Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Juoksu-unet ja unet yleensä

Pantse
 Share

Recommended Posts

Aloitan nyt tällaisen ketjun, jossa mennään ihmisen tiedostamattoman alueen syövereihin eli uniin. Ajatus lähti siitä, kun näin viime yönä niin erikoisen juoksu-unen. Eli...

Olin siis osallistunut ultrajuoksutapahtumaan eli E24:een. Joo, totta se on. Siis unessa totta. Olin ihan innoissani, kun juoksu alkoi. Mutta vauhti oli erittäin hidasta. Ajattelin vaan, että onhan tässä aikaa juosta. Samassa itse ultrajuoksulegenda Hietsu meni ohi kuin pikajuna. Ja ihastelin vaan hänen huimaa vauhtiaan jo kisan alkumetreillä. Uni oli aika lyhyt. Mutta pahin järkytys oli aamulla huomata, että näin unta ultrajuoksutapahtumasta. Haaveilenko siis salaa itseltäni ultraamisesta. Jokin selitys tähän täytyy olla. Ei perskutarallaa voi olla niin, että haaveilen ultrista.. Mutta unessa tunnelma oli hyvä, mikä on aina hyvä juttu. Ehkäpä vaan projisoin unessa tulevaa soirosen E24-debyyttiä!

Mutta pahin järkytys oli aamulla huomata, että näin unta ultrajuoksutapahtumasta. Haaveilenko siis salaa itseltäni ultraamisesta. Jokin selitys tähän täytyy olla. Ei perskutarallaa voi olla niin, että haaveilen ultrista.. Mutta unessa tunnelma oli hyvä, mikä on aina hyvä juttu. Ehkäpä vaan projisoin unessa tulevaa soirosen E24-debyyttiä!

Älä usko noita pahanilmanlintuja. Sillä AVA:n unientulkintasivu tietää vastauksen kysymykseesi:

Juokseminen. Jos juokset joukossa, edessä on juhlat. Jos juokset yksin, asemasi paranee. Jos juokset pakoon, edessä on menetyksiä ja masennusta.

Linkki sivuille:

http://www.avatv.fi/minisaitit.shtml/ennustaja/oraakkeli/artikkeli/2011/01/1040574

Sanoisin, että juhlat on tulossa - mutta asemasi paraneminen menee arvailun puolelle.

Sen verran kuitenkin epätäydellinen sivusto, että "Hietsu" avainsanalle ei löytynyt tulkintaa.

Näkyikö unessa yksisarvista?

Älä usko noita pahanilmanlintuja. Sillä AVA:n unientulkintasivu tietää vastauksen kysymykseesi:

Juokseminen. Jos juokset joukossa, edessä on juhlat. Jos juokset yksin, asemasi paranee. Jos juokset pakoon, edessä on menetyksiä ja masennusta.

Linkki sivuille:

http://www.avatv.fi/minisaitit.shtml/ennustaja/oraakkeli/artikkeli/2011/01/1040574

Sanoisin, että juhlat on tulossa - mutta asemasi paraneminen menee arvailun puolelle.

Sen verran kuitenkin epätäydellinen sivusto, että "Hietsu" avainsanalle ei löytynyt tulkintaa.

Näkyikö unessa yksisarvista?

Kiitokset loistavasta tulkinnasta, vaikka kuulemma ulkopuoliset ei voi tulkita asianomaisen unia. Yksisarvisia en havainnut...no siinä juoksuvauhdissa olisin sellaisen varmasti nähnyt ;)

Kiitokset loistavasta tulkinnasta, vaikka kuulemma ulkopuoliset ei voi tulkita asianomaisen unia. Yksisarvisia en havainnut...no siinä juoksuvauhdissa olisin sellaisen varmasti nähnyt ;)

Juhlat tiedossa ja kukapa täyttää vuosia tänään? Aivan. Taitaa tulla yllätysjuhlat, mutta kuka yllättyy vai yllättyykö enää kukaan nyt kun se täällä paljastettiin?

• 1 month later...

Näin viimeyönä mielenkiintosen juoksu-unen (nään niitä erittäin harvoin) No lyhykäisyydessään, olin perniön yössä ja pääsin kuin pääsinkin tavotteeseeni alle 10h. Juhlin siinä maalialueella aika näyttävästi, kun x-caliber tuli kovaäänisen kanssa siihen ja huusi että juoksuni on hylätty, kun olen kävellyt maalialueella liikaa. Heräsin siihen.

Tosi todentuntunen uni =)