Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ke 02.05


hatapa
 Share

Recommended Posts

Mäkipolkujuoksentelua 10,3 km @ 5:46/km, 58 min meni aikaa ja aikas kurassa olin kun palailin. Upea ilma ja todella hyvä fiilis. Ihan oli Vaarojen Maraton maastot mielessä kun nousin vaaran kolmea eri reittiä ja parhaimmillaan mentiin nilkkaa myöten kurassa. Valitettavasti toi meidän lähinyppylä ei kohoa kuin 198:n metriin, mutta hyvältä tuntuu silti. Palauttelu maralta on selvästi nostanut kuntoa ja tuo vitosen vauhti tuntuu jo mukavammalta kuin ennen maraa.

Link to comment
Share on other sites

32,2 km (7:32 min/km, avg. 133, 3 km juoksu @~7 min/km + 1 km kävely x 8)

Paras pitkis koskaan! Ihan uskomaton lenkki. Vesalasta ensin Tikkurilaan ja siitä pari kilsaa vantaanjokea ylävirtaan ja sen jälkeen jokivartta seuraten Arabianrantaan, josta Kulosaareen ja siitä metrolla kotiin. Alunperin piti vetää tuttua reittiä, jossa useampi kioski matkalla, ja ei tullut sen takia otettua juomapulloa mukaan. 20 km nurkilla alkoi olemaan fiilis, että nyt olis ehkä parempi jotain suunkostuketta löytää. Nurkan takaa löytyikin matonpesupiste, jonka letkusta vaikutti tulevan ihan juomakelpoista vettä. Siitä muutama kilometri eteenpäin osui eteen McDonald's, josta tarttui mukaan iso mukillinen kokista sekä pienet ranskalaiset. Hyvin upposi. Vastaantulijoiden ilmeet oli myös ihan näkemisen arvoisia, kun niitä naposteli hölkän lomassa.

Ei missään vaiheessa tuntunut pahalta mikään paikka. Kenkinä Kinvara 2:t. Hyvin olisi voinut jatkaa pidempäänkin. Metroasemalta hölkkäilin vielä reilun kilsan kotiin. Askel oli kepeä ja fiilis hyvä. Näitä lisää! Tämä olikin Bakkenin ohjelman viimeinen pitkis ja ei kyllä parempaa fiilistä olisi voinut jäädä käteen! Armotonta keventelyä sitten vain tästä eteenpäin seuraavat 2,5 viikkoa.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Aamu: 5 km kevyt 5:36 /km

Ilta: 2 x 3 x 600 m (5'/10') 2:02,3-1:52,6, ka 1:58,7. Vikassa vedossa sain vetoapua joltain hieman kovempikuntoiselta herrasmieheltä, mikä olikin hyvä, kun muuten en olisi jaksanut kiusata itseäni niin paljon.

Huomaa kyllä että anaerobinen kestävyys on vielä heikko. Ei tule sitä tunnetta että pystyisi hapotuksesta huolimatta kiristämään: vikan vedon loppusuoralla yritin jonkinlaista kiriä mutta jalat vaan hyytyi ja hyytyi käskytyksestä huolimatta. Aerobisesti olen varmaan paremmassa kunnossa kuin koskaan ennen, mutta ratakunto on vielä ihan vaiheessa. Saa toki tässä vaiheessa vielä ollakin, kunhan alkaa myöhemmin löytyä.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy