Jump to content
Juoksufoorumi.fi



riopentti (2021: KK83 <11h, Nuuksio 70 <9,5h, VM65 <9h)


Recommended Posts

  • Replies 905
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Puolisentoista tuntia sitten saavuin maaliin, KK55 nettoaika 7:02:20 ja sijoitus 74. sarjassani vajaasta viidestäsadasta mieslähtijästä - ei siis kovin huono ultraneitsyelle. Maran verran meni hyvin,

Tässäpä oma tajunnanvirtavuodatukseni hyvin menneestä viisvitosesta. Kiireistä johtuen teksti odotteli viikon viimeistelyä, joka kävi ajatusvaihtelusta kellonympärityöskentelyn jälkeen. Enempää en jak

PoJu 5:16 42,3km (7´28) asc 700m cad 75 avg 144 max 168 PTE 4.8 pal 120h Raportoitavaksi päätyi suunnitelman mukainen omatoimipolkumaraton ja 80m ultraa päälle 😁 En vain kehdannut tuoda tätä julk

Posted Images

Uintia kilsa luokkaa 17:49, päälle 2 x 50m vetoyritykset vauhdin paljoa nousematta 🤣

Mittari-palvelin-kombo muutti mielestäni harjoitustietoja, kello näytti kilsan jälkeen kilsaa mutta appi 900m. Mukamas olisin pari radanmittaa uinut sitten 30% nopeammin, joopajoo - voep siis olla että matkakin arvottu. Toki tärkeintä hyvä harjoitus, puuskutuksetkin hävisivät nopeasti mikä hyvä merkki.

Toivottavasti huomenna taas hyvä juoksulenkki, hieman polven jänteitä kyllä kipeytyi eilisestä juoksusta. Harjoituksen puutetta vaiko keski-ikäisen kremppaa... piakkoin pitää pidentää pitkiksiä kohti kolmikymppisiä.

Link to post
Share on other sites

Ju 1:44 19,1km (5´28) asc 120m cad 79 peekoota kiihtyvänä, mittari ulalla

Pidennetty peruslenkki, lopussa oikeassa akilleksessa jäykkyyttä.

KK-siirrot tehty kesäkuulle. Veli siirsi osallistumistaan vuodella, joten hotellihuoneessa tilaa toiselle henkilölle, vink vink (Scandic Rukahovi superior best view sis. aamiainen, pe-su 5.-7.6., 217 per naama omakustannehinta muutosmahdollisuudella).

Link to post
Share on other sites

Lenkille tekisi mieli mutta akilles painoherkkänä, ei kuitenkaan mitään narskuntaa tmv. Oli tarkoitus tänään juosta pitkis tai vähintään mäkiharjoitus mutta tyydytään kotiportaissa eksentriseen pohjejumppaan ja syvän pohjelihaksen vahvistamiseen.

Jäläkiruapustus: Tuli hommattua pulssioksimittari eli pulssin ja happipitoisuuden lääkinnällinen mittauslaite sormesta, ensikosketus tuollaiseen oli jo viisitoista vuotta sitten alppinismin merkeissä, ja hinnat nyt parin viinipullon luokkaa. Näin perussairaalle astmaatikolle voi olla ihan hyvä hankinta. Lisäksi MSR:n 142 gr painava vedenpuhdistuslaite omatoimisille ultrille, jos huolletut tapahtumat siirtyvät hamaan tulevaisuuteen.

Muokattu
Painonkorjaus
Link to post
Share on other sites
tunti sitten, villea kirjoitti:

Portaissa seisten tehty pohjeliike taitaa ottaa enemmän ulompiin pohjelihoihin, syviin pääsee paremmin istuma-asennossa jos olen oikein asian ymmärtänyt. Eli päkiöiden alle koroke ja joku sopiva paino polvien päälle istumaan.

Jep, polvia pitää koukistaa, jotta saa myös syviin vaikutusta.

Pitänee ottaa tyttö polville istumaan, parempaa puoliskoa tuskin jaksaisin pohkeilla nostaakaan 🙂

Link to post
Share on other sites
15 minuuttia sitten, riopentti kirjoitti:

Jep, polvia pitää koukistaa, jotta saa myös syviin vaikutusta.

Pitänee ottaa tyttö polville istumaan, parempaa puoliskoa tuskin jaksaisin pohkeilla nostaakaan 🙂

Kyllä perus jantterin pitäis 120kg saada ykkösmaksimiksi pohjelihaksia istuen tehtynä. Ovat kai silloin tarpeeksi vahvat kestääkseen isommat juoksut. Jossain luki noin kutakuinkin. 

Viime vai toissa kesänä tein 80 kg sarjoja ja olis kyllä voinut painoa olla enempikin reisien päällä.. 

Link to post
Share on other sites
22 minuuttia sitten, riopentti kirjoitti:

Jep, polvia pitää koukistaa, jotta saa myös syviin vaikutusta.

Pitänee ottaa tyttö polville istumaan, parempaa puoliskoa tuskin jaksaisin pohkeilla nostaakaan 🙂

Siinähän voi rasitusta säätää sillä, missä kohtaa paino istuu, eli jos ei jaksa muuten niin pyytää vähän likemmäs omaa vartaloa istumaan. Kuulostaakin paremmalta kuin huomauttaa asiasta muilla tavoin...

Link to post
Share on other sites

Hei, nämä olivat hyviä vinkkejä, kiitos! Olinkin miettinyt miten noita liikkeitä tekisin kun ei salille kerkeä ruuhkavuosina. Laitoin lapsen jakkaran sohvaa vasten ja istuin tuolille, sitten pyysin sekä lasta että vaimoketta vuorollaan painoksi ja hyvinhän nuo menivät. Lapsi yhden jalan nostoille ja avo kahden jalan liikkeille. Nyt mukava lämmin olo pohjelihaksen alaosassa 🙂

Link to post
Share on other sites
On 14.3.2020 at 19.27, riopentti kirjoitti:

KK-siirrot tehty kesäkuulle. Veli siirsi osallistumistaan vuodella, joten hotellihuoneessa tilaa toiselle henkilölle, vink vink (Scandic Rukahovi superior best view sis. aamiainen, pe-su 5.-7.6., 217 per naama omakustannehinta muutosmahdollisuudella).

Lennot peruttu kesäkuun loppuun, joten KK siirtyy ensi vuoteen ainakin omalta osaltani, todennäköisesti koko tapahtuma. Siispä lähes puoli vuotta seuraavaan tapahtumaan, jos välttyy virukselta tai sen lisävaurioilta keuhkoihin.

Tuli tapahtumia eli ei, niin päätavoite joka tapauksessa saavutettu - hinku lenkille eli urheilullinen elämäntapa takaisin.

Link to post
Share on other sites

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ketjua lukevat   0 members

    Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä


  • Tästä mainospaikka alkaen 30e+alv/kk. 

     

    Yli 10 000 kävijää/kk

    n. 350 000 sivulatausta/kk

  • Sivulataukset 13.11.2020 alkaen: Web Hits

    Yksittäiset kävijät 13.11.2020 alkaen: Web Hits
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy