Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Boston Marathon 2013

Recommended Posts

Sain juuri eilen varmistuksen Bostonin rekisteröintiini ensi vuodelle, joten tällainen ketju lienee syytä aloittaa! Pääsin sisään Amsterdamin ajallani viime vuodelta: 3:02:31. Alle 3:05 piti siis olla. Tänä vuonnahan aikaa tiukennettiin viidellä minuutilla, josta seurauksena kaikki riittävän nopeat ovat päässeet sisään. Rekisteröinti on itse asiassa yhä auki.

Tällä hetkellä Suomessa asuvia näyttää olevan itseni lisäksi listalla yhdeksän kappaletta. Lisää voi toki olla vielä tulossa, koska kaikkia ilmoittautuneita ei ole vielä varmistettu. Onko foorumilaisia lähdössä Bostoniin itseni lisäksi?

Juoksen tulevana viikonloppuna Berliinissä, mutta sen jälkeen keskityn Bostoniin. Mietitään tavoitetta Berliinin ajan perusteella...

• Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tällä hetkellä Suomessa asuvia näyttää olevan itseni lisäksi listalla yhdeksän kappaletta. Lisää voi toki olla vielä tulossa, koska kaikkia ilmoittautuneita ei ole vielä varmistettu. Onko foorumilaisia lähdössä Bostoniin itseni lisäksi?

Käsittääkseni ainakin yksi foorumisti Lauttasaaresta on lähdössä.

Rekisteröintihän on nyt kiinni, mutta avataan uudelleen sivujen mukaan tänään.

Kyllä hyväksytään tietyillä ehdoilla ja vaikka syksyllä 2011 syyskuun 24 tai sen jälkeen juostu aikakin. Karsintaohjeessa sanotaan:

"For the 2013 Boston Marathon, qualifying times must be run on or after September 24, 2011.

The qualifying times below are based upon each athlete's age on the date of the Boston Marathon in which they are participating."

Jos siis olet juossut 24.9.2011 tai sen jälkeen ennen osanottajarajan täyttymistä alle 3:30:00 ja täytät 50 ennen Bostonin maratonia 2013, niin aikasi hyväksytään. Toki siitä pitää löytyä myös hyväksyttävä varmennus. Valitettavasti vain olet syntynyt kesällä, joten et ehdi täyttää pyöreitä ennen huhtikuussa olevaa Bostonia, joten joudut juoksemaan alle 3:25:00.

Muokattu
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Bostonissahan lähtö on kutakuinkin 42km päässä kaupungin ytimestä, kuljetukset kaupungista hoidetaan sadoilla keltaislla koulubusseilla, jotka starttaavat jo klo 7 paikkeilla kaupungista. Paikan päällä odotelttin jossain koulun takana aidatulla pellolla, siellä tarjottiin mm. kahvia ja bageleita + urheilujuomaa. Vaatteita kannattaa siis varata reilusti mukaan jos sattuu viieä keli, aamuisin yleensä noilla leveysasteilla on aika kylmää, toki poikkeuksia on kuten viime kevään +30c lämpöaalto. Mulla oli pari vuotta sitten käytössä The Back Bay hotell, maratonia ajatellen parempaa hotellia ei ainakaan sijainnin puolesta Bostonista löydy.

Minä olen myös toteuttamassa Boston haavetta ilman kannustusjoukkoja eli olisi mukavaa spekuloida kisan huippuhetkiä ja tuskantaivalta juoksun jälkeen. Ja ehkä yhteinen illallinen passaisi hyvin, kun kotimatka koittaa vasta tiistaina. Tosin yleensä ruoka ei kovin hyvin maistu kisan jälkeen.

Bostonissa olen viimeksi käynyt vuonna miekka ja kirves opiskeluexcursiolla eli ihan äkkiseltään ei hyviä tapaamispaikkoja ole mielessä. Majotun itse järjestäjien listolla olevaan Hilton Boston /Financial District, joka oli suht lähellä maalia. Olisko fiksua tavata siellä tai jokun muun hotellin aulassa ja sitten suunnistaa syömään tms.?

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy