GrigoriSoiros 5 327 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 2. joulukuuta , 2012 Ai niin. Sairanen muuten on oikeassa, kaikki muut väärässä! Rookie Ai kun näyttää hienolta ;) No kerrankos sitä tällästä saa kuulla... Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
Pantse 8 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 2. joulukuuta , 2012 Ai kun näyttää hienolta ;) No kerrankos sitä tällästä saa kuulla... Leiju kun vielä kerkeet ;) Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
Rookie 1 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 2. joulukuuta , 2012 Eilisessä uutisvuodossa käsiteltiin tämä "talvi yllätti" aihe ekana uutisena. Käykääpä areenasta kattomassa http://areena.yle.fi/tv/1721274 Rookie Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
kurppa 3 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 2. joulukuuta , 2012 Just näin. Kyllä minä nyt mieleni pahoitin kun siellä etelässä mellevänä kellitte lumessa ja minun vastahiotut sukset ja hyvin pohjatut kellii pihalla ilman lunta. Jos minä saisin päättää niin se kaikki lumi tänne ja heti nyt. NIH!!!!! Niin, olishan se kiva, jos kaikki olisi niin kuin ite haluaisi, säätiloja myöden. Näillä lahjoilla on kuitenkin varsin hankala tuohon säätilaan vaikuttaa. Helpompaa on siirtyä lämpimämpään ilmastoon jos tykkää lämmöstä ja vastaavasti kylmempään jos tykkää lumesta. Mä tykkään molemmista, joten Suomi on mulle oiva paikka asustella. Rookie Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
hatapa 2 009 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 2. joulukuuta , 2012 Just näin. Kyllä minä nyt mieleni pahoitin kun siellä etelässä mellevänä kellitte lumessa ja minun vastahiotut sukset ja hyvin pohjatut kellii pihalla ilman lunta. Jos minä saisin päättää niin se kaikki lumi tänne ja heti nyt. NIH!!!!! Tuu hakeen täältä. Kaikki joutaa pois. Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
kurppa 3 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 2. joulukuuta , 2012 Juu, mie vähän oottelinki, koska hatapa aloittaa ketjun lumentulon onnesta ja autuudesta ja hiihtämisen ihanuudesta :) Kuskaiskohan matkahuolto? Tuu hakeen täältä. Kaikki joutaa pois. Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
Nanne12 67 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 2. joulukuuta , 2012 Kaik joutais pois. Mieluummin pimeämpää ja ilman lunta. Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
Pantse 8 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 2. joulukuuta , 2012 Juu, mie vähän oottelinki, koska hatapa aloittaa ketjun lumentulon onnesta ja autuudesta ja hiihtämisen ihanuudesta :) Kuskaiskohan matkahuolto? Onkohan onnibussilla jo lumenkuljetuspalvelua... ;) Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
Rookie 1 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 2. joulukuuta , 2012 Täällä tulee pimeä neljän korvilla ja päivä alkaa joskus 8-9 nurkilla. Se on kyllä ärsyttävää ku haluaisin että olis valosa koko hereilläoloajan niinku keskikesälläkin on. Kaikki on niin vaikeeta kun on pimeä, tarvii polttaa valoja joka paikassa.Energiaa kuluu tuohon keinovalaistukseen, törmälee joka paikkaan, ei löydä mitään jne. Haluan valoa tänne heti, HALUUN HALUUN HALUUN!!! Tosi epäoikeudenmukaistra tämmönen että on pimeetä koko ajan. Mä en ala, tää pimeä vuodenaika tuli taas ihan puskista. Ei ole reilua... Rookie Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
GrigoriSoiros 5 327 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 2. joulukuuta , 2012 täällä tulee pimeä neljän korvilla ja päivä alkaa joskus 8-9 nurkilla. Se on kyllä ärsyttävää ku haluaisin että olis valosa koko hereilläoloajan niinku keskikesälläkin on. Kaikki on niin vaikeeta kun on pimeä, tarvii polttaa valoja joka paikassa.energiaa kuluu tuohon keinovalaistukseen, törmälee joka paikkaan, ei löydä mitään jne. Haluan valoa tänne heti, haluun haluun haluun!!! Tosi epäoikeudenmukaistra tämmönen että on pimeetä koko ajan. Mä en ala, tää pimeä vuodenaika tuli taas ihan puskista. Ei ole reilua... Rookie tykkää!! ;) Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
jamaatta 92 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 2. joulukuuta , 2012 Niin, talvella on joskus hiukan kylmempää kuin kesällä. Voi voi. Kyynel. Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
jamaatta 92 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 2. joulukuuta , 2012 Kyllä oli suorastaan painajaismainen keli perjantaina, -9 ja lumimyrsky, hirveä puhuri ja joka askeleella lensi lunta kasvoille. Kova tuuli sai pakkasen tuntumaan paljon kylmemmältä kuin olikaan. Tuskaa oli joka askel perjantain lenkille, ihan kamalaahan tuolla oli juosta. Kokeile samaa, mutta ota juoksukärryt ja juniori mukaan purjeeksi. ;) Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
GrigoriSoiros 5 327 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 2. joulukuuta , 2012 Kokeile samaa, mutta ota juoksukärryt ja juniori mukaan purjeeksi. ;) Kärryt on hyvät, saa ison termarin kuumaa mehua/ kaakaota messiin =) Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
matskupu 17 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 2. joulukuuta , 2012 Tänään talvi näytti parasta puoltaan, kun sai juosta pitkiksen auringon paisteessa ja oli niin valosaa, että melkeen häikäisi. Pakkasta -10, joten kylmyyskään ei ollut ongelma. Aurat oli vaan keskittyneet johonkin muualle kuin minun lenkkireitille, mutta hyvällä varustuksella auraamattomat tietkään ei haitanneet. Että mä tykkään kun vihdoin tuli talvi! Lainaa Share this post Link to post Share on other sites