Jump to content
Juoksufoorumi.fi

sex ja urheilu

rautapequ
 Share

Recommended Posts

• Replies 37
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Krapulassa ainakin naitattaa

Tuota minä olen aina ihmetellyt. Miten ihmisellä voi olla seksi edes pienessä mielessän, kun oksettaa, paskattaa ja päätä kivistää, niin ettei sängystä ylös kykene. Siis The Krapulahan on juurikin sellainen, että ensin pelkää kuolevansa ja lopulta, ettei kuolekaan. Silloin ei kyllä seksi ole mielessä.

Mitä tulee ennen suoritusta tapahtuvaan sexiin, niin sillä on vain positiivinen vaikutus suoritukseen seuraavana päivänä.

Siis The Krapulahan on juurikin sellainen, että ensin pelkää kuolevansa ja lopulta, ettei kuolekaan. Silloin ei kyllä seksi ole mielessä.

Paitsi nuorena. Silloin ei krapulat olleet mitään krapuloita, vähän ehkä päätä särki ja pitsaa teki mieli ja tosiaan seksiä. Sitten kolmenkympin korvilla kaikki muuttui ja murhakankkuset astuivat mukaan kuvioihin ja ne ovat yks iso syy siihen, etten nykyään juo juurikaan.

Mitä muutoin urheiluun ja seksiin tulee, olen huomannut näiden tukevan mukavasti toisiaan. Kun käy lenkillä pöljäilemässä on olo sen verran pörhistynyt, että jaksaa taas seksipetoillakin.

Tässäpä vasta niin villi aihe ollakseen täällä Seppolassa että ihan pakko ottaa osaa.

Oma teoriani krapulaseksistä on se, että krapulaisessa väsymystilassa osa normaalipäivän puolustusmekanismeistä on pois pelistä ja olemme näin alttiimpia kaikenlaiselle miten sen sanoisi piilotajuisemmalle aineistolle. Tiedämmehän senkin, että krapulassa ollaan usein herkkiä myös nauramaan, itkemään ja saamaan villejä, jopa luovia ideoita.

Tämä taas on hyvin suuresti makuasia, mutta itseäni ei heti lenkin jälkeen juuri paneta. Olo on liian sporttinen, keho on virittynyt jotenkin eri aaltopituudelle. Mutta joku aikaa lenkin jälkeen kun alkaa muut lihakset relaksoitua niin... No joo. Jos nyt suoraan puhutaan niin on kyllä mielessä käynyt, että voishan sitä ihan siellä lenkkipolullakin poiketa jotain puuta vasten... :kitara ...ja ei sitten kuitenkaan. Kyllä urheilu ja seksi kuuluvat meikäläisellä eri osastoille.

Matemaattiseen kaavaan puettuna niin asian vois esittää näinkin

viina + seksi = yöjuoksu :juoksu

urheilu + ? = kestävyysjuoksu :hmm

Mutta siis vakavasti, outo sana omaa elämääni ajatellessa, niin enempi mä oon krapulassa naisten perässä juossut kuin nykyään, mutta toisaalta on kyllä sellainen muusa kotona, että oksat pois! :vaimo

Vaimoa ainakin naitattaa mukavasti enemmän nyt kun on taas juoksemisen ansiosta sportti lakanoiden välissä sohvaperunan sijaan! :voitto

Krapulat on kyllä iän myötä pahentuneet täälläkin sen verran, että harvoin huvittaa - mutta joskus sellainenkin sopiva kankkustila vielä saattaa putkahtaa päälle - nimenomaan kirjaimellisesti "kohmelo". Tuo alitajunta-selitys tuntuisi olevan jäljillä, sillä juuri kohmelossa tulee aika uskomattomia ideoita ja tarinoita, jos sitä vietetään porukalla (ns. "hölökankkunen") - jotenkin turha sensuuri on pois päältä ja puheesta saa taas selvää toisin kuin edellisenä iltana :kieli

Juoksemisen suhteen ihmettelin kesällä sitä, että himot nousivat treenien koventuessa. Ei tosin lenkin aikana tai heti jälkeenkään, vaan sitten illemmalla...olin kyllä ennakkoon odottanut, että kaikki mehut olisivat jääneet kokonaan polun varrelle, mutta ihminen (tai kaksikin) voi yllättyä positiivisesti.

Mutta olisihan se trikoissa tai shortseissa juostessa aika nolon näköistä, jos ajatus karkaisi liikaa, ja eikös siinä kärsisi jo verenkiertokin... :oops:

Ainakin mua panettaa krapulassa. Krapulan syy kun on edellisillan yöjuoksu ja yöjuoksun syy se sama panetus. Jos ei siis kohmelossa paneta niin olen silloin saanut. Ja kylliksi.

Parisuhteen aikana urheilin vielä, muidenkin kohtuulliseksi katsomat, 4-6 tuntia viikossa. Nyt poikamiehenä 12-14 tuntia, joista varmaan puolet ihan sijaistoimintoa seksille, läheisyydelle ja yhdessäololle.

No, pysyypähän hyvässä kunnossa tulevan (toivottavasti!) parisuhteen varalle.

Ja tytöt saa ilmoittatua nyt tänne!

:heilutus