Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kolahtiko seura-lehden maratonpiirros?


karva

Recommended Posts

huomasitteko seura-lehden (nro 30) maratonpilakuvan? piirtäjä titu heitti peliin tyylinsä mukaista vinoilua nyt meitä jolkottelijoita kohtaan.

harmi, etten pysty skannailemaan piirrosta tähän, mutta asetelma kuvaili maratonareita juppitason totisina laumaurheilijoina, joiden pitää saada 300 euron lenkkarit alle, vaikka marketeissa myydään parinkympin kenkunoita.

Link to comment
Share on other sites

huomasitteko seura-lehden (nro 30) maratonpilakuvan? piirtäjä titu heitti peliin tyylinsä mukaista vinoilua meitä jolkottelijoita kohtaan.

harmi, etten pysty skannailemaan piirrosta tähän, mutta asetelma kuvaili maratonareita juppitason totisina laumaurheilijoina, joiden pitää saada 300 euron lenkkarit alle, vaikka marketeissa myydään parinkympin kenkunoita.

En ole nähnyt, mutta sen haluaisin nähdä, kun piirtäjä niillä markettitossuilla vetäisee maran.

Link to comment
Share on other sites

En ole nähnyt, mutta sen haluaisin nähdä, kun piirtäjä niillä markettitossuilla vetäisee maran.
En minäkään, mutta jos se marketti onkin Lidl...?

Mutta kyllä nyt sellaisiin välineisiin hieman satsaakin, joilla liikkuu 2000-2500 km vuodessa. On muuten itse asiassa noin neljännes mun autoilukilometreistä, ja kärryyn palaa jo vakuutusten ja bensakulujen kautta reilusti yli nelinkertaisesti juoksuun käytettävä rahamäärä vaikkei laskisi edes kärryn hankintahintaa mukaan... Ja aika monet - kenties jopa sarjakuvapiirtäjät - satsaavat auton hankintaan aikamoisia rahoja jo ilman mitään ökyilyäkään.

Sitäpaitsi alennusmyynneistähän me jupit taidamme tossumme pääosin hakea, joten jutussahan on ihan asiavirheitä. ;)

Jos joku saa tuon linkitettyä näkyville jotain kautta, niin ihan kiva - vaikkei se ehkä ihan tekijänoikeuksien mukaista olekaan...

Link to comment
Share on other sites

Pystyn tältä istumalta nimeämään kolme kovanluokan ultrajuoksijaa, jotka juoksevat 18 euron Market läskipohja Dunlopeilla (KT26).

...itse jäin Lidleitä paitsi, niitä on kehuttu aika lailla, ja hinta oli vielä melkein puolet tuosta...eli ihan mahdollistahan edulliset kengätkin on löytää etenkin kisakäyttöön. Juoksevatko kyseiset herrat myös treeninsä noilla kengillä vai ovatko nimenomaan kisakenkinä?

Mulle nuo halpistossut eivät ole toistaiseksi sopineet - pari kertaa juoksun aloittaminen hyytyi huonoista kengistä tulleisiin polvivaivoihin nuorempana. Nyt en ole edes kokeillut.

Link to comment
Share on other sites

Minun juoksuharrastukseni oikeastaan sai vasta alkunsa siitä, kun löysin ensimmäistä kertaa elämässäni sellaiset kengät, joilla pystyn juoksemaan ilman, että jalat on joka lenkin jälkeen 2 vikkoa tulehtuneilla rakoilla. New balance 854 minulla, ovh kai jotain 130 ja valmistus lopetettu, mutta onneksi on yhdet korkkaamattomat kaapissa. Muista varusteista ei sitten ole niin väliä, hih.

Link to comment
Share on other sites

harmi, etten pysty skannailemaan piirrosta tähän, mutta asetelma kuvaili maratonareita juppitason totisina laumaurheilijoina, joiden pitää saada 300 euron lenkkarit alle, vaikka marketeissa myydään parinkympin kenkunoita.

Kateellinen persaukinen tuhertelija, joka haluaisi juosta 300e kengillä mutta ei ole varaa kuin Kitymarketin tarjouskorilenkkareihin :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy