Jump to content
Juoksufoorumi.fi

19.7.2006


cone
 Share

Recommended Posts

Risto_reipas aloittaa:

Piti olla rento vauhtileikittely - rento sellainen ja elämäni eka.

Oli (lienee) vauhtileikittely - kankea sellainen, mutta kuitenkin (suunniteltu/tietoinen) elämäni eka. Ekaa kertaa jumia havaittavissa muutaman kuukauden juoksuharjoittelun aikana..johtunee eillisestä kuntosalista, huonoista unista ja aikaisesta herätyksestä ja lenkin ajankohdasta ja ja...seli seli asiaan:

8,5 km 0:55, Hr avg 150, max 175 ja alueella 109 - 163 (PK) 41:26 eli tuon mukaan VK:ta (ja vähän MK:ta) mentiin 14 min (3*1 km veto) ja pahalta tuntui.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 29
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

PK-Kevyt

11km 76min 6.58min/km HR 138 (73%)

Todella rauhallista juoksua.Paikat ei ole yhtään kipeänä,mutta sykkeet on vähän korkealla.Johtuu varmaan harjoitusmäärien nostosta ja siksi jätänkin tämän illan toisen juoksun väliin ja annan kropan palautua.

Turha sitä on juosta vain juoksun vuoksi.

Jospa vaikka iltaterassille.Ja kunto senkun nousee.

Link to comment
Share on other sites

VAuhtia ja vaarallisia tilanteita kotimatkafillaroinnissa:

Kotimatkalle lähtiessäni päätin ajaa ysitietä pitkin. Pari kilometriä ajettuani vastaantulevasta maasturista (?) irtosi vasemmanpuoleinen takarengas. Takaani tullut auto teki lukkojarrutuksen ja sai vältettyä törmäämästä renkaaseen. Rengas suhahti vajaat viisi metriä edestäni ojan pohjalle. Kahdeksaakymppiä pyöräilijään törmäävä maasturinrengas tekee varmasti pahaa jälkeä. TAisi olla matkassani tuo: :engel017:

Link to comment
Share on other sites

Tänään availtiin vähän vauhtihanoja lauantain puolikasta silmällä pitäen. Etukäteen olin ajatellut 10*400 metriä olevan sopiva harjoitus, mutta sitten pisti silmään eilisestä ketjusta Henkan tekemät 3*1000m, 1*400m ja 3*200m vedot. Noista tulee samat 4 kilsaa kuin pitikin, mutta sai juosta vähän erilaisia vauhteja. Päätin sitten napata sopivalta tuntuneen treenin omaan käyttöön.

Ja näin mentiin:

1000m 4:14 - 4:10 - 4:06 (korkein syke 176 viimeisessä vedossa)

400 m 1:24 (korkein syke 173)

200 m 42s - 40s - 37s (korkein syke 173)

Vetojen väleissä 3 minuutin palautukset. Juoksu tuntui melko hyvälle ja loppua kohden alkoi jo löytymään vähän rentouttakin askeleeseen. Nyt tuntuisi, että tästä saattoi hyvinkin olla apua Hämeenlinnan juoksua ajatellen. Kiitokset vaan Henkalle treeni-ideasta!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy