Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Polarilta gps-kello: RC3 GPS!

Arvostele ketju:

Antiko
 Share

Recommended Posts

Itse ihmettelen parhaillaan että eikö tästä tosiaan saa mistään muutettua asetuksia siten että voi pitää taukoa harjoitellessa. Esim lenkillä näkee kaverin ja pysähtyy 5min ajaksi juttelemaan. Tästä kun painaa stop niin gps ilmeisesti ei mittaa mutta kello juoksee koko ajan. Taas kun painaa start niin harjoitus jatkuu, mutta kello on mennyt koko ajan eteenpäin. Kyllä mulla on aikaisemmissa mittareissa saanu pysäytettyä harjoituksen ihan kokonaan ja taas jatkettua eteenpäin! Pari kertaa olen lenkin jälkeen painanut stop ja jättänyt siihen joksikin aikaa. Vähän ajan päästä olen huomannut että jäi painamatta toisen kerran stop. Näin kello on juossut koko ajan eteenpäin esim 30min ja kaikki keskiarvot on menny aivan sekaisin.

Mun kellossa myös treenitallennus keskeytyy em. back- nappia kerran painamalla ja käynnistyy uudestaan start-napista.

Muokattu

• Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kiitos vinkeistä. Löytyihän sieltä kierrosten vauhdit ym selkeästi. Piti vaan ottaa silmä käteen ja kattoa ;) Tosin seuraava ongelma tuli jo. Kun lisään väliajan niin koko harjoituksen keskivauhdit menee sekaisin. Näyttää vauhdeiksi noin +10sek todellisesta/siitä mitä näytti ennen väliajan lisäämistä. Pitää vähän tutkia mistä mahtais johtua.

Hienoa jos aika ei kuljekaan tauolla! On hyvin mahdollista että olen vain jättänyt mittarin lasten ulottuville ja yllättäen aika on alkanu taas kulkea.. Tämän jälkeen olen olettanut asian mittarin "viaksi" vaikka käyttäjästä se vika löytyi tälläkin kertaa.

Kaiken kaikkiaan mulle tää mittari on ollu positiivinen kokemus. Akku kestää todella hyvin oli kylmä tai lämmin ja laitteen koko on fiksu. Pitäs vaan vielä ehtiä tutustua kunnolla tähän PPT-sivustoon, tiiä vaikka mitä ominaisuuksia vielä löytäis.

Ei pysty muokkaamaan noita nimiä, tämä toiminto ilmeisesti tarkoituksellisesti varattu kalliimpiin malleihin.

Minäkin hankkisin heti tämän Polarin laitteen - siis sitten kun siitä tulee se kalliimpi, lisäominaisuuksilla varustettu malli.

Mutta olen sitä jo kohta vuoden odotellut.

Mikähän siellä Polarilla mättää??

Minäkin hankkisin heti tämän Polarin laitteen - siis sitten kun siitä tulee se kalliimpi, lisäominaisuuksilla varustettu malli.

Polarilla on kaksikin kalliimpaa, lisäominaisuuksilla varustettua mallia joista ainakin RCX5:ssä on mahdollista nimetä noita lajiprofiileja itse. Mars kauppaan siis!

Osta Iphone 5, Polarin sykepanta Iphonelle ja lataa Polar appsi Storesta - tuon kalliimmaksi se ei enää juuri voi mennä. ;)

Tuo siellä Polarilla mättää: odottavat, että joku muu tekee sen älykellon (esim. Iwatch), joka kytketään älypuhelimeen ja Polar tuottaa vain tuon softan siihen ekosysteemiin ja duunaa tuon sykepannan. Siinä Polarin visio.

Jos haluat nuo huippuominaisuudet ja kestävän sykemittarin osta Suunto Ambit (2) - se on aidosti Made in Finland.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Veikkaisin, että latausliittimen vesitiiviys.

GPS kuluttaa niin paljon sähköä, että tarvii olla akulla, pattereita saisi olla jatkuvasti vaihtamassa.

Ja kalliimpaan malliin halutaan kunnollinen vesitiiviys että sen kanssa voi varmasti uida ilman pelkoa laitteen hajoamisesta.

Akkua taas on tyypillisesti ladattu micro-usb-liittimellä, ja ilmeisesti sitä micro-usb-liitintä ei helpolla saada tarpeeksi vesitiiviiksi. (garmin on kuitenkin tässä onnistunut).

Langatonta latausta odotellessa, tässä on laite johon se oikeasti sopii/jossa siitä on hyötyä, kännykässä se on vaan turha leluominaisuus.

• 2 weeks later...

Napit ovat täällä pysyneet, mutta sykevyön vaihdatin. Alkoi olemaan jatkuvia heittelyjä sykkeissä.

Onko kukaan hankkinut korkeustietopäivitystä vanhaan mittariin? Nyt myynnissä olevissahan on tuo (GPS-)korkeustietonäyttö, ja vanhoihin sen saa maksullisella (20 €) päivityksellä. Olisi kiva kuulla sen tarkkuudesta? DC Rainmaker oli aika vaikuttunut:

Surprisingly, it actually tracked way better than I typically see GPS altimeters track. And in fact for the first 1000m or so of ascent, it was exactly spot-on each time, or within 1m (minimum resolution of data display). Somewhat astounding.

It did start to drift though as I went higher, and by 1,912m it had drifted about 8 meters in total. Not too bad actually for a GPS altimeter (compared to barometric).

P1100105_thumb.jpgimage_thumb28.png

Napit ovat täällä pysyneet, mutta sykevyön vaihdatin. Alkoi olemaan jatkuvia heittelyjä sykkeissä.

Onko kukaan hankkinut korkeustietopäivitystä vanhaan mittariin? Nyt myynnissä olevissahan on tuo (GPS-)korkeustietonäyttö, ja vanhoihin sen saa maksullisella (20 €) päivityksellä. Olisi kiva kuulla sen tarkkuudesta? DC Rainmaker oli aika vaikuttunut:

P1100105_thumb.jpgimage_thumb28.png

Mistäs tuollaisen päivityksen voi hankkia? En ole moisesta aikaisemmin kuullutkaan.

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy