Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
Peppi

Tukholma 2007

Recommended Posts

Tietääkö joku noista Tukholman lähtökarsinoista? Itselläni on lähtönumero 182xx. Koitin selvittää mihin lähtökarsinaan kuulun, mutta yli 18000 lähtönumeroita ei ole merkattu mihinkään ainakaan järjestäjän sivujen mukaan.

Olet lähtöryhmässä E. Lainaus Tukholman maratonin internet sivuilta: "Startgrupp E: Herrar med startnummer 5 501–8 500 samt 18 001 och uppÃ¥t."

Itse olen muuten samassa lähtöryhmässä.

Eli noin kun Hatapa tuohon laittoi..eli lähtölupa tosiaankin tulee myöhemin.

Heiii, milloin myöhemmin? Meillä on sama tilanne kuin tuossa jollain toisella kirjoittajalla, että olemma itse ilmoittautuneet maratonille, mutta laivalle sitten matkatoimiston kautta. Matkatoimisto (Area) on luvannut hakea myös meidän juoksunumeromme, kunhan toimitamme postissa tulevan lähtöluvan faksitse Areaan. Ei ole näkynyt ja kohta on hätä...

Ellei Area suostukaan hakemaan numeroitamme, joudumme hakemaan ne itse jostain ihan toisesta paikasta kuin mihin laivamme rantautuu ja niin ei kyllä saa käydä.

Eli toivottavasti postia Tukholmasta tulee ja pian!

Heiii, milloin myöhemmin? Meillä on sama tilanne kuin tuossa jollain toisella kirjoittajalla, että olemma itse ilmoittautuneet maratonille, mutta laivalle sitten matkatoimiston kautta.

Jep, itselläni sama tilanne. SMT:n lapussa lukee, että pitäis faksata tai lähettää postissa lähtölupa 16.5. mennessä, jos haluaa että ne hakee juoksunumeron. Muuten joutuu itse hakemaan sen. Alkaa tulemaan pikkuhiljaa hoppu jos sitä lähtölupaa ei kohta ala tulemaan...

:viheltely:

Jep, itselläni sama tilanne. SMT:n lapussa lukee, että pitäis faksata tai lähettää postissa lähtölupa 16.5. mennessä, jos haluaa että ne hakee juoksunumeron. Muuten joutuu itse hakemaan sen. Alkaa tulemaan pikkuhiljaa hoppu jos sitä lähtölupaa ei kohta ala tulemaan...

Soitin juuri äsken SMT:lle ja kysyin asiasta, niin sanoivat lähtölupien lähetyksen hieman viivästyneen, mutta niiden pitäisi nyt tulla jokaiselle ihan lähipäivinä (on jo postitettu kuulemma). Lähtöluvat pitää sitten vaan lähettää mahd. nopeesti SMT:lle kun ne tulee...

Soitin juuri äsken SMT:lle ja kysyin asiasta, niin sanoivat lähtölupien lähetyksen hieman viivästyneen, mutta niiden pitäisi nyt tulla jokaiselle ihan lähipäivinä (on jo postitettu kuulemma). Lähtöluvat pitää sitten vaan lähettää mahd. nopeesti SMT:lle kun ne tulee...

Standardivastaus. Kun tiedustelet materiaalin toimittajalta että missäs tilaamamme komponentit viipyvät, niin vastaus on aina että "lähtivät juuri tänään" :tiili:

Niin, jos on ilmoittautunut omatoimisesti niin täytyy faxata.

Jos taas on ilmoittautunut SMT:lle ja he hoitaneet eteenpäin maratontoimistoon niin silloin ei tartte mitään lähetellä vaan numero tulee automaattisesti laivalle.

Standardivastaus. Kun tiedustelet materiaalin toimittajalta että missäs tilaamamme komponentit viipyvät, niin vastaus on aina että "lähtivät juuri tänään" :tiili:

Juuri näin, tuota me käytämme paljon :thumbsup:

Onko täällä ketään muuta, joka on itsekseen ilmoittautunut sekä maratonille että laivamatkalle? Jos on, oletteko saaneet jo postia Tukholmasta?Ilmoittautumisen yhteydessä luvattiin, että kirje saapuu kotiin toukokuun alkupuolella ja kyllä mun laskujen mukaan ollaan jo vähintään puolivälissä....

Ovatko kaikki matkanjärjestäjien kautta ilmoittautuneet jo saaneet tuon maagisen kirjeen?

oletteko saaneet jo postia Tukholmasta?Ilmoittautumisen yhteydessä luvattiin, että kirje saapuu kotiin toukokuun alkupuolella ja kyllä mun laskujen mukaan ollaan jo vähintään puolivälissä....

maagisen kirjeen?

Ihmettelen itse tota samaa nimi on lähtöluoettelossa mutta posti puuttuu ilmeisesti se on myöhässä! Hoppas det sanoi Gunde S:WTF: