Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Recommended Posts

Niin 2.40 on jo ihan hyvä maran tulos ! alle 2.40 - 2,20 vaatii jo enemmän . en tiedä miten huippu marotoonarit vetää noinkin kovaa . reenaako ne enää puhtaasti !? en osaa sanoa sitä , mutta kovaa ne menee ! En ole maraa vetäny aikoihin -en edes reeneissä ! 1/ 2 tai joku 30-35km vois joskus kokeilla(jos saa perus kestävyyden tolle tasolle et jaksaa vetää ) nyt menny lyhyempien matkojen parissa. tosin en kyl paljoa enää reenaa määrää-eikä tehotkaan sillo voi olla kovinkaan vahdikkaita !? REENI INTOA TALVEEN ! !! ! :tan: :bull_head: :9999:

Ilmoittelehan sitten, kun eksyt maisemiin. Boston on nätti kaupunki, eikä lenkkeilykään joenvartta pitkin ole kamalaa. Jotta en totaalisesti poikkea aiheesta, on mullakin tavoitteena juosta Bostonissa alle 2.40 sitten, kun ylipäänsä pääsen mukaan.

Joo, voishan sitä katsoa, jos olisi saumoja treenailla tän ketjun hengessä tuolla. Oon paikalla tammikuun alusta 3-4 vuotta. Laittelen viestiä, kun alkaa olla saumoja lenkille. Jotain pienempiä kisoja pitää tietty päästä myös haalimaan. Pääsetkin valistamaan mua sitten paikallisesta juoksukisakulttuurista, kun olet siihen jo ehtinyt perehtyä.

Joo, voishan sitä katsoa, jos olisi saumoja treenailla tän ketjun hengessä tuolla. Oon paikalla tammikuun alusta 3-4 vuotta. Laittelen viestiä, kun alkaa olla saumoja lenkille. Jotain pienempiä kisoja pitää tietty päästä myös haalimaan. Pääsetkin valistamaan mua sitten paikallisesta juoksukisakulttuurista, kun olet siihen jo ehtinyt perehtyä.

Mitäs mitäs, muutto edessä? Lähdetkö töihin vai opiskelemaan?

Seurailin Frankun maratonia katsojana reitillä ja maalissa messuhallissa. Oli jotenkin ahdistava kokemus varsinkin silloin kun 2:40 porukka saapui maaliin, jotkut vähän yli ja jotkut vähän alle tuon rajan, tuntui pala kurkussa. Ajattelin ensin, etten mene ollenkaan juoksupaikalle, vaikka lennot jo aiemmin hankkineena vääntäydyinkin kaupunkiin ristiriitaisin tuntein.

Aika hyvin konkretisoitui, kuinka suuri osa arkea tavoitteen mukainen treenailu on ollut. Jatkossa saatava parempia marakokemuksia - osallistujana!

Mitäs mitäs, muutto edessä? Lähdetkö töihin vai opiskelemaan?

Meen työkomennukselle.

Voisin nyt tänne ilmoittautua, kun Barcelonassa meni 2.48,31, ihan vaan sitä varten, että pääsen samaan ketjuun treenikaveri Ghatmandon kanssa... Toisaalta tästä ketjusta en ikinä tulisi pois pääsemään, eikä minulla kyllä tänne paljon annettavaakaan olisi, niin jätetään vain tällainen ehdollinen ilmoittautuminen kunnes joku perustaa alle 2.45-ketjun...

Hienoa Jansaa! Tähän(kin) ketjuun on hyvä liittyä. Toivottavasti sun kehitys jatkuu kuitenkin samanlaisena, etkä juutu ketjuun!

Mulla on edelleen tavoitteena päästä pois tästä ketjusta, mutta teen yritykseni vasta syksyllä. Viime syksyn Berliinin koitoksen jälkeen juoksin Kankaanpäässä kokonaisen, lopun jalkavaivaisena. Jotta vaiva paranisi, vähensin juoksua merkittävästi koko loppuvuodeksi. Joulun aikaan kävi sitten selväksi, että tulen olemaan huhti-toukokuussa poissa viitisen viikkoa. Koska tuo menee päällekkäin tarjolla olevien kevään hyvien kisojen kanssa (ja joihin aikataulullisestikin olisin juuri ehtinyt harjoitella), mulla ei ole ollut syytä aloittaa toimeliasta maratonille valmistautumista - vieläkin kun matkalla en ehdi juuri juoksemaan. Jatkoin siten juoksun sijasta aktiivisemmin muita harjoitteita (crosstrainer, soutu, sali, uintikin). Viimeisen kuukauden aikana olen taas juossut enemmän.

Kun vielä kesällä ajattelin pyöräillä aiempaa enemmän, on juoksu nyt mukana mutta vähän niin kuin sivuroolissa. Juoksu sujuu kuitenkin hyvin, aiempien peruskuntokausien kuntoon verrattuna. Ja mikä parasta, tämä muiden lajien kanssa puurtaminen on tuonut uutta intoa juoksemiseen. Toivottavasti tämä into jatkuu ja motivoi myös sitten kun juoksumäärät tulevat nousemaan (tai teho kovenemaan).

Menestystä ja onnistunutta juoksua BorntoRun! Toivottavasti sinä toimit esimerkkinä meille ketjusta poistumista tavoitteleville!

En oo kirjotellu, mutta nyt voi tänne vähän raapustaa. Tämä on ollut hyvä ketju rajan tavoittelijoille. Itse rikoin rajan lopulta tänään Rotterdamissa. Oma kello 2.39.38, bruttokin alle

Juoksu sisälsi monia heikkoja hetkiä, ensimmäiset jo ennen puolta väliä. Juoksu olikin taistelua kilometri kerrallaan kohti maalia. Monta kertaa kaivoin ja syvältä. Lopussa sain iskettyä vielä uutta vaihdetta sisään ja rajan rikki. Muistakaa, älkää koskaan luovuttako kun haette rajojanne.

• Like 1

En oo kirjotellu, mutta nyt voi tänne vähän raapustaa. Tämä on ollut hyvä ketju rajan tavoittelijoille. Itse rikoin rajan lopulta tänään Rotterdamissa. Oma kello 2.39.38, bruttokin alle

Juoksu sisälsi monia heikkoja hetkiä, ensimmäiset jo ennen puolta väliä. Juoksu olikin taistelua kilometri kerrallaan kohti maalia. Monta kertaa kaivoin ja syvältä. Lopussa sain iskettyä vielä uutta vaihdetta sisään ja rajan rikki. Muistakaa, älkää koskaan luovuttako kun haette rajojanne.

Onnea rajan alittamisesta, on ollut kova urakka ja nyt se työ palkittiin!

Olen muutamia Aktia-cupin kisoja katsellut ja ajatellutkin, että nyt on siellä tehty sen verran töitä, että jätetään turhat höpinät muille ja keskitytään työhön, joka nyt kannatti!

Onnittelut vielä täälläkin mensongelle! On ollut kunnia päästä seuraamaan duunia aika läheltä ja tekeminen on ollut tinkimätöntä ja määrätietoista. Väitän, että heikoistakin hetkistä selviää todennäköisemmin kun harjoitustausta on kunnossa.

Jos en yhtään väärin tulkitse, niin BorntoRun ois alittanut Pariisissa 2.40 todella reippaasti!

Onnittelut! Täytyy yrittää muistaa neuvosi, nimittäin itselle kovia koitoksia on vielä luvassa.

Myös BorntoRunille (toivottavasti on nyt sitten tulkittu oikein) onnittelut huikeasta ajasta!