Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
Baltsu

Talvi yllätti ja pakkanen laittaa kiroilemaan

Recommended Posts

Just näin. Kyllä minä nyt mieleni pahoitin kun siellä etelässä mellevänä kellitte lumessa ja minun vastahiotut sukset ja hyvin pohjatut kellii pihalla ilman lunta. Jos minä saisin päättää niin se kaikki lumi tänne ja heti nyt. NIH!!!!!

Niin, olishan se kiva, jos kaikki olisi niin kuin ite haluaisi, säätiloja myöden. Näillä lahjoilla on kuitenkin varsin hankala tuohon säätilaan vaikuttaa.

Helpompaa on siirtyä lämpimämpään ilmastoon jos tykkää lämmöstä ja vastaavasti kylmempään jos tykkää lumesta. Mä tykkään molemmista, joten Suomi on mulle oiva paikka asustella.

Rookie

Just näin. Kyllä minä nyt mieleni pahoitin kun siellä etelässä mellevänä kellitte lumessa ja minun vastahiotut sukset ja hyvin pohjatut kellii pihalla ilman lunta. Jos minä saisin päättää niin se kaikki lumi tänne ja heti nyt. NIH!!!!!

Tuu hakeen täältä. Kaikki joutaa pois.

Täällä tulee pimeä neljän korvilla ja päivä alkaa joskus 8-9 nurkilla. Se on kyllä ärsyttävää ku haluaisin että olis valosa koko hereilläoloajan niinku keskikesälläkin on.

Kaikki on niin vaikeeta kun on pimeä, tarvii polttaa valoja joka paikassa.Energiaa kuluu tuohon keinovalaistukseen, törmälee joka paikkaan, ei löydä mitään jne.

Haluan valoa tänne heti, HALUUN HALUUN HALUUN!!! Tosi epäoikeudenmukaistra tämmönen että on pimeetä koko ajan. Mä en ala, tää pimeä vuodenaika tuli taas ihan puskista. Ei ole reilua...

Rookie

täällä tulee pimeä neljän korvilla ja päivä alkaa joskus 8-9 nurkilla. Se on kyllä ärsyttävää ku haluaisin että olis valosa koko hereilläoloajan niinku keskikesälläkin on.

Kaikki on niin vaikeeta kun on pimeä, tarvii polttaa valoja joka paikassa.energiaa kuluu tuohon keinovalaistukseen, törmälee joka paikkaan, ei löydä mitään jne.

Haluan valoa tänne heti, haluun haluun haluun!!! Tosi epäoikeudenmukaistra tämmönen että on pimeetä koko ajan. Mä en ala, tää pimeä vuodenaika tuli taas ihan puskista. Ei ole reilua...

Rookie

tykkää!! ;)

Kyllä oli suorastaan painajaismainen keli perjantaina, -9 ja lumimyrsky, hirveä puhuri ja joka askeleella lensi lunta kasvoille.

Kova tuuli sai pakkasen tuntumaan paljon kylmemmältä kuin olikaan.

Tuskaa oli joka askel perjantain lenkille, ihan kamalaahan tuolla oli juosta.

Kokeile samaa, mutta ota juoksukärryt ja juniori mukaan purjeeksi. ;)

Tänään talvi näytti parasta puoltaan, kun sai juosta pitkiksen auringon paisteessa ja oli niin valosaa, että melkeen häikäisi. Pakkasta -10, joten kylmyyskään ei ollut ongelma. Aurat oli vaan keskittyneet johonkin muualle kuin minun lenkkireitille, mutta hyvällä varustuksella auraamattomat tietkään ei haitanneet.

Että mä tykkään kun vihdoin tuli talvi!