Jump to content
Juoksufoorumi.fi



Seera (1/2 läpi...joskus)


Recommended Posts

Nyt on tän viikon treenit paketissa,olikin hyvä ja tehokas viikko!Toisen lenkin olisin vielä halunnut tehä mutta pakko levätäkin,kroppa tuntuu nyt aika loppuunajetulta:hurt:

MA hölkkä/kävelylenkki 60 min.

TI pumppi 60 min.

KE lepo

TO ohjattu venyttely 50 min.

PE spinning 45 min+Cxworx 30 min+venyttely 20 min.

LA pumppi 60 min.

Huomena saan oma ohjaajalta uuden treenirytmityksen ja ruokavalio-ohjelman:happy0184:Täytyy kyllä todeta että kaikki ei ole ollut maultaan niin hyviä,mutta sitkeesti oon silti syönyt!Ensi viikolla yritän juosta enemmän!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 856
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tännekin tulin pitkästä aikaa lueskelemaan:) Tuttuja nimiä vielä on palstalla.   Omat lenkit on millon on...ja mitä on:D Edelleen bodypumppia, hölkkää, kävelyä, patikointia. Lumien lähettyä

VKO 31   TI pyöräilyä 20.1 km, kn 19.4 km/h, (141).   KE bodypump 1 h.   SU aamupäivä: patikointia Norjassa Lyngenin alpeilla 5.4 km, Lyngstuva (394 m), syke 105, max 149

VKO 51 MA pk 8.4 km, @ 6:36 min/km, (146). TI uintia 1000 m. KE bodypump 1 h. TO lepo. PE pk 6.85 km, @ 6:50 min/km, (140). LA pk 10.1 km, @ 7:01 min/km, (131). SU l

Posted Images

Taas päivityksen aika tältä viikolta.

MA spinning,45 min.

TI hölkkä/kävelylenkki 81 min,keskisyke 128,maxsyke 144.

KE ohjattu venyttely 50 min

TO hieronta 80 min.

PE spinning,45 min.Keskisyke 125,maxsyke 164.

LA bodypumppi 60 min.

SU kuntopotkunyrkkeily 60 min,+venyttely 20 min.

Aika tehoviikko,jonkun ois voinu jättää poiskin...koska hierontahan on eräänlainen treeni,lihasärsyke tulee vaan erimuodossa.

Sain oma ohjaajalta uudet ohjelmat.Ruokavaliota kiristettiin muuten mutta sinne lisättiin pieni herkkuhetki viikossa.Entiseen ohjelmaan lisättiin juoksutreeneihin vetoja sekä kotiin erilaisia vatsaliikkeitä.Huomisesta sitten liikkeelle niillä ohjeilla:situps:

Link to post
Share on other sites

Ihana fiilis,happy:pride:

Eilen oli upee ilma juosta,lenkki kulki tosi hyvin,sain lisättyä vähän vauhtia ja juoksu tuntu tosi kevyeltä,selvästi tullut edistystä!

Ja tänään sitten,huh huh...kunnon jalkatreeni salilla:038: Smith kyykky,reiden ojennus,maastaveto,sissy,ja reiden koukistus,prässin tein 3x10 toistolla 100 kg.Pelottaa jo nyt miten sitä pari seuraavaa päivää kävelee...Kovia treenejä vaan että saadaan tulostakin:ruoska:Pitää muistaa myös riittävä lepo ja venytykset,meinaa välillä unohtua tässä innostuksen vimmassa!

Mutta tää on sitä mitä haluu tehä,liikkua monipuolisesti,haastaa itseäni ja nautin kaikesta mitä teen!Liikunnan iloa parhaimmillaan:love_heart: Ja tuskaakin:redface:

Link to post
Share on other sites

Tämä viikko jäikin vähälle treenille,eikä sitä kirjottamaani hyvää fiilistä kauaa kestänyt...:mad14:

TI hölkkä/kävelylenkki 61 min.

KE jalkatreeni kuntosalilla+venyttely 20 min.

PE venyttely 30 min.

Jalat oli tosi kipeet ja kireet perjantaina,loppuviikko meni jalkatreenistä toipumiseen.Tänään oli sitten tarkoitus mennä potkuboxaamaan mutta eilen iski joku ihme pöpönen...vatsa kipee,närästävä ja etova olo,veto pois,pää kipee,niska jäykkä ja kuumemittari näyttäny eilisestä lähtien 35,7 C.

Ja ens viikko mulla tosi kiireinen,aamupäivät sovittuja tapaamisia,iltavuoroa töissä,torstaina lähen reissuun ja kotiudun sunnuntaina.Että näin,taitaa jäädä ens viikoltakin liikunta vähiin,en tiiä ehinkö kertaakaan,voi että miten ottaa hermoon:mad0228:

Jotain hyvää tässäkin viikossa,paino tippunu kilon,aamulla oli tasan 61 kg.

Link to post
Share on other sites

Moikka makez76:smile-new:

Joo samaa mieltä,pidempi lepo tekee välillä hyvää,niin kropalle kuin mielelle.Mutta sitä lepoa ei ois tarvinut tähän kohtaan todellakaan tulla!Ja lepääminen on tehokkaampaa kun sen on suunnitellut tiettyyn ajankohtaan,eikä tällästä "pakkolepoa":moody:

Oon lähössä kohta lääkäriin,olo ei todellakaan ole normaali vaan nyt on jotain pielessä.

Link to post
Share on other sites

Jonkinlainen vatsapöpö tosiaan on,sain lääkettä ja tänä aamuna olo oli jo parempi,jospa tuo vatsa rauhottuu ennen torstain lähtöä reissuun...

Mulla kulki viimeksi lenkki tosi hyvin,ja treenirytmitys toimi hienosti,nyt se harmittaa että otanko tällä pakkotauolla miten paljon takapakkia,miten raskaalta juoksu tuntuu ja saanko paikat kipeeksi punttitreenissä(joita sitten taas parannellaan muutamalla lepopäivällä...):076:Ruoka ei ole maistunut,vähän oon joutunu tuunaamaan mun ruokavaliota,mutta kuitenkin pysynyt järkevissä vaihtoehdoissa.

Tänään mulla on 2 h aika urheiluhierojalle,kokovartalokäsittelyyn,ja sinne aion mennä koska aikoja on niin vaikea saada!Toissaviikolla olin klassisessa hieronnassa ja hänen mukaansa ei ollut kireitä tai jumissa olevia paikkoja.

Kirjotetaan vähän tästä bodyn muokkaus tuloksista.Eli selvää kiinteytymistä on tapahtunut,sen kertoo jo peilikuvakin.Vaatteet on jääny isoiksi ja ne mitkä ennen oli pieniä mahtuu nyt hienosti päälle:038: Lihakset on alkanu tulemaan ihan erilailla näkyviin.

Myös peruskunto on kohonnut,sen huomaa hyvin kestävyyden lisääntymisestä ja sykkeistä.Olo on ollut siis kaikinpuolin hyvä!

Mutta nyt tää vatsapöpö sotki kaiken:tana:Joku nyt aattelee että miksi stressaan tästä,en stressaa,vaan oon aina ollu toiminnan ja suunnitelmallisuuden ihminen,ja tää jouten olo ärsyttää suunnattomasti!Mä haluan liikkua,hikoilla,ja tehdä kropalla töitä,se on mun intohimo,tapa jolla mä rentoudun ja saan omaa aikaa.Joillekin se on leffa ja herkut,tai sauna ja illanistujaiset,mulle se tämä tapa,ja nyt kun sitä ei pääse toteuttamaan niin kyllähän se pistää mielen matalaksi.En mä ole mikään urheiluhullu jolla menee överiksi ja kaikki liiallisuuksiin,tiedän kyllä rajani ja on paljon ihmisiä jotka urheilee hirmusti enemmän kuin mä,mutta ne muutamat kerrat viikossa on luxusta kun pääsee rakkaiden harrastusten pariin:icon_syda:

Noh,mä otan tän nyt levon kannalta,ja tuleva Tallinnan reissu 2 yötä hotellissa hyvän ystäväni kanssa vietetään shoppaillen,syöden(kuitenkin kevyesti)ja meinaan myös lähteä katsomaan yöelämää,että myös viihdettä tiedossa:happy0167:

Link to post
Share on other sites

Tiedän tunteen. Sama mulla että en osaa sairastaa kun pitäisi olle tekemässä jotain koko ajan. Kyllä se siitä. Tuskin se kunto siitä juuri laskee. Alkuun jalat saattaa tuntua kankeilta, mutta sekin nopeasti siitä palutuu. Nyt lepää ja syöt hyvin (varastot täyteen) ja reissun jälkeen uudella innolla taas takaisin treenin pariin. Käy vaikka pitkällä kävelyllä ennen reissua jos vaan on voimia. Mä teen niitä aina välillä ja tuntuu että juoksukin kulkee välillä paremmin kun käy pitkillä kävelyillä (välillä sauvoilla, välillä ilman).

Link to post
Share on other sites

Nanne12,kiitos,joku ymmärtää mua!

Kävelyllä oon niiiiin huono käymään,se on mulle olevinaan pitkäveteistä ja tylsää...:redface: Vaikka varmasti on hyvä vaihtoehto välillä!

Urheiluhierojalla käyty ja auts miten kipeetä teki:huh: On se vaan rajumpaa käsittelyä kuin normihieronta.Nyt koitettava käydä useammin,varmasti on hyötyä ja palauttava vaikutus lihaksille.

Link to post
Share on other sites

Käyn täälläkin ilmoittautumassa, että olen lueskellut treenipäiväkirjaasi. Ei ole vain tullut aiemmin merkattua mitään.

Minä totesin eilen, että mun jalat on varmaan ylikunnossa kun ne on niin kipeät :)

Pakkolepo on ikävää. Ahistaa päätä ja sielua. Mutta parantele rauhassa itsesi. Minä olen kerran joku vuos sitten kunnon noroviruksen tai rotajonkun jälkeen (meni 2 viikkoa, ettei pystynyt tekemään mitään kun se tyhjennyksen jälkeen pumppu paukutti täysillä) juossut elämäni keveimmät kilometrit. Oliko syynä sitten se pakkolepo vai olinko niin täpinöissäni päästessäni taas tien päälle, että vieläkin muistan, kuinka tuntui, että lennän tien pinnalla.

Joten varaudu siihen, että kun pääset taas juoksemaan, ei jalat kosketa maata :)

Link to post
Share on other sites

v.kurppa,mukavaa että tulit tänne mua lohduttamaan:happy0184:Sulla on hyvä profiilikuva,tuttua mullekin,tosin potkujen kera:friendly_wink:

Juuri niin,jos jaloissa tai missä tahansa tuntuu liikunnasta tullutta kipua niin sillon ne on hyvässä kunnossa,jopa liian hyvässä :thumbsup: Mutta se on tervetullutta ja hyvää kipua se!

Voih,toivottavasti olet oikeessa,ja treenit kulkisi hyvin kunhan pääsen jatkamaan!Nyt pitää miettiä sanontaa:levossa me kehitytään!Eli kun makoilen sohvalla ja otan rennosti niin lihakset kasvaa,niinhän se pitää tulkita :hali_hehe:

Link to post
Share on other sites

Potkut olis ihania, mutta olen niin jäykkä, etten yksinkertaisesti saa koipia ylös:)

Olen yrittänyt potkuja opetella, mutta lonkkien liikkuvuus on niin onneton, että jouduin pitämään seinästä kiinni ja silti potku käänsi enemmän selkää kuin lantiota ja jalkaa. Joten parempia aikoja odotellessa.. :)

Tässä väliajalla sitten reippaasti punttaan ja kohta hiihdän itseni niin totaalijumiin lopullisesti, että joku saa minut kohta taivuttaa vessanpöntöllekin.

Link to post
Share on other sites

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ketjua lukevat   0 members

    Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä


  • Tästä mainospaikka alkaen 30e+alv/kk. 

     

    Yli 10 000 kävijää/kk

    n. 350 000 sivulatausta/kk

  • Sivulataukset 13.11.2020 alkaen: Web Hits

    Yksittäiset kävijät 13.11.2020 alkaen: Web Hits
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy