Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tukholma 2007


Recommended Posts

Guest Trash Jazz Assassin

Tietääkö joku noista Tukholman lähtökarsinoista? Itselläni on lähtönumero 182xx. Koitin selvittää mihin lähtökarsinaan kuulun, mutta yli 18000 lähtönumeroita ei ole merkattu mihinkään ainakaan järjestäjän sivujen mukaan.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 982
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tietääkö joku noista Tukholman lähtökarsinoista? Itselläni on lähtönumero 182xx. Koitin selvittää mihin lähtökarsinaan kuulun, mutta yli 18000 lähtönumeroita ei ole merkattu mihinkään ainakaan järjestäjän sivujen mukaan.

Olet lähtöryhmässä E. Lainaus Tukholman maratonin internet sivuilta: "Startgrupp E: Herrar med startnummer 5 501–8 500 samt 18 001 och uppÃ¥t."

Itse olen muuten samassa lähtöryhmässä.

Link to comment
Share on other sites

Guest Trash Jazz Assassin

Kiitokset infosta. Tuo tieto uupuu näköjään suomen kieliseltä puolelta. Positiivista että eivät laittaneet viimeiseen ryhmään, vaikka en ole ennen osallistunut ja annoin vain yhden puolimaratonajan lähtöryhmän määrittelyksi.

Link to comment
Share on other sites

Eli noin kun Hatapa tuohon laittoi..eli lähtölupa tosiaankin tulee myöhemin.

Heiii, milloin myöhemmin? Meillä on sama tilanne kuin tuossa jollain toisella kirjoittajalla, että olemma itse ilmoittautuneet maratonille, mutta laivalle sitten matkatoimiston kautta. Matkatoimisto (Area) on luvannut hakea myös meidän juoksunumeromme, kunhan toimitamme postissa tulevan lähtöluvan faksitse Areaan. Ei ole näkynyt ja kohta on hätä...

Ellei Area suostukaan hakemaan numeroitamme, joudumme hakemaan ne itse jostain ihan toisesta paikasta kuin mihin laivamme rantautuu ja niin ei kyllä saa käydä.

Eli toivottavasti postia Tukholmasta tulee ja pian!

Link to comment
Share on other sites

Heiii, milloin myöhemmin? Meillä on sama tilanne kuin tuossa jollain toisella kirjoittajalla, että olemma itse ilmoittautuneet maratonille, mutta laivalle sitten matkatoimiston kautta.

Jep, itselläni sama tilanne. SMT:n lapussa lukee, että pitäis faksata tai lähettää postissa lähtölupa 16.5. mennessä, jos haluaa että ne hakee juoksunumeron. Muuten joutuu itse hakemaan sen. Alkaa tulemaan pikkuhiljaa hoppu jos sitä lähtölupaa ei kohta ala tulemaan...

:viheltely:

Link to comment
Share on other sites

Jep, itselläni sama tilanne. SMT:n lapussa lukee, että pitäis faksata tai lähettää postissa lähtölupa 16.5. mennessä, jos haluaa että ne hakee juoksunumeron. Muuten joutuu itse hakemaan sen. Alkaa tulemaan pikkuhiljaa hoppu jos sitä lähtölupaa ei kohta ala tulemaan...

:viheltely:

Soitin juuri äsken SMT:lle ja kysyin asiasta, niin sanoivat lähtölupien lähetyksen hieman viivästyneen, mutta niiden pitäisi nyt tulla jokaiselle ihan lähipäivinä (on jo postitettu kuulemma). Lähtöluvat pitää sitten vaan lähettää mahd. nopeesti SMT:lle kun ne tulee...

Link to comment
Share on other sites

Soitin juuri äsken SMT:lle ja kysyin asiasta, niin sanoivat lähtölupien lähetyksen hieman viivästyneen, mutta niiden pitäisi nyt tulla jokaiselle ihan lähipäivinä (on jo postitettu kuulemma). Lähtöluvat pitää sitten vaan lähettää mahd. nopeesti SMT:lle kun ne tulee...

Standardivastaus. Kun tiedustelet materiaalin toimittajalta että missäs tilaamamme komponentit viipyvät, niin vastaus on aina että "lähtivät juuri tänään" :tiili:

Link to comment
Share on other sites

Jep, itselläni sama tilanne. SMT:n lapussa lukee, että pitäis faksata tai lähettää postissa lähtölupa 16.5. mennessä, jos haluaa että ne hakee juoksunumeron. Muuten joutuu itse hakemaan sen. Alkaa tulemaan pikkuhiljaa hoppu jos sitä lähtölupaa ei kohta ala tulemaan...

:viheltely:

Niin, jos on ilmoittautunut omatoimisesti niin täytyy faxata.

Jos taas on ilmoittautunut SMT:lle ja he hoitaneet eteenpäin maratontoimistoon niin silloin ei tartte mitään lähetellä vaan numero tulee automaattisesti laivalle.

Standardivastaus. Kun tiedustelet materiaalin toimittajalta että missäs tilaamamme komponentit viipyvät, niin vastaus on aina että "lähtivät juuri tänään" :tiili:

Juuri näin, tuota me käytämme paljon :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Onko täällä ketään muuta, joka on itsekseen ilmoittautunut sekä maratonille että laivamatkalle? Jos on, oletteko saaneet jo postia Tukholmasta?Ilmoittautumisen yhteydessä luvattiin, että kirje saapuu kotiin toukokuun alkupuolella ja kyllä mun laskujen mukaan ollaan jo vähintään puolivälissä....

Ovatko kaikki matkanjärjestäjien kautta ilmoittautuneet jo saaneet tuon maagisen kirjeen?

Link to comment
Share on other sites

oletteko saaneet jo postia Tukholmasta?Ilmoittautumisen yhteydessä luvattiin, että kirje saapuu kotiin toukokuun alkupuolella ja kyllä mun laskujen mukaan ollaan jo vähintään puolivälissä....

maagisen kirjeen?

Ihmettelen itse tota samaa nimi on lähtöluoettelossa mutta posti puuttuu ilmeisesti se on myöhässä! Hoppas det sanoi Gunde S:WTF:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy