Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Hiihtokilometrit kaudella 2012-2013

Arvostele ketju:

cone
 Share

Recommended Posts

• Replies 345
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hitto, mä en käsitä millä pirulla saa noita yli tonnin saldoja tähän kohtaan kautta:kumarrus:. Tai no, olemalla siellä ladulla ahkerasti tietty, mutta kun mäkin olen kuvitellut että on ihan kohtuullisesti ladulla käyty, mutta ei olla edes puolia tuosta kasassa. :conf:

Lanttua apinoiden.

Talvi 2012/13:

Hiihtomatka: 454,6 km, Aika 34 h 43 min 48 s, Syke 150, Kertoja 23

Rookie

Yli 100 km:n on jo päästy!

Näillä numeroilla pestään monen edellisen vuoden yhteismäärä. On se silti niin väärin, että jotkut siellä reuna-Suomessa pääsivät aloittamaan hiihtokauden monta viikkoa aikaisemmin. Meillä vapaan ura on käyttökelpoinen, mutta perinteisen ladusta kaupunki edelleen varoittelee. Lumenpuutteen vuoksi ei latuja pysytä ajamaan! On kuitenkin ihan kohtuullinen pertsan latukin saatu. Lumitilanteen ja uusien luistelusuksien vuoksi olen kutenkin tänä talvena keskittynyt vapaan tekniikan kehittämiseen. Liian korkeilla sykkeillä tietenkin.

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy