Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
GrigoriSoiros

Hiekkalaatikko pikku poikien ja tyttöjen puuhamaa

Recommended Posts

Viha on niin äärimmäinen tunnetila, että kyllä minusta on outoa, että joku sanoo vihaavansa eläimiä tai vaikkapa lapsia. En mäkään pidä kaikista eläimistä (esim. käärmeistä, hämähäkeistä), mutta en mä niitä vihaa. Ymmärrän, jos joku ei pidä kissoista. Jos niihin ei ole tutustunut, niin melko outoja otuksiahan ne on. Mutta että vihaa...?

Mä olen täällä mökillä saanut taas tutustua luonnon pikkuelikoihin ihan läheisesti. Eilen olin sienessä liian lyhyessä paidassa. Kun kumartelin poimimaan sieniä, alaselkä jäi paljaaksi. Nyt selässä on parikymmentä itikan pistoa. Just äsken istuin terassilla ja tuulipuvun lahkeessa möngersi jokin elikko. Ampiainenhan se siellä, ehti vielä pistää ennen kuin sain sen lahkeesta ulos. :-(

Viha on niin äärimmäinen tunnetila, että kyllä minusta on outoa, että joku sanoo vihaavansa eläimiä tai vaikkapa lapsia. En mäkään pidä kaikista eläimistä (esim. käärmeistä, hämähäkeistä), mutta en mä niitä vihaa. Ymmärrän, jos joku ei pidä kissoista. Jos niihin ei ole tutustunut, niin melko outoja otuksiahan ne on. Mutta että vihaa...?

Ehkä viha on hieman väärä sana, mutta minulla on käärmeitä kohtaan jonkinmoinen fobia. Niin ja hyttysiä + muita pieniä lentäviä elukoita vihaan, kun ne syövät minua koko ajan.. Jättäisivät minut rauhaan, niin saisivat olla rauhassa.