Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
Baltsu

Talvi yllätti ja pakkanen laittaa kiroilemaan

Recommended Posts

toki nämä stadin herrat ja hienot leidit korkokenkineen hieman joutuvat varomaan askeliaan. Mutta meitä muita maalaisia (= kehä 3 ulkopuolella asuvia) ei pikku kinokset haittaa!

on se kumma, kun Helsingissä asuvat ei saa nykyisin valittaa enää mistään. Ja kehä IIIsen ulkopuolella ollaan mukamas niin karaistuneita että.

Heti haluaisin kuitenkin valittaa esimerkiksi aleksin lämmityksestä. Siis miksi katu pitää lämmittää?? On se nyt ihan helvetin paljon mukavampaa kävellä parinkymmenen sentin lumikinoksissa kuin kymmenen sentin loskakasassa, jollaiseksi se lämmitys lumen esim. viime pe muutti. Toiste en enää sille kadulle tänä talvena astu.

on se kumma, kun Helsingissä asuvat ei saa nykyisin valittaa enää mistään. Ja kehä IIIsen ulkopuolella ollaan mukamas niin karaistuneita että.

Heti haluaisin kuitenkin valittaa esimerkiksi aleksin lämmityksestä. Siis miksi katu pitää lämmittää?? On se nyt ihan helvetin paljon mukavampaa kävellä parinkymmenen sentin lumikinoksissa kuin kymmenen sentin loskakasassa, jollaiseksi se lämmitys lumen esim. viime pe muutti. Toiste en enää sille kadulle tänä talvena astu.

Onhan Aleksista 200 metriä sulaa...missä näyttäis lämmitys toimivan. Kandee kävellä siellä ;) Varmaan termarit reistailee tai jotain vastaavaa. Stockalta Senaatintorin suuntaan on sellainen 300 metrin kiva perunapelto ihan ajoväylilläkin.

[[Template core/front/global/commentEditLine is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Meillä oli aamulla -22. Päätin tämän päivän liikunnat jakaa siksi kahteen osaan. Aina eka pakkasilla vähän tökkii. Parin viikon päästä ei tunnu missään. Viime talvena olen juossut -30 asteessa 34 km pitkiksen. Siinä ei muuta ollut kuin että takin ja fleece-puseron väliin oli hiki kertynyt ja oli jäätynyt. Kotona selästä tipahti jäälaatta eteisen lattialle:). No se oli, että energiat loppui kesken. Liekö kylmä ilma jotenkin vaikutti.

Aamulla on käyty 7km juoksemassa ja sälillä kävin iltapäivällä. Saunalenkille pitäis vielä lähteä. Onkohan mulla laskuvirhe. Taisinkin jakaa tän päivän liikunnat kolmeen osaan. Sen sitä talvi teettää:)

Ekaa kertaa täälä eteläisessä Lapissa nasahti mittarilukemat -20 asteeseen. Ei kiva. Mie en tykkää. Mulle piisaa talvessa 5 cm lunta ja suht saman verran pakkasta, max -15..

Viime talvena olen juossut -30 asteessa 34 km pitkiksen. )

Vihveli vieköön, miten tollasessa pakkasessa voi juosta? Mut kurppahan on tietysti kurppa. ;-) Kyllä -20 on rajana meikäläisellä. Täällä rannikolla ilma on niin kamalan raakaa, kun on toi meri tossa kosteutta levittämässä. Harrastelija ja numerolapun raiskaaja kun oon, niin en mee kyllä kylmemmässä kelissä. Ja sillonkin vaan hitaasti perusnylkytystä. Hrrrrr.

Juu, kyllä se on tuo kuiva pakkanen ihan eri kuin tuuli tai kostea. Vaatetta kun laittaa monta kerrosta niin onnistuu. Mutta kosteus ja tuuli on sellaisia pakkasen kans, ettei siltä suojaa mikään.

Ja eikös me kaikki olla baltsun kriteereiden mukaan numerolapun raiskaajia. Myös kaikilla muilla elämänaloilla. Eihän tällä foorumilla ole kuin yksi juoksija, itse tämä baldiini.

Vihveli vieköön, miten tollasessa pakkasessa voi juosta? Mut kurppahan on tietysti kurppa. ;-) Kyllä -20 on rajana meikäläisellä. Täällä rannikolla ilma on niin kamalan raakaa, kun on toi meri tossa kosteutta levittämässä. Harrastelija ja numerolapun raiskaaja kun oon, niin en mee kyllä kylmemmässä kelissä. Ja sillonkin vaan hitaasti perusnylkytystä. Hrrrrr.

Onhan Aleksista 200 metriä sulaa...missä näyttäis lämmitys toimivan. Kandee kävellä siellä ;)

Heh, mitä liikkeitä siinä sulalla alueella on? En kyllä ymmärrä, miksi sitä pitää sulattaa. Kuka on senkin päätöksen mennyt tekemään? Epämiellyttävää aluetta se jotenkin muutenkin kyllä on. Stockalle pääsee onneksi monesta suunnasta.

joo ja silti Hummereita aikanaan vihattiin. Jos mulla olisi c-kortti niin olisin kuten Arska:

Eihän tuo edes ole Hummer. Plääh!

Mulla on kyllä C-kortti, vaikkei sille ole koskaan ollut mitään käyttöä. Autokoulu sinänsä oli hyödyllinen. Oppi peruuttamaan hankaliin paikkoihin ja käyttämään peilejä. No joo, taskuparkki taas jäi oppimatta eikä suju edelleenkään kovin hyvin. Eihän sitä oikeastaa koskaan tarvi, eihän?

Olen tästä viestistä saanut varoituksen, koska olen loukannut nähtävästi jäsen baldinia. Olen pahoillani tästä, mutta mielestäni me kuntoilijat olemme saaneet huomattavasti rankempaa arvostelua numerolapun raiskaajina yms. hoitajien haukkumisena ja muina. Mutta jos foorumin linja on tämä, niin eipä tule vahinkoa jos tässä taas taukoilee.

Kiittäen kauniisti v.kurppa

Juu, kyllä se on tuo kuiva pakkanen ihan eri kuin tuuli tai kostea. Vaatetta kun laittaa monta kerrosta niin onnistuu. Mutta kosteus ja tuuli on sellaisia pakkasen kans, ettei siltä suojaa mikään.

Ja eikös me kaikki olla baltsun kriteereiden mukaan numerolapun raiskaajia. Myös kaikilla muilla elämänaloilla. Eihän tällä foorumilla ole kuin yksi juoksija, itse tämä baldiini.

Tästä annoit Baltsu varotuksen!! Itte suoltaa paskaa minkä kerkeää, ja kun toinen toteaa samaan tyyliisi takasin annat penaltia.

Melkein jo aloin pitää tyylistäsi, mutta hamekangasta sinulle pitää ostaa. Raukka!!!