Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ti 12.3.


Herra47
 Share

Recommended Posts

Ohjelman mukainen 10vkon harjoitus:Lämm.1.2km,6x800m@3:28 RI 1:30.jäähd.1.2km.Ave 147,max 186.

5 rykäisy kokeilin vähän kovempaa syke nousi 186,muuten mentiin 180 paikkeilla muissa vedoissa.

Nämä on kovia treenejä vaikka kesto onkin lyhyt.Pitää olla hyvin palautunutkin,että voi tehdä.

Edit.Olikos tämä nyt Intervallia vai vetoharjoittelua?Treenin tarkoitus on nostaa VO2max ylöspäin.Intervallia luulisin...

Muokattu
edit.
Link to comment
Share on other sites

Eli Jupen kanssa käytiin Espoon arenalla herkistelemässä, mukavan leppoisa treeni ja tarkoitus oli vetää rennosti. Meni ihan nappiin, kun jäi sellainen olo, että olis ollut kiva vetää lisääkin ja kulkua olis ollut. Kiitos Jupelle seurasta ja spekseistä, kopioin ne taas sinulta laiskana miehenä.

VR 4,0 km @ 5:32/km

1. veto 1000 m @ 3:51/km, noin 3 min palautus

2. veto 1000 m @ 3:50/km, noin 3 min palautus

3. veto 1000 m @ 3:35/km, noin 3 min palautus

4 x 100 m vedot noin 16 sek / noin 90 sekunnin palautus

VR 4,0 km @ 5:40/km

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy