Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
GrigoriSoiros

Hiekkalaatikko pikku poikien ja tyttöjen puuhamaa

Recommended Posts

Meillä on ikäerot

1v3kk

1v11kk

1v6kk

En ole kyllä koskaan huomannut hävetä tätä. Syynä tähän oli vähän se, että olin aika vanha kun hoksasin lapsia alkaa tekemään, joten en halunnut pitkiä ikäeroja. Olin esikoisen saadessani 32v ja neljännen 36v. Tämä ratkaisu sopi meille ja tekisin uudelleen samalla konseptilla jos pitäisi uudelleen päättää, mille alkaa.

Joten hiekkalaatikon reunalla olen vanha konkari jo:)

Paitsi, että lasten kasvatuksesta en tiedä mitään.

v.kurppa tuo oli lohduttava tieto, siis tuo ikäero. Kun vaimo sanoi että häntä "hävettää" sanoa jälkimmäisen 2 ikäeroksi 1v4kk =)

En ole kyllä käsittäny mitä hävettävää siinä on =)

Heh, meidän lapsilla ikäeroa vain 1v 7vko :-) Kovasti tuotakin on tuttavat ihmetelleet, mutta itse olen enemmän kuin tyytyväinen että ikäero on noin pieni.

Me jo luovuttiin oman pihan hiekkalaatikosta, hiekat käytettiin polkujen kiveysten alle. Nyt siinä paikalla on sitten jonkun naapurin kissan wc, totesin tämän ikäväkseni kun aloin haravoimaan aluetta kävyistä ja kissankakkaa oli joka paikassa :-/ Hyi hitto! Jostain luin että etikka pitää kissat loitolla, joten pullollisen kaadoin aluen reunoille, saas nähdä toimiiko.

tinttis, haulikko on tehokkaampi ;) Ai et mie vihaan kissoja (nelijalkasia)

Ihminen, joka vihaa kissoja on, on kyllä jotenkin epäilyttävä. Hiltlerkin vihasi / pelkäsi kissoja.

t. Kissatäti

P.s Tinttaiita: etikasta en ole varma. Jos ei toimi, niin eläikaupassa myydään karkotteita kissoille. Sitruunat ja muut sitrushedelmät toimii myös.

Dorian, jos vaan vihaa kissoja niin muuttuuko vertauskuva (hitler) En minä niitä pelkää. Minulla on jopa joskus ollut oma kissa etelä-savossa. Me ei ymmärretty toisiamme, se karkas kesäisin metikköön ja palas aina takasin syksyllä. Uroshan se tosin oli, eräänä kesänä se tapasi hieman isomman kissan, joka tais syödä sen. Niin luulen, kun meilläpäin niitä Ilveksiäkin löytyy.

Minusta yleensäkin ihmiset, jotka vihaa eläimiä on epäilyttäviä.

t. kaikkien eläinten täti

Minä en erityisemmin pidä eläimistä enkä oikein ymmärrä, miksi joku haluaa esimerkiksi asua samassa huoneistossa eläimen kanssa.

Tosin joskus menen metsään ja kohtaan siellä ihan mielelläni esimerkiksi hirven, ketun, jäniksen, metson sekä lukuisia pienempiä lintuja ja nisäkkäitä ja myöskin hyönteisiä. Kuitenkin kaupungin kaduilla on miellyttävämpi taivaltaa, jos ei tarvitse väistellä koiria tai muita eläimiä tai edes niiden eläinten ulosteita.