Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Baldini (Minä olen minä)

Recommended Posts

Niin Tombe, joskus on tosiaan ongelmia kropan kanssa. Tänään oli yksi elämän pahimmista lenkeistä. Alku-km n. 9 min/km vauhtia. Tuntui niin pahalta pakarassa ja persuksissa, että se petti oikeasti toi vasen puoli alta ja jouduin kävelemään. Jossain vaiheessa pääsin hölkälle ja vedin lumipöpperössä 9,8km @ 6.19. Harmittaa, kun tuuli oli tyyntynyt ja sää lämmennyt about nollaan, mutta kun ei kroppa vain tunnu nyt kestävän yhtään. Olisi ollut kiva juosta oikein kiva lenkki. Tuntuu, että se eilisen lenkin vika pyrähdys oli huono juttu ja nyt ei meinaa kestää astua yhtään.

Aloin miettiä, että kun joku kusipää levittää toisessa ketjussa minusta valheellista tietoa ja muutenkin tuntuu olevan sellainen ilmiö läsnä, että mitä paskemmassa kunnossa jengi on ja mitä vähemmän ne yrittää, ts. käyvät kymppejä vetämässä >50min tai jopa >1h, niin sitä parempi juttu se yleisesti on ja palsta menee yhä kauemmas urheilusta. Samalla sitä on oppinut tuntemaan livenä monia juoksijoita ja samaa paskasakkia ei ole ollenkaan tuolla livenä. Ei yhtään ainoata sellaista vittuilijaa. Viime sunnuntainakin adventtitapaamisessa lenkin jälkeen saunomassa oli tavoitteellinen 2.2x maratoonari, yksi jopa selvästi vanhempi naishenkilö, jonka paras aika 2.5x ja muillakin hyviä tuloksia, kaikilla hyvä fiilis ja tekemisen meininki. Niistä hyvistä tuloksista iloitaan, eikä yritetä saada toistenkin housut paskaisiksi. Kellään ei ole tarvetta lähteä kisoihin pelleilemään tai levittää täällä palstalla jotain paskaa Baldinista. Eli herää kysymys, mihin me enää tarvitsemme koko tätä palstaa, kun on se verran pahoja ihmisiä joukossa. Kaiken informaationhan saa lukemalla kirjallisuutta, internetistä ja sitten toisilta juoksijoilta tuolla livenä. Treenit voi kirjata Juoksija-lehden vihkoon ja tapaamiset voi sopia sähköpostilla. Niinpä tämä foorumi alkaa tulla tarpeettomaksi ja jos hylkäämme tämän niin paskiaisista ei ainakaan tarvitsisi välittää. Voisivat käyttää sitten aikansa joidenkin muiden kuin Baldinin vainoamiseen.

• Replies 723
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ikävä homma jos tuntuu paskalta, mutta ehkä ainakin hieman kannattaa katsoa peiliin, jos tulee tiukkaa tavaraa vastapalloon. Ehkä se on läikkynyt yli puolin ja toisin. Sitä mä en ole ikinä ymmärtänyt mikä tarve sulla on arvostella niin voimakkaasti hieman eri lailla harrastavia juoksijoita, joita kai kuntoilijoiksikin kutsutaan. Voin myös sanoa sen kasvokkain vaikka Esportin saunassa, mutta veikkaan ettei yhtä tiukkoja mielipiteitä esiinny siellä. Eikä siinäkään mitään, niitä kutsutaan käytöstavoiksi. Välillä ihmettelen miksi ihmiset puolin ja toisin unohtavat ne täällä netissä. Joskus itsekin.

Mä ainakin toistaiseksi ajattelin pysyä tällä palstalla, vaikka yleisiä höpinöitä olen vähentänytkin huomattavasti. Mutta enköhän jossain vaiheessa taas intoudu johonkin keskustellun mukaan. Varsinkin jos siellä kirjoitetaan jotain (mun mielestä) ihan tuubaa.

Ikävä homma jos tuntuu paskalta, mutta ehkä ainakin hieman kannattaa katsoa peiliin, jos tulee tiukkaa tavaraa vastapalloon. Ehkä se on läikkynyt yli puolin ja toisin. Sitä mä en ole ikinä ymmärtänyt mikä tarve sulla on arvostella niin voimakkaasti hieman eri lailla harrastavia juoksijoita, joita kai kuntoilijoiksikin kutsutaan. Voin myös sanoa sen kasvokkain vaikka Esportin saunassa, mutta veikkaan ettei yhtä tiukkoja mielipiteitä esiinny siellä. Eikä siinäkään mitään, niitä kutsutaan käytöstavoiksi. Välillä ihmettelen miksi ihmiset puolin ja toisin unohtavat ne täällä netissä. Joskus itsekin.

Mä ainakin toistaiseksi ajattelin pysyä tällä palstalla, vaikka yleisiä höpinöitä olen vähentänytkin huomattavasti. Mutta enköhän jossain vaiheessa taas intoudu johonkin keskustellun mukaan. Varsinkin jos siellä kirjoitetaan jotain (mun mielestä) ihan tuubaa.

Hyvin sanottu, ja omasta mielestäni olen ihmeissäni nyt näitä baltsun antamia varotuksia sekä herneen nenään vetoja kun kuitenkin hän on tässä männä aikoina antanut kovaakin palautetta mm:

- naisista

- sairaanhoitajista

- kehä3 pohjoispuolella asuvista

- normi kuntoilijoista (jotain helvetin 10km aikarajoja)

- jne..

- jne..

Tulee ittekkin huudeltua ja kommentoitua yli joskus, en sitä kiistä. Mutta ei sillon pidä käydä itteensä täällä julkisesti säälimään?!?!

Nyt baltsu ryhtiä selkärankaan, eikä vaivuta itsesäälin syövereihin. Kaikkia ei vaan ole luotuja soutamaan, kuten ei juoksemaankaan.

Edellisten kanssa samoilla linjoilla.

Tullee pari sanontaa mieleen:

1) Sitä saa mitä tilaa.

2) Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Minä en ole levittänyt valheellista tietoa jostain kurpasta kuten hän on minusta levittänyt. En edes tunne kyseistä tyyppiä, enkä halua tuntea. Toisekseen olen pelkästään kannustanut ihmisiä juoksemaan kunnolla ja yrittämään parhaansa. Olen kertonut, että on täysin tarpeetonta tyytyä paskoihin tuloksiin. Olen itse vuosien varrella havainnut, että esim. 4h ajan tekee ilman harjoittelua ja 3.33 meni hyvin vähäisellä treenillä, joten silloin ei ole mitään perusteita sille, että jotkut eivät esim. maratoneilla lainkaan hikoile tai yritä. Olen kertonut, että se ei ole pääsääntöisesti ainakaan kuntotasolla lahjakkuudesta kiinni, vaan siitä harjoitteleeko vai ei. Jos käy lenkillä niin voi tehdä suhteellisen hyviä tuloksia ja parantaa isoin harppauksin ennätyksiä. Samoin olen kertonut, että ei ole mitään järkeä, että kilpailuihin mennään täysin harjoittelematta, jos ollaan vielä kaiken lisäksi lihavia, eikä viitsitä yrittää kunnolla kuten jotkut läskit menevät midnight runiin lyllertämään. Eihän kukaan hyppää mäkihyppykisoissakaan, jos ei ole koskaan mäessä käynyt. Lopuksi olen sitä mieltä, että jos henkilöllä on harjoituspäiväkirja niin se on tarkoitettu sen henkilön harjoittelun analysointiin, eikä miksikään monisuuntaiseksi viestintäkanavaksi, joten menkää kirjoittamaan omalle puolellenne. Riitely ja väittely on ihan ok, mutta siinä vaiheessa, kun minusta aletaan valehtelemaan kuten kurppa tai laittamaan sanoja suuhuni siitä ketä muka pidän juoksijana niin onhan se saatanan perkele ja törkeätä. Tunnen kymmeniä juoksijoita, osan tämänkin palstan kautta ja arvostan heidät hyvin korkealle. He harjoittelevat kovaa ja pyrkivät kehittymään ja parantamaan ennätyksiään, eikä mitään 50 minuutin aikoja kympillä todellakaan. Joskus tulee mieleen, että on kummallista, että kaikenlaisilla pahantekijöillä ja sabotoijilla muka pitäisi olla joku ihmisarvo. Hehän pyrkivät vain siihen, että tästä yhteiskunnasta tulee huonompi, eikä parempi. Pyrkivät siihen, että kaikki saisivat kutosen koulussa kokeista ja juoksisivat maratonin johonkin viiteen tuntiin. En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi asioita halutaan tehdä huonosti. Eivät kovin moni muukaan ymmärrä, mutta he pitävät ajatukset sisällään, kun tietävät, että paskiaiset käyvät päälle. Demokratiassa on juuri se huono puoli. Lopulta ajan kuluessa kaikesta tulee huonoa, kun asioiden jarruttajat ja keskinkertaisuuden tai huonon ihannoijat pääsevät voitolle. Ei ihme, ettei Suomessa urheilussa menestytä ja kansa on keskimäärin rapakunnossa, kun on tuollaisia ihmisiä olemassa. Olen erittäin pettynyt, että juoksuun profiloitunut palsta on kerännyt tuollaisen lieveilmiön ympärilleen. Ymmärtäisin vielä, että niitä on naisten kympillä tai jossain midnight runissa, mutta tämä on urheiluun keskittynyt palsta ja täällä pitäisi olla lojaalisuus kohdallaan, puhaltaa yhteen hiileen ja karsia tuollaiset tyypit kokonaan urheilun parista pois. Mielummin vähemmän osallistujia kilpailuissakin kunhan on oikeat henkilöt mukana, eikä sellaista sakkia, jotka eivät halua edes yrittää. Minun nuoruudessani tuollaisesta olisi saanut sapiskaa, silloin ei tullut kuuloonkaan se, että asioita tehtiin huonosti ja yrittämättä. Suomalainen yhteiskunta on pikkuhiljaa mennyt aivan pilalle ja häpeän sitä, että olemme suomalaisia. Moni kirjoittaja on kertonut minulle henkilökohtaisesti mm. siitä, kuinka kurjaa työpaikoilla on se, että puolimaratonin ja maratonin maine on ryvetetty vääränlaisen porukan mukaanolon vuoksi. Vähätellään puolikkaan tai maratonin juoksua sen takia, koska nykyään niissä on jokainen mukana, vaikkei olisi ikinä käynyt lenkillä. Niinpä hyvin harjoitellutta henkilöä, jopa kolmen tunnin alittajaakin voidaan vähätellä sen takia, että maratonia pidetään jonkinlaisena pelleilynä, joka käydään retkeilemässä läpi. Viime vuosisadalla oli tilanne aivan toinen.

Tämä on aivan perseestä koko foorumi. Tänne on pesiytynyt joku juoksun vastainen rintama. Ihannoidaan sitä, että menee huonosti ja juostaan hiljaa. Mistä helvetistä se on alkanut. Karin Storbacka sanoi Veikkaaja-lehdessä aikanaan, että yli 5min/km vauhti ei ole juoksemista. Olen aivan samaa mieltä. Täällä sen sijaan, jos juokset kovempaa, olet jotenkin mulkku. Täällä ihannoidaan sitä, että menee huonosti. Kannustetaan ultriinkin ennenkuin on edes maraton mennyt hyvin jne. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Ainoa syy, minkä olen itse keksinyt on se, että kun ihmiset ovat itse rapakunnossa niin he haluavat, että muutkin ovat rapakunnossa ja heitä korpeaa sitten se, että joku Professori, Winterroad, FrontRunner, Hietsu jne. ovat huippukunnossa ja toivovat, ettei kukaan muu vain pääsisi kuntoon.

En tosin uskon, että olen ainoa, josta Kurppa esim. levittelee valheita tai joku muu. Samaa sakkia on niin paljon pesiytynyt, että odottakaapas vain. Esim. Björn alkaa olla niin kovassa kunnossa, että kohta laittavat hänen eteensä vaikka mitä kapuloita, vaikka hän ei kirjoittelisikaan mitään täällä. Samoin Mensonge, puhumattakaan Metistä. Met on varmasti henkilö, jonka päänmenoksi keksitään ties mitä. Ultraketjussahan Met joutui jo saman porukan vainoamaksi, vaikka onhan se nyt aivan päivänselvä juttu, että kaikki, mitä Met kirjoitti, oli niin totta kuin olla ja saattaa. Haihattelijat vain haluavat kieltää sen ja näin ollen, Met joka sanoi totuuden, on mulkku, jota pitää rangaista. En ole vähään aikaan kauheasti jaksanut foorumia niin tarkkaan lukea, mutta olen varma, että Metistä kerrotaan valheita. En halua tässä paljastaa, ketkä kirjoittelijat ovat minulle mitäkin kertoneet, mutta onhan se aivan käsittämätöntä kuinka huono maine ultrajuoksullekin on syntynyt. Sitä pidetään vain niiden temmellyskenttänä, jotka eivät viitsi harjoitella sen verran, että maraton kulkisi edes kohtalaisen kuntoilijan tasolla. Tästä kärsivät sitten parhaat kuten Professori ja Hietsu. On vaikea varmaan löytää tukijoita kuten sponsoreita, jos koko lajilla on huono maine. Onhan se älytöntä, että ihmiset joutuvat sitten häpeämään harrastustaan ja korvat luimussa kulkevat tuolla. Kaikki olisi voinut olla toisin, jos kisoissa olisi ollut alunperin tiukemmat rajat. Jos maratonilla maali menisi kiinni 4h jälkeen niin jengi olisi harjoitellut paremmin. Jos kympillä vaadittaisiin miehissä vaikkapa 43 minuuttia vähintään niin jengi harjoittelisi niin kauan että se 43min voisi mennä ja eikä se häpeä olisi vaikkei 1. yrityksellä menisikään. Kyllähän rubikin kuutiotakin voi joutua yrittämään enemmän kuin kerran ennen kuin se ratkeaa. Miksi kaikki pitää automaattisesti mukamas onnistua hyväksyttävällä tasolla heti ekalla kerralla, jos suoritus on surkea. Silloin on yhteiskunnassa jotain oikeasti pahasti pielessä. Aivan sairasta (siis ei nimim. sairanen, vaan sairaus). Oliko esim. Lydiardin aikana samanlainen kulttuuri?

Jaaha, sama linja jatkuu. Jos jätätkin tämän foorumin kommentoinnin sen takia että täällä ei kukaan toinen muka yritä ollenkaan (=koska sulla menee kehnosti) niin ei jää juuri kenellekään ikävä. Ei muuten ole tainnut kukaan laittaa mitään kapuloita täällä kovaa juosevien rattaisiin ellet sitten ole itse sitä jossain tehnyt??

Muokattu

Parantele nyt baltsu vammasi pois, ja jatka sitten hölkkääsi. Nyt näyttää vittuuntuminen purkautuvan ulos paskan jauhantana, jos suoraan sanon.

Minäkin voin tämän sinulle suoraan sanoa kun nähdään. Tuo sinun juokse/ treenaa 110% lasissa ei ainakaan sinulle sovi. Siis mikäli puhut totta vammoistasi.

Tuo esille se kohta jossa v.kurppa puhuu sinusta valheellista tietoa. Se mitä sinä levität täällä sinun totuutenasi on minusta 100 kertaa enemmän paskan jauhantaa.

Oli kohteliasta tai ei, niin tavatessamme otan nämä puheeksi. Katotaan sitten miten juttusi luistaa.

En tiedä tuosta ultrajuoksun maineestakaan. En mä ainakaan häpeä harrastustani sen takia että kisoissa on hitaampia enkä usko että nimeltä mainittuja huippujakaan häiritsee se että siellä on "tombeja" radalla. Mä olen myös aina miettinyt mikä siinä on, että katsomosta aina huudellaan. Yleensähän hitaampien touhuja kritisoidaan niiden toimesta jotka eivät koko kisoihin osallistu. Kyllä heikompitasoisiakin mahtuu kisoihin, niitä on ultrissa myös arvokisoissa. Ei tosin Suomen joukkueessa.

En tiedä tuosta kurpan paskanpuhumisesta, mutta ilmeisesti viittasit näihin varoituksiin? Mä en noista tiedä eikä vähempää voisi kiinnostaa. Muutenkin tuo "varoittelupelleily" on mulle sellaista hepreaa, jota en edes halua opiskella. Mutta kukin tavallaan. Itse en edes kuka niitä jakaa ja millä perusteilla. Ja tuleeko sitten joku ilmoitus. Aivan sama.

Eli ei muuta kuin vammoja parannellen korvaavia tekemään. Ja pari kaljaa illalla. Jos vaikka helpottaisi.

En tiedä tuosta kurpan paskanpuhumisesta, mutta ilmeisesti viittasit näihin varoituksiin? Mä en noista tiedä eikä vähempää voisi kiinnostaa. Muutenkin tuo "varoittelupelleily" on mulle sellaista hepreaa, jota en edes halua opiskella. Mutta kukin tavallaan. Itse en edes kuka niitä jakaa ja millä perusteilla. Ja tuleeko sitten joku ilmoitus. Aivan sama.

i.

sehän on kaikkien nähtävissä että varotus annettu. Jos siitä oli kyse.

Muokattu
lisätty linkki josta varotus näkyy

En jaksa edes kommentoida tällaista lapsellisuutta yhtään mitenkään. Mutta sen haluan baldiniille kirjoittaa, että palstan ylläpitäjän Sepon mielestä varoitus on ollut aiheeton. Muuten en edes jaksa ottaa kantaa purkautumiseesi.

Ja minä en ole ottanut kantaa muuhun kuin yhden kerran mainitsemalla ehkä todella hiukan ikävästi, että palstalla on yksi ainoa juoksija, sinä baldini. Ok, myönnän, että se oli hiukan ilkeästi kirjoitettu. Muuten en ole sinun juttujasi viitsinyt enää viimeiseen vuoteen edes lukea. Minulla kypsytti meidän kuntoilijoiden puolesta ne numerolapunraiskausketjut ja joskus oli näitä hoitajajuttukain. En nyt ala kaivelemaan vanhoja ketjuja. Mutta kuvittelin, että kun sinulla on verbaliikka hallussa ja osaat arvostella niin piikikkäästi muita ihmisiä, oletin, että huumorisi riittää myös sinuun kohdistuneeseen huumoripiikkiin. Mutta olin väärässä ja pyydän sinulta anteeksi virhearviointiani.

Mutta käsittääkseni tämä foorumi on tarkoitettu kuntoijoille ja hiihtäjille ja kaikentasoisille. Sinun täytyy keskustella Sepon kanssa siitä, miten voisitte yhdessä muuttaa foorumin tyyliä. En ole sitä vastaan, että meidät kuntoiljat ja alisuoritujat potkitaan täältä pois. Mutta kun Seppo ei ole meille vielä antanut banneja huonojen aikojemme takia, olemme olleet täällä.

Toivon, että löydät ratkaisun tähän tämän foorumin tyyliin. Minä en ole foorumia kovin tarkkaan lueskellut, koska kesällä viihdyin vain tätiketjussa muiden tätien kanssa. Ei tullut luettua muita ketjuja. Mutta jossain ultraketussa olen yrittänyt selittää sitä, miksi tällaiset hölkkääjät osallistuvat esimerkiksi ultriin. Minusta ne ovat olleet hedelmällisiä keskusteluja. En sitten tiedä, suhtautuuko met ja muut, kenelle olen yrittänyt kertoa kantaani minuun vihamielisesti sen takia. Minä itse olen jäänyt siihen uskoon, että he ovat fiksuja kavereita ja olemme keskustelleet asioista ja olleet niistä eri mieltä. Minä ymmärrän varsin hyvin, että tätä ei aina ymmärretä, että miksi hidas ja huonokuntoinen haluaa kokeilla jotain itselleen liian rankkaa juttua. En ala tähän enää asiaa käsittelemään. Mutta eri ketjuissahan näistä on vaihdettu minusta ihan ystävällismielisesti mielipiteitä ja itse en ainakaan jäänut siihen käsitykseen, että meidän eri henkilöiden välille olisi tullut riitaa.

Mutta toivon, että otat yhteyttä palstanpitäjään ja keskustelet hänen kanssaan palstan linjasta. Toivon, että löydätte ratkaisun tähän ongelmaan, miten alisuoriutujat ja hölkkäultraajat saadaan pois foorumilta. Kisoista meitä ei varmaan saa pois. Se on yhteiskunnallinen ongelma, miksi jokainen tavan tallaaja haluaa osallistua siihen huumaan ja kokea sen. Mutta ehkä jonain päivänä tämäkin huuma loppuu ja me keksimme jotain muuta jännitystä elämäämme.

Toivotan sinulle Baldini hyvää jatkoa ja hyviä juoksuja. Ja toivon, että minäkin mahdun kanssasi samalla foorumille, vaikka tiedän kyllä omat heikkouteni liikunnan saralla ja tiedän, että missään nimessä minulla ei olisi mitään asiaa JUOKSUfoorumille.

Muokattu

http://www.juoksufoorumi.fi/vb/showthread.php?28437-Antti-Heikkil%E4-Pitk%E4t-lenkit-ja-maratonit-eiv%E4t-ole-mill%E4%E4n-tavalla-terveellisi%E4/page4

