Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kaikein pahimmat paheet?

-TE-
 Share

Recommended Posts

Kestävyysurheiluun kun liittyy olennaisesti "kurinalainen" ja säännöllinen elämän tyyli. Niin tulipahan vain mieleen kysellä mitkä on itse kunkin pahimmat paheet? :ei noin Niitähän varmaan on jokaisella. Uskaltaako niitä edes myöntää.

Omalla kohdallani voin todeta että varmaankin pahimmat laiskuus joka pakottaa jäämään toisinaan sohvalle katselemaan "kauniita ja rohkeita" ja innokkaana saunojana vois opetella saunomaan ilman että karhut tulee kaveriksi. Tuppaa näkymään vyötäröllä. Ei vielä tosin kauheen pahasti, vaan entä 10 vuoden kuluttua.

• Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kylläpä sitä joitakin paheita aina on. Kyllä ne paheet liittyvät siihen, mitä suuhun pistää. Nuorempana paheet olivat nestemäisiä ja ne tulivat pahimmillaan ulos kropasta saman illan/yön aikana niiden nauttimisesta. Näin keski-ikäistyvänä perheellisenä paheet ovat kiinteämpiä ja ne ovat jääneet kroppaan muistoksi pitemmäksi aikaa eivätkä meinaa millään irrota.

Enpä ny kehtaa vielä itteeni kestävyysurheilijaksi tituleerata, mutta paheeni tunnustan :oops: .

Kun lastenhuoneen ovi kiinni kolahtaa, keittiössä pakastimen luukku narahtaa. Kun aamu taas saapuu ja pikkujalka keittiöön hiipii, paljastuu karmea totuus: "Joku on taas syönyt meidän jäätelöautojäätelöt eilen illalla".

Kahvin juonti, aamu käynnistyy 5dl:lla ja päivänmittaan sitä menee varmaan sama määrä toinen mokoma. Nyt olen siirtynyt tosin Bonaquaan, odotan siitä uutta addiktiota elämääni. Muutenhan onkin suht terveelliset elämäntavat. Valkoviini voisi olla se addiktoija jos ei olisi tätä urheilijamaista itsekuria 8) . Aviomieskin on, joten silläsaralla ei tarvitse addiktoitua, enää, energiaa jää muuhunkin.. :juoksu

Kyllä pitää myöntää, että niitä paheita tulee harrastettua aina silloin tällöin. Saunan päälle tulee sitä karhua juotua parit kolmet :juom . Harvemmin kuitenkaan niin paljon, että sänky pyörii viellä aamullakin niin kuin nyt. Eilen nimittäin oli meidän työporukan kiltailta. Aivan mukavaa oli. Sainpa syödä varsinaisen kurmee aterian mitä ei juurikaan mistään saa. Ateriana oli nimittäin mettopaisti alku keittoineen ja jälkiruokinee :ruokaa

Täytyy myöntää, että mun on vaikea keksiä, mitä paheita mulla on. Kerran viikossa (perjantaisin) pidän karkkipäivän, mutta sitä en laske paheeksi kun en muuten syö. Muina päivinä kaupassa ei oo mitään ongelmaa kävellä karkkihyllyn ohi ilmeenkään värähtämättä. Tosin mun on vaikea kieltäytyä karkista, jos sitä on ostettuna ja pussi pöydällä, mitä ei kylläkään tapahdu kovinkaan usein. Eli varsin siveellistä ja nuhteetonta elämää täällä eletään :viheltely

Nykyään kun villit naiset on taakse jäänyttä elämään, niin jäljelle on jäänyt satunnaiset karhut ennen ja jälkeen saunaa... joskus poikien kanssa parit karhun kaatajatkin maistuu ja sitten on pää pipinä aamulla. :kitara

Toinen paheeni on roskaruoka! Mutta mä en mahda sille mitään, että pizza ja kebab, ym. muu moska maistuu aivan älyttömän hyvältä. Sokeripohjaisiin en ole onneksi pahasti sortunut... :ruokaa

Tietty sitten niitä "kiltimpiä" paheita on työpäivinä aamupalan korvaaminen aivan liian runsaalla määrällä kahvia :oops:

Eiköhän se minullakin ole tuo olut, eikä pelkästään saunan jälkeen...Tosin juosun myötä tuo tapa ottaa turhan monen työpäivän jälkeen se yksi on vähentynyt, lenkillä saa paremmin duunijutut pois päästä. Mutta edelleenkin kierrellään kavereiden kanssa maistelemassa ulkolaisia oluita stadin pubeissa... :juom

Irtokarkit on toinen - nyt pienellä juoksutauolla tuli syötyä ihan tolkuttomasti. Mutta karkin- ja oluenhimo tippuu onneksi treenien lisääntyessä... Telkkua tulee tosin tuijotettua liikaakin.

Edit: Ainiin... JÄÄTELÖ! :pallo