Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Helsingin ladut

Arvostele ketju:

tat
 Share

Recommended Posts

Lepuski ja Oittaa ajetaan arkisin vissiin joka aamu viimeistään klo 8. Latupohjan kunto vaihtelee yöpakkasten (joita on ollut valitettavan vähä) mukaan: pakkasyön jälkeen Lepuskin baana on ollut erinomaisessa kunnossa koko aamun, suojaöiden jälkeen menee mössöksi tosi nopeasti jo 9:n jälkeen- hiihtoniiloja nimittäin riittää :) Leppävaarassa ongelmana on stadionalueen lumien häviäminen, Oittaa pystyy pitempään hiihtokunnossa kun lenkki on metsän suojassa.

• 2 weeks later...
  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 6 months later...

Kävin eilen illalla Kivikossa hiihtämässä kolme varttia pertsaa. Latu tuntui aika lailla samalta kuin viime vuonnakin.

Viime vuonna voitelin sukset hopealiisterillä ja pito oli mulle juuri ja juuri riittävä. Osittain ajoittainen lipsahtelu johtui varmaankin vähän liian vaikeista suksista mun taidoilleni ja osin huonosta potkusta. Ostin tälle kaudelle vähän helpommat sukset ja nyt kokeilin voidella ne nollan ja pakkasen rajalle sopivalla violetilla purkkivoiteella. Vaikealta tuntui hiihto pidon kannalta. Tasaisella menoa saattoi kutsua hiihdoksi, mutta hallin ainoa mäki oli aika surkeaa sauvakävelyä.

Onko jotain suosituksia voiteluksi Kivikkoon, vai pitääkö mun vain treenata potkua paremmaksi? Sinänsähän voitelun pitäisi olla aika helppoa, kun keli taitaa olla aika lailla vakio.

• 2 weeks later...

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy