Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kemijoki maraton 30.7.06

Recommended Posts

Kemijoki maraton juostiin tänään Keminmaassa ensimmäisen kerran. Reitti oli tosi raskas ja mäkinen mutta kauniissa maisemassa.. Ilma ja olosuhteet muuten hyvät. Tapahtuma vielä kehittymässä ja vähän kotikutoisen oloinen. Juoksijoita kaikkineen plus rullaluistelijat n.100.

Itse juoksin kesän maratonin ja aikaa meni 4.19.45. Olen juossut paremmin Ruskamaratonilla mutta tämä reitti olikin mielestäni raskaampi.

Juoksuuni olen tyytyväinen mutta kolmenkympin kohdalla reidet hyyty pahasti joten ohjeeksi taitaa tulla että "juokse koira juokse että jalat vahvistuu. Kuuluisaa seinää ei tullut:eusa_wall: mutta viimeinen kymppi oli aika kovaa taistelua reisien kanssa. Kramppeja ei myöskään

Heikko kohtani on ollut vatsa mutta nyt meni sen puolesta nappiin.

Nyt palauttelua ja sitten harkitaan josko taas juoksis

Tapahtuma varmaan tulee olemaan jatkossakin mukana joten pankaahan kalentereihin

Jo minä tätä odottelinkin. Tuloksia en löytänyt mistään ja siksi piti vilkuilla tännekin useampaan otteeseen, miten juoksu meni.

Vai oli reitti raskas. Luojan kiitos, että en sitten lähtenytkään sinne juoksemaan ensimäistä. Olis saattanut kesken jäädä. Kotikaupungissa oli helppo juosta kun oli tasaista ja yks mäki vain kierroksella.

Niin on sinulla jo kolmas kokonainen juostu. Onnea ja älä harmittele jos ei ennätystä tullut. Ei se tuo ilma ehkä kaikkein paras ollut. Itse nimittäin olen maannut rannalla tänään ja kuuma tuli. Että kyllä Levillä viileässä on helpompi juosta.

Lähe kuule Kiiminkiin tempaiseen viileämpään ilmaan minun kans se ennätys. Siellä ei tarvi lokakuussa hiki päässä huhkia. Pannaan kunnon tavoite ja jos ei onnistu niin sitähän meillä on talvi aikaa sitten parantaa ensi kesäksi. Pannaan kisasiskot pystyyn ja nelostien lumiset pyörätiet pölisemään ja näytetään, että kyllä met pohojosen naiset pistetään töppöstä vikkelästi eteenpäin.

edit. kirjoitusvirheitä :)