Jump to content
Juoksufoorumi.fi

GrigoriSoiros (Täyden matkan IM 2023 sub 11h30min)

Recommended Posts

Täällä pallolla sulle aukaisua.

Youtubelta löytyy kyllä tosi hyviä neuvoja nilkkojen aukaisuun jos vain uskaltaa nykäistä ja kiertää. Se on vain sitten eri juttu, jääkö jalkaterä käteen vai miten käy :)

Kiitos vinkistä, pitää hommata tollanen pallo.

Alkaa pikkuuusen ottamaan kupoliin, kun akilles kivuton, alkaa kurkku taas kipeytymään. No jos vain kurkkukipeenä hölkät jatkuu, kun kepeesti mennään.

• Replies 6,1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hsm joku 3.41 28km@4:50 tasasesti. Eka kiekka pk2, toinen vk1, kolmas vk1 28km asti sit loppu energiat ja vauhti tippu. Loppu pk1. Jalat ihan tyhjät. Jännää sillä 1l mustikkakiisseliä, 5 geeliä j

34000km piti taivaltaa ennenkuin pääsin tasasella alle 20min 5km matkalla. Tänään 19.45.2 lujan juoksukoulussa 2 muun hölkkääjän kanssa.  Kierrokset 1.39 - 1.28 kiihtyvästi loppua kohden. 3tonnii

Kiitokset kommenteista!! Vaikka tänään ei ollutkaan virallinen kisa, vaan kisanomainen kovempi harjoitus niin siitäkin huolimatta kirjotan "kisa" rapsan. Ei meikähölkändeeruksella liian usein näissä m

Posted Images

Miksi lopetin ruutuvihkoon kirjottelun....

Juoksija-lehden vihot ovat ihan ykköset. Tilaan lehteä pääasiassa tuon takia. Tietotekniikka on perseestä. Multa varastettiin tietokoneet ja ulkoinen kovalevy ja meni mm. 10 vuoden ajalta digikuvat. Olen vakuuttunut, että kukaan rosvo ei ole niin hullu, että varastaisi mun Juoksija-lehden harjoituspäiväkirjat, joten ne ovat ihan ykkössysteemi!!!

Juoksija-lehden vihot ovat ihan ykköset. Tilaan lehteä pääasiassa tuon takia. Tietotekniikka on perseestä. Multa varastettiin tietokoneet ja ulkoinen kovalevy ja meni mm. 10 vuoden ajalta digikuvat. Olen vakuuttunut, että kukaan rosvo ei ole niin hullu, että varastaisi mun Juoksija-lehden harjoituspäiväkirjat, joten ne ovat ihan ykkössysteemi!!!

onneksi sivut taas pelaa. pitää miettiä josko alkas taas kirjottaa ylös

Ei auttanu unet, aivan käsittämättömän huono olo. No eipä tarvii miettiä lenkkejä

Tällä vkolla olis tullu 100km, mutta jäi 69km:ään. Tänään oli meininki ottaa tuo puuttuva 31km. No vittuakaan näille ei mahda, pennut ollu kipeenä syysloman ja niitä hoitaessa saanu pöpön.

Toivottavasti paranis yhtä nopeesti kuin junnut 3-4pv, jotta pääsis takasin hölökälle. Kyllä vituttaa!!

Ei auttanu unet, aivan käsittämättömän huono olo. No eipä tarvii miettiä lenkkejä

Tällä vkolla olis tullu 100km, mutta jäi 69km:ään. Tänään oli meininki ottaa tuo puuttuva 31km. No vittuakaan näille ei mahda, pennut ollu kipeenä syysloman ja niitä hoitaessa saanu pöpön.

Toivottavasti paranis yhtä nopeesti kuin junnut 3-4pv, jotta pääsis takasin hölökälle. Kyllä vituttaa!!

Tämä syksy on itselläkin ollut yhtä sairastamista, tuntuu kaikki taudit kiertävän aina koko perheen.. Hieman kyrsii, mutta ei voi mitään. Toivottavasti paranet nopeasti!

