Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Lenkkikaveri Helsingin keskustan tuntumasta...

Emmi85
 Share

Recommended Posts

Hei!

Muutin viime syksynä Jyväskylästä Helsinkiin ja kaipaisin kaveria (mies tai nainen) 10-20km lenkeille. Tykkän itse juosta lähinnä noita parinkymmenen kilsan pituisia lenkkejä, mutta jos saisin seuraa edes osalle matkasta, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen! :) Juoksen tavallisesti noin 12km/h vauhtia; talviaikaan vähän hitaammin. Juoksunopeudella ei nyt sinänsä ole mulle niin väliä, kunhan saisin vaan seuraa lenkkeilyyn. :) Olen töissä arkipäivisin, mutta arki-illat ja viikonloput on mulla useimmiten vapaita. Eli otathan yhteyttä, mikäli olet kiinnostunut uudesta kaverista lenkille tai miksei myös muihin liikuntaharrastuksiin! Salibandya, korista, lentopalloa ja tennistä lukuun ottamatta tykkään kyllä lähes kaikista urheilulajeista! :)

T: Emmi 27v.

Lauttasaaressa (Mutteri-kahvilan luona) kokoontuu torstaisin klo 19 lenkkiporukka, johon noilla vauhdeillasi voisit hyvin sopia. Porukasta löytyy molemman sukupuolen eudstajia. Keskustastahan ei kokoontumispaikalle ole matkaa kuin muutama kilometri ja vakioreittimme (n. 14 km) kulkee Seurasaarenselän ympäri, joten voit poiketa kohti keskustaa Hietsun hautausmaan kulmilta, jos et Lauttasaareen asti halua juosta. Juoksemme lähes poikkeuksetta päälle 5:00/km vauhtia, myös tänä torstaina. Vauhdikkaammat lenkit sovitaan etukäteen foorumin kautta.

Oheisesta linkistä lisätietoa.

http://www.juoksufoorumi.fi/vb/showthread.php?25332-Lauttasaaresta-kohti-kolmea-tuntia/page40

Riippuu tietysti, miten keskustan tuntuman määrität, mutta Viikissä ollaan juostu keskiviikkoisin vuoroviikoin pk-lenkkejä (vauhti about 5:30/km, pituus 10-15km) ja vetoja (esim 5x1km). Keväämmällä lenkit varmaan pitenevät, ja ainakin itseäni kiinnostaisi myös pitkikset (+20km). Alla olevasta linkistä voit vilkuilla lisätietoa, jos kiinnostaa tulla mukaan. :) Tällä hetkellä vakioporukkaa on n. 6 henkilöä, sukupuolijakauma toistaiseksi miehille 4-2. ;)

http://www.juoksufoorumi.fi/vb/showthread.php?28522-Yhteislenkkej%E4-Viikiss%E4-keskiviikkoisin