced.

Itse aloitan huomenna tuon Advanced-tason ja jos kaikki menee hyvin, niin 12-viikon kuluttua Ã…lands Marathonin puolikas kutsuu.

Link to comment
Share on other sites

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy