Jump to content
Juoksufoorumi.fi

28.7

Waari
 Share

Recommended Posts

Aamulenkki täälläkin raikkaassa säässä. 9 astetta lämmintä kun läksin. Alkumatkasta meinas tulla vilu, kun aurinkokin oli pilvessä.

9.1km - 60min - keskisyke 140 (74%) - 6.35min/km.

Etelä-Savotar takoo varmaa jälkeä, joko olet kallistunut 4:15 aikaan?

Itse taidan pitää lepopäivän eli luvassa 10 km hölynpölypyöräilyä, josta puolet jo tehty.

Etelä-Savotar takoo varmaa jälkeä, joko olet kallistunut 4:15 aikaan?

No, just joo Risto! Tollasta vauhtia en ole viel koskaan juossut, enkä tiedä pääseeks näillä mun koivilla ikinä noin kovaa :mad0228: Et suinkaan sie vaan pilaile mun kustannuksella?:tongue: Kyl mie kuule otan sen ekan maran ihan iisisti ja lähen hitaasti edeten matkaan...

No, just joo Risto! Tollasta vauhtia en ole viel koskaan juossut, enkä tiedä pääseeks näillä mun koivilla ikinä noin kovaa :mad0228: Et suinkaan sie vaan pilaile mun kustannuksella?:tongue: Kyl mie kuule otan sen ekan maran ihan iisisti ja lähen hitaasti edeten matkaan...

Niin tosiaan jos hyökkäyttäisin siut 4:15 min/km aikaan, niin voisihan se olla pilailuakin...kenties.

Lähinnä tarkoitin maralla 4 h 15 min loppuaikaa kuitenni..

Niin tosiaan jos hyökkäyttäisin siut 4:15 min/km aikaan, niin voisihan se olla pilailuakin...kenties.

Lähinnä tarkoitin maralla 4 h 15 min loppuaikaa kuitenni..

Hihii! Istuin tuolla pihalla auringossa ja kuinka ollakkaan, pollani säteili -ja tajusin, että tarkoitit varmaan loppuaikaa... :mad0228: Muutenhan olisit tosissasi pilaillut kanssani :). Nää aamulenkit saa näköjään mummun pääs sekaisin!!

No, leikki leikkinä. Harkinnassa se loppuaika vielä on.

Semmoinen "ylipitkä hidas", mutta nyt olo on aivan mahtava. Eli rauhalliseen tahtiin maisemia katsellen 29,85km / 138avg(63%) / 3:12:42. Piti jäädä alle 3h, mutta ei huvittanut juosta loppumatkaa autotien varressa, vaan puiston kautta koukkasin. Ja joka puolen tunnin välein 90s kävelytauko. Tosta 63% en aivan varma ole mutta käytin arvoja, 50 lepo ja 190 max. Ja jostain syystä pc:lle ladattu reitti oli mukamas 150m pidempi eli 30km, no toi on ilmeisesti GPS ominaisuuksia.