Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kaisaniemen juoksu 10.9.

Recommended Posts

Onkos tuosta tapahtumasta kokemuksia? Mensonge ainakin on tuolla juossut, ellen ihan väärin muista. Ilmeisesti kovin isoa osanottajajoukkoa tapahtumassa ei ole, joten yksinäistä taivallusta lienee tiedossa jumbojoukoissa, jos sinne lähtisi. Millaiset järjestelyt eli onko huoltoa lainkaan vai pitääkö järkätä itse mahdolliset juomat?

Osuisi ajankohdaltaan omaan aikatauluun HCM:n ja Vantaan välillä aika hyvin, joko se 25 km tai lyhyempi 16 km, jos palautuminen on ollut hitaampaa. Tuolla voisi hyvin testata tulevaa Vantaan tavoitevauhtia tai vähän reippaampaakin...

• Replies 33
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kaisaniemi-juoksussa ei todellakaan ole tungosta, muttei sun, Essu, sentäs

yksistään tarvitse juosta (-: Kierros on reilu 3 km, joten kyllä aina muitakin

juoksijoita on näköpiirissä. Yksi huoltopiste. Vaatimattoman tuntuinen

tapahtuma. Helle ei enää ahdista. Muistaakseni aika edullinen juoksu.

Ja t-paidankin saa ... Muutamia mukavia nousuja. Ja juoksuun pääsee

mukavasti junalla !

Mukavan pieni tapahtuma, mutta juoksuseura piisaa, kun lenkki on niin lyhyt. Lisäksi pitkät pätkät juostaan edestakaisin, eli näkee muita siinäkin. Huoltopuolella taitaa olla mehua lähtö/maalialueella. Pienuudesta kertoo jotain, kun tulin viime vuonna maaliin pitkän matkan voittajana, niin lähdin muistaakseni talsimaan autolle numeron luovutettuani. Siinä ne sitte tyrkkäs hirveen pystin kouraan, että tuossa sulle kiertopalkinto :1st:

Tarvainen sai muuten 1989 kolmannen voittonsa jälkeen nimiensä puolesta todella arvokkaan kiertopalkinnon vitriiniinsä. Kaunis pysti sai kiertää todella pitkään ennenkuin Juha vei sen kotia. Kaisaniemi oli ennen arvostettu juoksutapahtuma mikä keräsi jopa yleisöä. Viimeisen kymmenen vuoden aikana osallistujamäärät ja taso on valitettavasti romahtanut. Hyvällä tuurilla kuitenkin juoksussa löytyy omaan vauhtiin porukkaa. Itse olen nylkytellyt ton 30km reippaana lenkkinä ja hyvänä maraton treeninä syksyllä.

Tarvainen sai muuten 1989 kolmannen voittonsa jälkeen nimiensä puolesta todella arvokkaan kiertopalkinnon vitriiniinsä. Kaunis pysti sai kiertää todella pitkään ennenkuin Juha vei sen kotia. Kaisaniemi oli ennen arvostettu juoksutapahtuma mikä keräsi jopa yleisöä. Viimeisen kymmenen vuoden aikana osallistujamäärät ja taso on valitettavasti romahtanut. Hyvällä tuurilla kuitenkin juoksussa löytyy omaan vauhtiin porukkaa. Itse olen nylkytellyt ton 30km reippaana lenkkinä ja hyvänä maraton treeninä syksyllä.

Mulla on ollu sama idea tuossa juoksussa jo parina syksynä. Eli viimeinen pitkä lenkki kolme viikkoa ennen maraa on tullu tuolla juostua. Hyvin on toiminu, ainakin maran ennätys on parantunu molempina vuosina. Tänä vuonna ehkä tulee lähdettyä reippaammin, kun on tuo pokaali puolustettavana. Jos ei hirmu menijöitä viivalle tule, niin lähetään voittoa hakemaan.

Kyl määki vähän luulen, että jo pelkästään tämä keskustelu tuo kovia menijöitä viivalle. Oli ilmeisesti aika erikoinen tapaus tuo viime vuosi, kuten voittoaikakin kertoo. Muistutuksena vielä, 16km:n matkalla olikin jo ihan hyvä taso. Se ai vaan tuommonen 25km kiinnosta tänä päivänä kovempia menijöitä, kun eletään ns. virallisten matkojen kukoistuskautta.

Mutta hyvä juoksuhan se on, vaikka pieneksi onkin käynyt. Huoltokin helppo järjestää, kun kerran kiepillä nappaa juomaa. Sinne vaan tekemään pitkää tai reippaampaa pitkää pätkää.