Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Cooperia Leppävaarassa

geoeläin
 Share

Recommended Posts

Kansalaiset, meedbörjare!

Tarttee tehä kuupperi. Että tietää vähän onko vauhti parantunut vaiko eikö. Ongelma on, ettei osaa jakaa vauhtia oikein kun ei juurikaan radalla ole juossut. Ketä kiinnostaa? Matkatavoite vois olla 2600m. Ei siis mikään mieletön.

Viimeksi cuupperin oon juossut 2 v sitten eikä siis millään lailla vertailukelpoinen. Tavoitteena siis alittaa 55min Tampereella 2 viikon päästä. Onko hyödyllistä tässä vaiheessa revitellä turhia, mitä mieltä olette?

Ensi viikolla siis, päivällä ei väliä, kunhan joku tulisi jänikseksi tai itseänsä testaamaan, saisi vähän kilpailun tuntua. Ja siis seläksi, jota mä yritän ajaa kiinni...

Miten ois keskiviikko klo 17? Onko liian aikaisin? Leppävaaran Sisu pitää reenejä kentällä ainaki klo 18 eteenpäin. Tai sitten mennään to kun ei ole harkkoja. Tän päivän kaksituntisesta tuskin palaudun ennen keskiviikkoa, joten ti ois vähän niinku poissulettu.

Sopii tuo klo 17, mutta aika lämmintä on siihen aikaan. Sisun harjoitusten jälkeenkin kävisi kyllä. Mihinkähän asti ne kestää?

Mukaan mahtuu joukor!

Sisun reenit kestää kaheksaan asti. Klo 17 voi vielä olla melko kuuma, mutta mua se ei ainakaan haittaisi. Kaheksan tuntuu jo niin myöhäiseltä ku on muutenki tottunu juoksemaan heti töiden jälkeen. Mutta kertokaahan toki mitä mieltä olette, loppujen lopuksi mulle käy kaikki: ke klo 17 tai 20 tai to vaikka klo 19?

Harmi Jouko, että menit päivissä sekaisin. Mainostetaan ens kerralla tehokkaammin! Omalta osalta coopperi meni täysin päälaelleen, M.Luusalo lähti vetämään sovittua vauhtia ja hyvin meni eka kierros. Siinä sitte maitohapot teki valloituksen ja lopetin homman 1500m kohdalla. Ei kestä keliakiakunto vielä vauhtia yhtään, pakko myöntää. Jänis sai kuitenkin kuunnella karvaisemman puoliskon puuskutusta aina sinne 2600m asti, jotta ei (toivottavasti) ihan turha keikka ollut :dankk2:

Ensi kerralla ehkä jo paremmalla menestyksellä! (...kunhan ei liian äkkiä tule..)

Olin samaan aikaan treenailemassa ja neljä sissiä oli rataa kiertämässä. Hyvältä näytti kaikkien juoksu. Sää oli turhan tuulinen cooperia varten, mutta ei kuitenkaan mikään mahdoton. Yksi kaveri juoksi päälle kolme tonnia.

(Jälkeenpäin ajatellen ois pitänyt itekin juosta kuupperi ku treenistä ei tullut mitään. 3x1000m/2' ja kaikki 3.10. Turhauttavaa, kun muutama viikko sitten meni esteiden kanssa kovempaa. Viisi vetoa piti juosta, mutta sitten tuli turhautumisen lisäksi myös kiire stadikalle kattelee miten isot pojat juoksee.)