Olethan Baltsu lukenut FG:n kommentin, jos et, niin suosittelen tavaamaan ajan kanssa ja miettimään mitä kannattaisi tehdä toisin, vois sitä rispektiä tulla hieman erillä tavalla.. Björn, Mensonge, Met jne.. Jätkät vetää ja lujaa, eikä kitise tyhjistä tai suolla sontaa tänne foorumille, enpä usko että KENELLÄKÄÄN on moittimista tai sanomista näiden herrojen tekemisistä saatika kommenteista. Sinun mielestä se työpaikan huonoin työntekijäkin joutaisi ilmeisesti aina saamaan potkut? Mihin se kierre sitten lopetettaisiin, siihen viimeiseen mieheen? Et sie Baltsu ole ole sellainen apostoli, eikä kukaan muukaan, joka voisi ylentää itsensä toisten yläpuolelle. Meitä on monen tasoisia, miekin saavutin alle 4h maratontuloksen todella vähällä treenillä, mutta niin se ei vain kaikille onnistu, jokainen tasollaan. Otapa mallia vaikka FG:stä, herra avaa sanaisen arkkunsa silloin, kun siihen aihetta on, ei ylennä itseään, vaan näyttää tiestöä tahkotessaan mistä on kyse ja ansaitsee kaiken kunnioituksen.

Se näyttää olevan hermo kireellä kun paikat on rikki. Tuo sun kirjoitustyyli on tavallaan huvittava. Etenkin se on ollut hienoa, että jos esität kärkkäitä mielipiteitä niin osaat myös ottaa vastaan vittuilua toisilta. Siksi en olekkaan siihen aikaisemmin puuttunut. Se on ihan ok, jos olet sitä mieltä että kisoihin tulee panostaa 110% jne. Se on sun mielipide. Asioita voi tuoda kärkkäästi ilmi, mutta tuo tuossa yläpuolella oleva viesti on jo asiaton.

Se miten sä tuossa yläpuolella olevassa viestissä ihmettelet miten kaikki ihmiset saa osallistua juoksukisoihin, niin mä ihmettelen minkä takia sä et osaa käyttäytyä kohteliaasti muita kohtaan. On täällä muitakin kovaa juoksevia, mutta ei niillä ole mitään tarvetta vastaavaan käytökseen.

Tämän palstan koko idea on ollut alusta alkaen saada ihmisiä liikkumaan. Kun ne liikkuu niin ne voi paremmin. Mulle on ihan sama minkälainen kyseinen ihminen on tai millainen sen elämäntilanne on. Voin kertoa että vuosien saatossa on ollu paljon hienompaa saada joku täysin juoksematon lenkille kuin että joku olis juosu maratonin alle kolmen tunnin. Se että porukoita haukutaan koska ne juoksee maratonin viiteen tuntiin ei kuulu tälle palstalle. Sillä jollakin voi olla vaikka kolme kersaa, työ ja muita harrastuksia jotka vie aikaa. Ehkä se ei vain ole niin kiinnostunu juoksemisesta että se viittis juosta enempää. Silti on hienoa että se on pystyny juoksemaan maratonin läpi. Se että sä alat vittuilemaan tämmösille ihmisille on täysin asiatonta.

Jos sun mielestä tämmöset todella kovaa harjoittelevat tarvitsis oman nurkkauksen niin siitä voidaan keskustella. Mutta pitäskö sinne sitten päästää hieman yli 3h maratoonari joka juoksee 100km viikossa vai 70km juokseva 2.55 juoksija? Näitä voit pohdiskella. Kun saat ehdotuksen valmiiksi niin laita toki viestiä niin keskustellaan siitä lisää.

Jos palstan "henki" on sun mielestä väärä niin olen pahoillani, kaikkia ei voi miellyttää. Jos haluat jatkaa kirjoittelua niin olet yhtä tervetullut kuin muutkin. Palstalla on vain säännöt ja niitä tulee noudattaa. Jos sulla menee hermot muiden juoksuihin niin mä puolestani ihmettelen sitä miksi sulle pitäisi antaa erityisvapauksia? Miksi sä et osaa käyttäytyä netissä jos muuten olet niin fiksu?

Jos haluat jatkaa kirjoittelua niin odotan että käyttäydyt tästä eteenpäin asiallisesti muita palstalaisia kohtaan. Samalla odotan samaa käytöstä myös muilta sua kohtaan. Jos tämä on jollekkin ongelma niin onhan noita palstoja, kuten suomi24, jossa voi jatkaa keskustelua. Jos palstan säännöistä tms on kysyttävää niin vastaan mielelläni. Näillä kuitenkin mennään. Tarkoitus ei ole miellyttää kaikkia, eikä tämä myöskään ole demokratia. Jos jatkossa haluat haukkua muita juoksijoita niin tee se muualla.

Ja jos mun mielipide ei kiinnosta niin sitten on syytä valaista netin syvimpiä olemuksia jotka on ehkä jääny vähälle huomiolle tällä palstalla. Netti ei ole demokratia ja adminille ei kannata vittuilla.

:sign0096:

Vieras
This topic is now closed to further replies.

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy