Jump to content
Juoksufoorumi.fi

sex ja urheilu


Guest rautapequ

Recommended Posts

  • Replies 37
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tuo krapulaseksiteoria tuli todistettua viimeksi sunnuntaina. Eli siis sopiva kohmelo ja seksi, eittämättä kuuluvat samaan lauseeseen. Parhaiten se toimii, kun molemmat ovat olleet tien päällä. Jos vain toinen niin sen häisunäädän puskeminen iholle ei ihan välttämättä laita viisaria värähtämään.

Ite sanosin jotta juoksun ja seksin ollessa kyseessä (siis nyt ei puhuta yöjuoksusta), ennen maraa ehottomasti :innostunut Maran jälkeen se on jotenki jäykkää, siis vääristä paikoista :viheltely Ennen juoksua kun saa niin unohtuu kaikki psykosomaattiset vaivatki ainaki hetkiseksi.

Lenkillä poikkeeminen puiden kimpussa on varmaan ollu monien muidenkin mielissä ainaki joskus. Tuleehan niitä semmosia pakkauksia välillä vastaan ja ohiteltua, että huh huh. Syke nousee 20 pykälää VK:lle heti tai MK:lle jos sattuu olemaan veto päällä. Maksimivetojen aikana liian kutsuvan pakkauksen näkeminen on jo pumpulle vaarallista :sydän

Eli kun minulla on kovempi treeni ohjelmassa niin naiset kiltit, vain muutamaa numeroa liian isoissa tuulipuvuissa baanalle kiittää hän 8)

Link to comment
Share on other sites

Joskus voi myös olla niin että treeni voi myös poistaa noita mies/naispaineita, jos ei muuten onnistu.

Itelläkin kun tuota jälkipolvea on jo sen verran, että tästä johtuen noita pakollisia taukoja tuohon avioeloon tulee, niin kummasti vaan kovan mäkitreenin tai tonnin vetojen jälkeen olo on henkisesti kuin "aviollisen velvoitteen :rakastunut2 " jälkeen...

Eli paremman puutteessa, ei kun "raastoa" (ks. raasto.com jos haluat tarkemman määritelmän) harrastamaan!!!!

Link to comment
Share on other sites

Eli paremman puutteessa, ei kun "raastoa" (ks. raasto.com jos haluat tarkemman määritelmän) harrastamaan!!!!

Heh :) Arvasin kyllä, että tältäkin palstalta löytyy raastamisen vankkumattomia kannattajia, kun noilla sivuilla ensimmäistä kertaa kävin. Tuossa jiiveen kommentissa on varmasti totta toinenkin puoli. Eli sänkyjumpan puutteessa raastamaan ja johan saa edes jotain korvaavia fiboja :rakastunut2

Link to comment
Share on other sites

Mulla ainakin treenit vie seksihalut. Tuntuu aamuisin, päivisin ja iltaisin niin olo piippuun vedetyltä ettei hirveästi kehtaisi enää vaaka lambadaa harrastaa.

Ilmeisesti treenaan siis ihan liian kevyesti, kun voimia jää vielä jäljellekin... :hiiviskely Mutta eipä pk:n jälkeen saisi väsynyt ollakaan.

Ultrailuhaaveet multa kiellettiin täysin jo siksi, että maran jälkeen en pystynyt edes kääntymään sängyssä valittamatta viikkoon - saati sitten mihinkään muuhun toimintaan...en ole selvästikään vielä löytänyt sisäistä masokistiani... :ruoska

Lenkillä poikkeeminen puiden kimpussa on varmaan ollu monien muidenkin mielissä ainaki joskus. Tuleehan niitä semmosia pakkauksia välillä vastaan ja ohiteltua, että huh huh.

Ehkäpä sitä kokemuksen myötä oppii avaamaan juostessa silmänsäkin - viime kesän lenkit menivät pääosin sellaisessa transsitilassa, että kuurosokeana olisi voinut pitää - yhdenkin kerran eräs tuttu nainen oli moikannut ääneen juostessani vastaan, eikä itselläni ollut mitään havaintoa tilanteesta... 8)

Link to comment
Share on other sites

Tääl foorumis liikkuu sit luanikast porukka. Mnää nauroi iha vääräs, go lui noit jutui.