Sama homma meillä. N. 5 vuotta sitten oli myös tällainen syksy, että oli angiinat ja norot ja tavalliset flunssat yms. Meni marraskuusta maaliskuuhun sillai, että joku oli koko ajan kipeä.

Tämä syksy on samanlainen. On aloitettu jo elokuussa ja yhden viruksen loputtua paukkuu angiina ja kun se on loppu, on jollain yskä. Itse tässä ristitulessa imen näitä koko ajan. Sen takia ei haittaa, ettei ensi vuodelle ole mitään tavoitteita, eikä kykene juoksemaan. Vatuttaisi vain armottomasti kun olisi koko ajan nuhassa tai yskässä.

Eikö sulla sairanen ollut myös jotain astmantyyppistä? En oo nyt lueskellut täällä kovin paljon juttuja, joten en ole ehkä ihan ajantasalla. Mutta ainakin itse astmakeuhona kiskon itseeni tällaisina syksyinä kaikki taudit ja limakalvot on koko ajan turvoksissa ja keuhkot rohisee ja limaa erittyy. Lääkitykset on olleet tapissaan jo pitkään.

Ja muista. Sun tavoitteet ei muutamana kilometriin kaadu. Sulla on jo siellä taottuna sellaiset pohjat, ettei ne häviä sieltä millään. Mieti, että mulla on saattanut olla kuukausien taukoja ja silti olen päässyt omaan tasooni aika äkkiä (toki se mun oma taso on aika vaatimaton, mutta silti)

Sama homma meillä. N. 5 vuotta sitten oli myös tällainen syksy, että oli angiinat ja norot ja tavalliset flunssat yms. Meni marraskuusta maaliskuuhun sillai, että joku oli koko ajan kipeä.

Tämä syksy on samanlainen. On aloitettu jo elokuussa ja yhden viruksen loputtua paukkuu angiina ja kun se on loppu, on jollain yskä. Itse tässä ristitulessa imen näitä koko ajan. Sen takia ei haittaa, ettei ensi vuodelle ole mitään tavoitteita, eikä kykene juoksemaan. Vatuttaisi vain armottomasti kun olisi koko ajan nuhassa tai yskässä.

Eikö sulla sairanen ollut myös jotain astmantyyppistä? En oo nyt lueskellut täällä kovin paljon juttuja, joten en ole ehkä ihan ajantasalla. Mutta ainakin itse astmakeuhona kiskon itseeni tällaisina syksyinä kaikki taudit ja limakalvot on koko ajan turvoksissa ja keuhkot rohisee ja limaa erittyy. Lääkitykset on olleet tapissaan jo pitkään.

Ja muista. Sun tavoitteet ei muutamana kilometriin kaadu. Sulla on jo siellä taottuna sellaiset pohjat, ettei ne häviä sieltä millään. Mieti, että mulla on saattanut olla kuukausien taukoja ja silti olen päässyt omaan tasooni aika äkkiä (toki se mun oma taso on aika vaatimaton, mutta silti)

Sie oottii kurppa katajasta, mie räkämännystä tehty :) Parivuotta sitten oli ihan sama juttu, koulut kun alkoi meni 2-3vkoa taudit päälle, ja jouluna vielä kerran parivkoa kipeenä. Olisko 3-4 1-2vkosta lusittuna sillon.

Viimevuonna kun toivuin vantaan kipeenä juostun maran jälkitaudista tulin kipeeksi vasta nyt syksyllä. Ja sen jälkeen 3:s lentsu nyt siis iski päälle. Pää on ihan vitun kipee, ei auta kipulääkkeetkään (vetäny varmaan 1200Mg tässä 6h aikana) Varmaan joku muu kuin burana auttas, vaan eipä ole kotona muuta. Lasten suppoja olisi, mutta jääkööt ne toiseen kertaan =)

On tälläsessä oikeessa taudissa etunsakkin, ei tarvii arpoa onko lenkki kuntoinen eikä tarvii siivota :)

Heh joo, supot voi jäädä laittamatta:)

Sama homma tosiaan, että lentsua lentsun perään. Itsekin olen viime yönä käynyt vetämässä ventolinet ja yskän lääkkeet kun neljältä heräsin yskimään. Nokka oli niin tukossa, että kuorsasin kuin ...no en mie nyt keksi mitään esimerkkiä. Mutta kuitenkin niin, että kurkku on ihan arkana.

