Jump to content
Juoksufoorumi.fi

GrigoriSoiros

GrigoriSoiros (Täyden matkan IM 2023 sub 11h30min)

Recommended Posts

6 tuntia sitten, GrigoriSoiros kirjoitti:

Kesäloma tuli ja mäni. Mitä jäi käteen noin niinkuin liikunnan saralta.
Ensinnäkin sain liikkua kuten halusin, oli aamulla, päivällä tai yöllä hölkkiä. Lapset sen ikäsiä että molemmat vanhemmat pystyy vapaammin tekemään omiaan. Niin se aika männöö huomaamatta, jos nyt joku pikku sinappikoneiden Isä tai Äiti lukee tätä niin juuri nyt voi tuntua että tämä ei lopu ikinä, mutta voin vakuuttoo että se loppuu. Ja mikä ristiriitaisinta, tunnen haikeutta. Lapset on lainaa sanotaan ja se pitää paikkansa.

Itse liikunnasta, eka lomavko noin 96km, vika pitkis loppui kesken pahaanoloon ja viluun. Energiat loppu totaalisesti. Muuten hyvä vko. Toinen viikko reilu 105km, hyvä ja rento jalka koko viikon.
Kolmas 104km sama meno kuin toisella, ei ongelmia. Ja tämä viikko siis pikkusen päälle 105km alkoi jo painaa. Olen nylkky aikana tehny noin 500km kuukausia mut koskaan en ole ollu näin loppu kuin mitä nyt olen. Osa syynä se että vikat 3 hölkkää iltaan/ alku yöhön vei unien saannin pikku tunneille. Esim viimeyö klo 3 luin vielä kirjaa.
Kokonaisuutena liikunnallisesti paras kesäloma ikinä. 410.52km@5:19 tarkka määrä 27vrk aikana. Nyt huilitaan tämä ja huominen sekä kevyempi vko ensiviikolla. Katsotaan palautuuko vanhus vai ei, jokatapauksessa olen nauttinut joka metristä lomalla, eikä työasiat ole ollu mielessä.

Nyt vielä loman kruununa Batle Beastin keikka Olavinlinnassa 😀😀

Kaikki edellinen asiaa.... mutta tuo ”lapset on lainaa” on niin totta.... tuttu tunne vuosien takaa...

Tsempit tuleville 8 viikolle, siellä mitä ilmeisimmin otetaan kuntoa urakalla esiin👍

• Onnittelut! 1

9 minuuttia sitten, Raaka Arska kirjoitti:

Kaikki edellinen asiaa.... mutta tuo ”lapset on lainaa” on niin totta.... tuttu tunne vuosien takaa...

Tsempit tuleville 8 viikolle, siellä mitä ilmeisimmin otetaan kuntoa urakalla esiin👍

Mielenkiinnolla odotan mitä maestro loihtii 😀

• Like 1

Kevyt 8.9km@5:37 mattoillen, oli aika paskaa mut tulihan tuo.

Aika tiltissä olin viimevkon sunnuntaina aamupäivästä, mietin että palaudunkohan ikinä. No viime yönä sykkeet jo alle 38 joten kyllä se vanhakin toipuu. Sain kunnon unetkin yli 9h ja töitten jälkeen vielä tunti sohvalla.

Vituttaa nämä helteet niin täräytimpä autotallissa ilmalämpöpumpun tulille ja nyt täällä joku 22 lämpöö. Huomenna pari astetta vähemmän.

Pitäkööt helteensä, mie tamppaan matolla 😂😂

• Like 5

tunti sitten, GrigoriSoiros kirjoitti:

@Seppo vaihdatko otsikon Täyden matkan IM 2023 sub 11h30min. 

Miksei 2020? Stubbhan on mennyt alle 10 tunnin ja hän on kuitenkin vähän sellainen hupiukko urheilussa. Mihin sinulla menee 4 vuotta tuohon aikaan? 

43 minuuttia sitten, RistoT kirjoitti:

No mutta! 🤔

😂

1 minuutti sitten, Baltsu kirjoitti:

Miksei 2020? Stubbhan on mennyt alle 10 tunnin ja hän on kuitenkin vähän sellainen hupiukko urheilussa. Mihin sinulla menee 4 vuotta tuohon aikaan? 

😂

Siksi koska täytän 50v tuolloin. Minusta Stuppi on ihan ok tyyppi kun sen kanssa pääsee juttelemaan.

Minä pidän sinua enemmän hupiukkona joka saralla vielä, mutta eiköhän sekin häviä kun piästään juttelee.

Ja jos alle 10h on mennyt niin kovempi urheilumies on kuin baltsu ikinä

Avaudun tästä enemmän joku toinen kerta. Tämä juttu oli minulla mielessä jo 13v sitten kun alotin kuntoilut. 

Nyt alkaa olla aikaa treenata kun junnut isompia

• Like 3

Jos yli 50-kymppisen muisti ei petä niin vuosia sitten tämän saitin ollessa Sepon kotisivut yksi palstalainen joka oli n. 3, 5 h  maratoonari päätti osallistua ensin puolikkaalle ja seuraavana vuonna  kokonaiselle triathlonmatkalle. Veti alkukesästä puolikkaan reilusti alle kuuden tunnin ja kun se tuntui niin helpolta niin päätti vetää tuon perään samana kesänä kokonaisen ja aika saattoi olla alle 11 tuntia, mutta joka tapauksessa se oli alle 12tuntia. Uinti ja pyöräily olivat kaverille "uusia" juttuja. 

Simmarit ja pyörän satula tutuksi ja ei kunnon laskua niin kyllä GS tuon tavoitteen tekee.

• Like 1
  • Thanks 1

12 minuuttia sitten, jp/68 kirjoitti:

Jos yli 50-kymppisen muisti ei petä niin vuosia sitten tämän saitin ollessa Sepon kotisivut yksi palstalainen joka oli n. 3, 5 h  maratoonari päätti osallistua ensin puolikkaalle ja seuraavana vuonna  kokonaiselle triathlonmatkalle. Veti alkukesästä puolikkaan reilusti alle kuuden tunnin ja kun se tuntui niin helpolta niin päätti vetää tuon perään samana kesänä kokonaisen ja aika saattoi olla alle 11 tuntia, mutta joka tapauksessa se oli alle 12tuntia. Uinti ja pyöräily olivat kaverille "uusia" juttuja. 

Simmarit ja pyörän satula tutuksi ja ei kunnon laskua niin kyllä GS tuon tavoitteen tekee.

Aina kun oma paino ei niin häiritse hapenottoa on se minulle edukkaampaa kuin juoksu. Jos muistan oikein uimataito määriteltiin niin että pystyy uimaan 200m täytty hädintuskin joten siinä on minulla töitä. Samoin pyörää pitää ulkoiluttaa paljon, koska sillä pätkällä hävitään eniten jos vituikmän istuu kyytiin.

Laskin näin itse ruutupaperille muutama viikko sitten. Uinti 1.5h + pyörä 6h + mara 4h ajat sisältää vaihdot.

Ja kiitos tsempeistä