Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Aktia Maantiejuoksu CUP 2012-2013

Arvostele ketju:

Recommended Posts

Koko lailla tavoitteen mukainen suoritus sairastelun jälkeen, garmin kilometrit 4.15-4.35, viimeinen n. 4min ja kokonaisaika aika lailla tasan 44min. Eipä tälläisiä lenkkejä talvella saisi mitenkään itseksekseen aikaiseksi, hienoa että näitä järjestetään. Terolle: päivillä on paljon eroa, eikä kaikkiin kisoihin ihan 100% motivaatiotaan saa kasattua >vaikka olen tällä hetkellä hieman hieman kyttäilyasemissa sinun kuntoosi nähden, aion kuitenkin haastaa sinut tosissaan puolimaratonilla, oletko tulossa HCR:lle? :)

On päivillä eroa joo. Koko viikon ja tänä aamunakin vielä himassa olin ihan 100 varma, että nyt kulkee ja sitten tuleekin sarjan vaikein juoksu, niin tiedäthän sen tunteen. Olen minä HCR:lle tulossa ja haasteet on aina mukavia. Uskallatko jo kertoa tavoitteen, vai jatketaanko psyykkausta vielä vähän aikaa :)

• Replies 259
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

On päivillä eroa joo. Koko viikon ja tänä aamunakin vielä himassa olin ihan 100 varma, että nyt kulkee ja sitten tuleekin sarjan vaikein juoksu, niin tiedäthän sen tunteen. Olen minä HCR:lle tulossa ja haasteet on aina mukavia. Uskallatko jo kertoa tavoitteen, vai jatketaanko psyykkausta vielä vähän aikaa :)

Alle 1.27? Haasteellinen tavoite, kun en ole ikinä päässyt HCR:llä edes alle 1:30

Mutta hieno oli katsella porukan naamoja kisan jälkeen. Vaikka ei ihan nappiin kaikilla mennytkään, kova treeni tuli varmasti tehtyä. Tuskinpa kovin helposti tuonne samaan keliin lähtisi yksin vetämään kovaa.

Talvi on talvi ja silloin on talvikeli! Näin se vaan on.

Näinhän se on, jos todella haluaa vetää kympin kovaa talvella, niin varmempi mennä hallille... Oma aika jäi taas 2min ennätyksestä, mutta eiköhän näiden rypistysten jälkeen kymppi kulje kesällä paremmin, kuin jos jäisi kotiin. Iso kiitos järjestäjille, eiköhän näitä sutimisia muistele ihan lämmöllä sitten, kun pääsee kunnon alustoilla juoksemaan ulkonakin. :joyous:

Alle 1.27? Haasteellinen tavoite, kun en ole ikinä päässyt HCR:llä edes alle 1:30

OK, sehän on vain :) jotain 4:06-07 keskaria, niin pääsee alle 1:27 Voisin siihen ehkä juuri pystyä, mutta eri asia riittääkö sun pesemiseen. Juoksin siellä pari vuotta sitten 1:33xx mutta nyt keväällä pitäis kunto olla tietysti jotain ihan muuta. Tsemppii treeneihin ja katotaan miten äijien käy.

ei sais alkaa leijumaan =) Roppa kosti

Eihän tässä nyt sentään leijumaan ole alettu eikä rotsi ollut auki. (työhaalarit ehkä puuttui) Kysymyshän on vaan siitä, että asetetaan joku tavoite, treenataan sitä silmällä pitäen ja sitten toteutetaan se. Vaikea olis motivoitua treenaamaan, jos tavoite olis vaikka joku löyhä 39-42min. ja sitten olis kaikkeen siltä väliltä tyytyväinen. Olin siis valmistautunut juoksemaan ennätykseni ja ei siitä voi lähteä perääntymään jos keli ei olekkaan optimaalinen, juoksihan siellä moni muukin paljon kovempaa. Roppa oli siis heikko :)

Olisihan se varmasti mukava saada reaaliaikaista tietoa, mutta kun aamulla lähtee 8:n jälkeen kauppaan ja tavaroita hakemaan ja sieltä suoraan kisapaikalle, niin eipä kerennyt käymään netissä päivittämässä tilannetta... No ehkäpä joku toinen jatkossa ehtisi sitä hoitaa. Tai pistetään reaaliaikainen kamera näyttämään kuvaa kisapaikalta... Sekin alkaa olla mahdollista. Joissakin kisoissa jopa kokeiltu.

Suosittelen kuitenkin ottamaan kaksi paria kenkiä mukaan ja valitsemaan kisapaikalla sopivammat.

Ei sinun tarvitse meille tilittää miten rankkaa kilpailujen järjestäminen on. Kyllä me tiedämme ja tiedämme millaisen panoksen annat suomalaisen urheilun hyväksi. Sinä olet sitoutunut siihen mitä teet ja niin myös minä omalla sarallani. Tärkeintä on että annamme nuorille mahdollisuuden juosta. Minun piikkarikokeilut ovat vain yksi vesipisara räntäsateessa.

Ei sinun tarvitse meille tilittää miten rankkaa kilpailujen järjestäminen on. Kyllä me tiedämme ja tiedämme millaisen panoksen annat suomalaisen urheilun hyväksi. Sinä olet sitoutunut siihen mitä teet ja niin myös minä omalla sarallani. Tärkeintä on että annamme nuorille mahdollisuuden juosta. Minun piikkarikokeilut ovat vain yksi vesipisara räntäsateessa.

No hätä, kunhan nyt kerroin kisajärjestäjän näkökulman kisa-aamupäivän kulkuun ;-).

Mutta kommentissasi sinulla oli oikeasti hyvä ajatus ja jatkan tässä, että ihmiset, jotka asutte reitin lähellä tai matkan varrella, laitatte tietoa, missä kunnossa reitti on. Kyllähän se helpottaa sitten muita osallistujia hieman miettimään varusteitaan.

• 3 weeks later...

Onkos Sotungintie sula ens viikol? fundeeraan vaan kannattaako täält maakunnasta lähtee. Reilu ennätysparannus ois hakuses.

Ei ole kristallipalloa, mutta kun katsoo säätiedotusta, niin näyttäisi että maanantaina saattaa tulla lisää lunta ja sen jälkeen on yötä päivää pakkasta. Ei päästä harmi kyllä juoksemaan kevät- tai kesäkeleissä, mutta voihan olla että asfaltti on kuitenkin paljas, ellei viikon loppupuolella enempää satele. Mutta mukaan kannattaa tulla joka tapauksessa...

Miksi muuten kukaan ei ole viime aikoina puhunut ilmaston lämpenemisestä mitään???

Forecan mukaan keskiviikkona tosiaan sataisi mutta sen jälkeen olisi selkeää sunnuntaihin saakka. Lauantaiksi on luvassa aurinkoista. Edeltävä yö on kylmä - jopa 17 pakkasta - mutta iltapäiväksi lauhtuu pikkupakkaseksi, jopa melkein nollaan. Tie on varmaan ihan piennarta lukuunottamatta lumeton mutta liukasta voi olla. Meinaan uhmata järkkäreitä ja vetää keskemmällä tietä, jos ei autoja näy lähellä.

Ilmo sisässä. Toivotaan että on sula tie. Ei nimittäin nastaa ole.

Ennätysmurskajaisia ei ole luvassa. Kaikenlaista on tullut hölmöiltyä alkuvuoden aikana, joten vauhti ei varmaankaan ole muuttunut edellisestä kerrasta mihinkään. Aamuksi kun joutuu vielä lähtemään töihin. Eli 39minuutin pintaan on tähtäys.

Tuleepa hyvä, kova treeni.

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy