Jump to content
Juoksufoorumi.fi

26.7.

Jamppa
 Share

Recommended Posts

Päivän "treenit" onkin sitten jo tehty, kun illaksi pitää mennä kokoamaan äitimuorin IKEA:n ostoksia. Tarjolla olis kuulemma ainakin arkkupöytä (?), kolme lamppua ja hyllykkö. Bonustyönä pianon siirtäminen toiseen huoneeseen. Onneksi pianoa ei ole ostettu kyseisestä liikkeestä, niin se voi jopa kestää siirron ehjänäkin. Hitto kun nämä hommat lankeavat aina mulle, vaikka mulla on 6 sisarusta.

Aamu: 25min pyörä + 35min vesijuoksu.

Kävin lisäksi aamulla punnitsemassa itseni, ja vaaka näytti tasan 62 kiloa. Pitää muistaa syödä vähän enemmän, kun normaalipaino on mulla ollut aamuisin noin 64 kiloa.

• Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vähän reilut 14km n. 5:10/km. Piti tehdä sellainen amerikkalaistyylinen "easy run" mutta kyllä oli varsinkin lopussa kovin tunkkaista. Sykkeetkin huiteli missä sattuu (avg 143) ja paskalta tuntui. Jos nyt jotain hyvää hakee niin jalka kesti ekan yli tunnin lenkin melkein kuukauteen. Tosin lopussa piti kiihdyttää sinne 4:00/km tuntumaan kun rupesi tuntumaan taas epäilyttävältä. Jostain syystä jalka tykkää nopeammasta vauhdista.

Ehkä kesän paras lenkki:

15 km 1:22,

HR 154 / 168, 5:27 / km

Tosin nyt täytyy matka vielä tarkistusmitata, ettei jää liian hyvää kuvaa vauhdista.

Oli se eli pyörälenkki 15,65 km ja kun laskee matkamittarin 4 % virheen pois niin todelliseksi matkaksi jää karvan yli 15 km.

Aikaa fillarointiin meni 50 min ja keskinopeus illan hämyssä oli 18,7 km/h. Vastaan juoksenteli PK:ta koripalloilija Jyri Lehtonen.

Päivän "treenit" onkin sitten jo tehty, kun illaksi pitää mennä kokoamaan äitimuorin IKEA:n ostoksia. Hitto kun nämä hommat lankeavat aina mulle, vaikka mulla on 6 sisarusta.

Se on juu mukavaa hommaa, tämä kokoaminen. Siinä sielu lepää kun saa käsille töitä. Ja aivot saavat lukea niitä suttuisia piirustuksia, joiden perusteella osat saadaan/pitäisi saada liitetyksi toisiinsa. Yleensä se onnistuu kolmannella kerralla. Silloin verenpaine on luokkaa 220/120. :mad0228:

Tänään taas suunnistusta. Sekä juoksu että suunnistus sujuivat eilisen koulutuksen jälkeen.

4,2 km - 41:00 - avg 150 - max 167.

Tarkeni!

PK:ta 19 km aikaan 2h 25 min. Keskisyke 146 [123-146-153]. Jalat alako tönköttää n. 16km:n kohdalla ja ihmettelin moista, kunnes hokasin että tuli aamulla pyöräiltyä likkakaverin kanssa 20 km kun haettiin kalaa kalasatamasta...liekö tuo painanu. Ja juomaa oli ihan liian vähä mukana! Siis lenkillä.

Editoitu kirjotusvirheitä