Mnää taida ol vähä vanh gon ei noi jutu ol ain miäles. Mene ainaki muutam minuut välil, etei käy miäles... :hehe

Ei vaisin, eipäs oo pali tullu ajateltuu juoksun vaikutusta asiaan. Mut jos toi kakslahkeine tiätäs täst foorumist ja viäl lukiski näit jutui, nii se pistäs mut juakseen oikke mont maratoni vuades. :viheltely

Voisis sitä kyl matka paremmi taittu, jos oikke komia adonis edes juaksis. Mut ei ol pelkko siit, tääl näkky vaa noit jyväjemmarei traktori ratis... :uninen Et revi siit sit itelles jottalai fiilist.

Link to comment
Share on other sites

:nauru ... Vai vielä puiden kimpussa... :joulukuusi

Täällä ei tosiaan muita olekaan kuin puita...

Harvoin törmään toiseen ihmiseen lenkillä ja vain kerran olen toisen juoksijan täällä metsässä nähnyt... Tuokin oli miespuolinen eli ei minun makuuni...

Jaa niin ja noista haluista...

Eipä tule mieleeni sellaista halutonta hetkeä... :snoopy

Link to comment
Share on other sites

:nauru ... Vai vielä puiden kimpussa... :joulukuusi

Täällä ei tosiaan muita olekaan kuin puita...

Harvoin törmään toiseen ihmiseen lenkillä ja vain kerran olen toisen juoksijan täällä metsässä nähnyt... Tuokin oli miespuolinen eli ei minun makuuni...

Juu samanlaista oli treenit mullakin ennen vanhaa. 8 vuotta treenasin silleen etten yhtään juoksevaa ihmistä nähnyt. Toista se nyt on täällä suurkaupungissa :hehe

Jaa niin ja noista haluista...

Eipä tule mieleeni sellaista halutonta hetkeä... :snoopy

Naapurin isäntäkin totesi kerran, kun sen emäntä kyseli: "eikö sulla ole ikinä ole mitään muuta kuin se YKSI asia mielessä?" "Onhan minulla joskus muutakin mielessa. Toissa vuonna lumia katolta pudottaessa itsekkin lipsahdin räystäältä alas, niin juuri ennenkun maata tavoitin nii taisi silloin viimeksi olla jotain muutakin mielessä"

Link to comment
Share on other sites

Tähän treenin ja seksin yhteyteen lisäisin vielä sellaisen, että yksi Suomen kuuluisimmista juoksun harrastajista, vanha kunnon Jouko Turkka niin sehän käytti fyysistä rasittumista ihan metodina sellaisen tilan saavuttamiseksi näyttelijässä, jotta ei enää yksinkertaisesti JAKSA pistää hanttiin vaan itku ja mikä tahansa muukin tunnetila pukkaa läpi tosta vaan. Tämä muuten opiksi kaikille niille jotka ovat ihmetelleet miksi se niitä ihmisiä rääkkäsi.

Että kun tarpeeksi lujaa treenaa niin kyllähän siinä se eläimellinen puoli kiimoineen kaikkineen saataneen esiin sieltä puutuneen-rutinoituneen päiväkerroksen alta.

Link to comment
Share on other sites

Mie sitä olenkin miettinyt kun tuolla urheiluopistolla olen käynyt keväällä, että mettääkö ne kaataa siellä kun puun latvat heiluu ja ryske kuuluu. Mutta nyt se selekis. Siellähän kesän tulevat maratoonarit nylykyttää paremman puutteessa puita kun on kovat treenijaksot meneillään.

Kiitos kurpalle ja muillekin illan pelastamisesta :nauru Kun tyttöystävä on vielä lomalla, niin taidanpa tästä... :joulukuusi

Link to comment
Share on other sites

Kiitos kurpalle ja muillekin illan pelastamisesta :nauru Kun tyttöystävä on vielä lomalla, niin taidanpa tästä... :joulukuusi

Voihan bernhardilainen, mulla vaimo on kaksi viikkoa kuntoutuksessa. Karvathan tässä kämmeniin kasvaa ja sokeuskin alkaa vaivata ja toisalta saattaahan täss alkoholisoituakin. :juom :juom :juom

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy