Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Juoksia kortin alennukset

Bobo72
 Share

Recommended Posts

Minkälaisia kokemuksia on alennuksista Interistä juoksiakortilla (esim. Puhoksen Intersport) ?

Saako alennuksen myös allennetuista kengistä/tuotteista tai kamppanjatuotteista ?

(lainaus Juoksia lehden sivulta: Juoksija-kortilla saa alennusta (10 - 15%) seuraavista Intersport ja Kesport -liikkeistä)

Hyvin olen alennusta saanut! Toki se lasketaan ovh:sta, mutta monesti se tulee halvemmaksi kuin esim. "tarjous"

Miten se tulee halvemmaksi kuin "tarjous"? Ja mitä tarkoittaa "tarjous"? Tällä hetkellä Interissä on tarjouksessa esimerkiksi Adizero Ace 3 79,90€ (100,00€), Adizero Adios 2 119,00€ (140,00€), Adizero Aegis 2 109,00€ (143,00€). Juoksijakorttihinnat siis 85€, 119€, 121,55€. Eli korttihinta on huonompi kuin "tarjous".

Suoraan sanoen ihan turha koko Intersportin Juoksijakortti-alennus. Tuon verran saa alennusta ihan vaan kysymällä, ja kaupassa olevat tarjoukset ovat yleensä huomattavasti parempia. Ainakin itse ostan juoksuvaatteeni ja kenkäni lähinnä Intersportista, mutta käytän hyväkseni alennusmyyntejä ja maksan vain 50-70% ovh:sta.

Miten se tulee halvemmaksi kuin "tarjous"? Ja mitä tarkoittaa "tarjous"? Tällä hetkellä Interissä on tarjouksessa esimerkiksi Adizero Ace 3 79,90€ (100,00€), Adizero Adios 2 119,00€ (140,00€), Adizero Aegis 2 109,00€ (143,00€). Juoksijakorttihinnat siis 85€, 119€, 121,55€. Eli korttihinta on huonompi kuin "tarjous".

Tuotapa juuri tarkoitin, mutta näköjään ei päde adidakseen. Esim Asicsella ja Salomonilla käy toisin päin...

Mulla on sen kokonen jalka, että jos jää alennusmyyntejä odottelemaan, niin ei oota myyvät...

Muokattu

Saako juoksijakortilla alennusta vaan juoksukamppeista? Ja missä menee juoksuvaatteen ja muun treenivaatteen raja. Kerran eivät myöntäneet alea juoksupaidasta, koska hintalapussa luki "Training shirt" eli perustelu oli, että on treenipaita ei juoksupaita....jaa että eikö juoksu ole treeniä???

Saako juoksijakortilla alennusta vaan juoksukamppeista? Ja missä menee juoksuvaatteen ja muun treenivaatteen raja. Kerran eivät myöntäneet alea juoksupaidasta, koska hintalapussa luki "Training shirt" eli perustelu oli, että on treenipaita ei juoksupaita....jaa että eikö juoksu ole treeniä???

Riipuu varmaan liikkeestä. Mulle sanottiin, että alennuksen saa kengistä ja tekstiileistä... Eräässä intersportissa kysyvät henkilöllisyystodistuksen, etten vaan huijaa...

Ja onhan kortista hyötyä! Ilman tätä ketjua mullakin ois jäänyt acet ostamatta!