Keräsin viime keväänä pakkaseen kuusenkerkkiä, niistä lähden keittelemään itselleni aamuteetä, että pääsen illalla ohjaamaan nuorten kuntosalin.

Mie jo mietin, että onko meillä hometta kun koko ajan tuntuu, että ois kipeänä. Mutta samaa on valittanut täälläkin kaikki tutut.

Hei, onko nämä nyt niitä maailmanlopun meininkejä:)

Heh joo, supot voi jäädä laittamatta:)

Sama homma tosiaan, että lentsua lentsun perään. Itsekin olen viime yönä käynyt vetämässä ventolinet ja yskän lääkkeet kun neljältä heräsin yskimään. Nokka oli niin tukossa, että kuorsasin kuin ...no en mie nyt keksi mitään esimerkkiä. Mutta kuitenkin niin, että kurkku on ihan arkana.

Keräsin viime keväänä pakkaseen kuusenkerkkiä, niistä lähden keittelemään itselleni aamuteetä, että pääsen illalla ohjaamaan nuorten kuntosalin.

Mie jo mietin, että onko meillä hometta kun koko ajan tuntuu, että ois kipeänä. Mutta samaa on valittanut täälläkin kaikki tutut.

Hei, onko nämä nyt niitä maailmanlopun meininkejä:)

Home on yleensä helppo havaita omalla nenällään, eli jos on ollu ulkona jonkun aikaa niin sisälle tullessa sen nokka haistaa, vaikka vähän lentsuakin olisi.

Anopin mökillä kun käytiin tarttu se haju vaatteisiinkin (nyt korjattu)

Ekkös ollu kurppa töissä terveyskeskuksessa tms.. Luulen että siellä on enemmän riskiä tolle homeelle. Esim vaimoni työpaikassa säästö syistä otetaan ilmastointi pois päältä vkonlopuiksi (aivan järjetöntä hommaa!!)

Niin ja noihin lentsuihin niin 2 edellistä iski kun harjotus kuorma kovimmillaan ja töissä kova meno, eli ihan ymmärrettävä vastustuskyvyn aleneminen ja tauti päälle. Mut tämä 3 on outo, kun reenit NR hengessä miäree kerräillen... Ja lomalla ;)

Muokattu

Täällä pallolla sulle aukaisua.

Youtubelta löytyy kyllä tosi hyviä neuvoja nilkkojen aukaisuun jos vain uskaltaa nykäistä ja kiertää. Se on vain sitten eri juttu, jääkö jalkaterä käteen vai miten käy :)

Löysin tennispallon, tein sillä aamusta ei auennu, aika voimallakin painelin.

No mites kävikään, kävin antamassa junnuille illasta välipalaa ja kumarruin jääkaapin alahyllylle niin helvetinmoinen JYTKY!! (antiJYTKY) nilkasta. Ja LUKKOAUKI!! jes!!

Harmi vaan kun kipeys on voimalla päällä. Levätään nyt

Nyt voi jo laittaa lokakuun pakettiin.

Hölkkää 172km ja kuntopiiriä 1h17min. Vuoden kehnoin kuukausi ylivoimasesti. Tähän mennessä 8 sairaspäivää (varmuudella loppu kuukausikin menee toipuessa) Maratoonille keventely ja palauttelu lisänä. Joten ei ihme että kilsat vähissä.

Toivottavasti tästä toivutaan mahd. pikaisesti, jotta pääsee nylkyttää :) Ainiin puntteja ei tullut nosteltua tässäkään kuussa kertaakaan, kuten ei koko vuonna. Tämä eräälle tiedoksi.

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Tästä mainospaikka alkaen 30e+alv/kk. 

Yli 10 000 kävijää/kk

n. 350 000 sivulatausta/kk

• Sivulataukset 13.11.2020 alkaen: Web Hits

Yksittäiset kävijät 13.11.2020 alkaen: Web Hits
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy