Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Nick vaihtui

M.BoneS
 Share

Recommended Posts

Kuten ehkä joku on jo havainnut käytän tästä lähtien nimeä M.BoneS tuon aikaisemman M.Luu**** nickin sijaan. Ei ollut aivan loppuun asti ajateltu ratkaisu tuo oman sukunimen käyttö. On aika harvinainen sukunimi, ja googlella pelkällä sukunimellä hakien tuli jo seponkotisivuja ensimmäiselle hakusivulle. Sitä kun välillä kirjoittelee mitä sattuu niitä näitä, niin en halunnut olla aivan niin näkyvillä. En mihinkään anonyymiin kirjoitteluun tässä pyri, eikä se enää toki onnistuisikaan, mutta tosiaan tuon hakukonenäkyvyyden pieni väheneminen on tarkoituksena.

Tein tuosta uudesta nickistä tuollaisen väännelmän vanhasta, jotta muilla olisi suhteellisen helppo muistaa kuka on kyseessä. Toivottavasti ei aiheuta kohtuutonta sekaannusta. Puhuttelut mielellään uudella Nickillä tai tuttavallisesti etunimellä Mikko.

Sama mies, eri nimi, sama meininki.

• Replies 44
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eiköhän tuohon totuta. Minäkin olen tottunut tähän 3.40:een, vaikka se estää maratonenkan paranemisen loppuiäksi. Siis VAIN nikki, on nimittäin tekstattu etelän miehen toimesta henk koht; viime syksynä koitin pistää parastani Salossa, ja vaikka Esan toimi erinomaisen 3.30 tasavauhtisena jäniksenä, puolimatkan krouvissa alkoi minun kone hyytyä (Esan painoi tasavauhtia maaliin saakka). Olin siellä ajassa 3.40.25 (oma ajanotto, tulosta ei löydy Juoksija-lehden maratontilastosta). Salo maratonclubin sivuilta kait löytyy.

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Itse asiani kerron sarjakuvin:

Hähähä. Suurin osa lukijoista tuskin edes tietää mikä Usenet on tai miten sinne pääsee (vaikka todennäköisesti aika moni on tietämättään siellä käynyt ja ehkä kirjoittanutkin...).

Joo, jos joku kävis meikäläisen Usenet-historian läpi, vois tulla kommenttia.

Koska en tuntenut itseäni Maradonnamaiseksi, vaan olen metsän keskelle erakoitunut tonttu, joka ei halua erottua joukosta, vaan mieluummin pysyisi mahdollisimman huomaamattomana, vaihdoin nickiksi rohkeasti oman nimeni. olenpahan nyt sitten oma itseni. Enkä sitäpaitsi edes tykkää jalkapallosta.

Jaahas, kaima, nyt sitten tämä "luulotautisuus" kääntyi; nyt minä luulen sinun kirjoituksiasi omikseni!

Koska en tuntenut itseäni Maradonnamaiseksi, vaan olen metsän keskelle erakoitunut tonttu, joka ei halua erottua joukosta, vaan mieluummin pysyisi mahdollisimman huomaamattomana, vaihdoin nickiksi rohkeasti oman nimeni. olenpahan nyt sitten oma itseni. Enkä sitäpaitsi edes tykkää jalkapallosta.

Oli se Maradonnakin ihan hyvä. Mara=maraton, donna=nainen. ;)

• 10 months later...
  • 1 month later...