Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Salon 60km

sinde
 Share

Recommended Posts

• Replies 49
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oletko Joroisiin ja Nokialle lähdössä? Vai Kuopioon? Nokian kisasta palautuminen saattaa viedä pidempään kuin kuukauden, mutta mikäs siinä jos paikat kestää.

Täytyy vain toivoa, että saadaan 15 hlöä ilmoittautumaan, jotta järjestävät Salon kisan.

Olen menossa sekä Joroisiin että Nokialle, mutta eihän minun vauhtini ole maksimia (vielä!!!!???) eli tulen Saloon mukaan, jos ei siihen tule mitään ylitsepääsemätöntä estettä (vauhdista viis).

60 km voisi juosta hitaasti syksyn viimeisenä ylipitkänä lenkkinä, jos nyt se ihme tapahtuisi että sinne saadaan riittävästi osallistujia.

Ei sinne ehkä ihan täyttä 15:ttä tarvii saada juoksijoita, joten koitetaan nyt pitää edes toiveita yllä! Salossa on ollut molempina kertoina kun olen ollut paikalla todella hyvä fiilis juosta, ja huolto sapuskoineen kisan jälkeen parasta A-luokkkaa.

Mammutti ilmeisesti vetää monta potentiaalista osallistujaa. Kai siinä sentään saa matkan muutettua maratoniksi ilman ylimääräistä hässlinkiä jos ultra ei toteudu, kun ovat samanhintaisiakin. Harkinnassa on, ellen mene merta edemmäs kalaan alimatkalle Tukholmaan. Kellään kokemuksia S:t Eriks Loppetista? (mahd. vastaukset lyhkäisten osioon.)

Tämä aikoo myös Saloon kokeilemaan ekaa ultraa. Toivottavasti tulee riittävästi porukkaa että kisa järjestetään. Olin ensin harkitsemassa tuota Vaajakosken maastoultraa mutta tämä on sen verran lähempänä Turkua ja kuulostaa astetta kevyemmältä reitiltä että kiinnostaa enemmän.

Minkähänlainen tuo reitti muuten on? Lähinnä profiili kiinnostaa, ja se onko varjoa (tulee mieleen näin PNM:n jälkeen).

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Törmäsin hetki sitten Andyyn, joka kertoi että ultralle on tähän mennessä tullut 14 ilmoittautumista. Järjestäminen on siis enää yhdestä ennakkoilmoittautumisesta kiinni ja ilmoittautumisaika umpeutuu muistaakseni 25.8.

Reitti ilmeisesti kiertää n. 6 km lenkkiä, joka on tuttu parin vuoden takaa puolimaratonin reitiltä. Kierros on tasainen, mutta aukea.

Webbisivu

Täältä tullaan.

Oli justiinsa viimeinen ylipitkä suunniteltu samalle viikonlopulle. Ei voi olla parempaa paikkaa sitä juosta kuin Salon erinomainen reitti. Se on hyvä tasainen pätkä, missä saa oman huollonkin nyt järjestettyä.

En olisi ikinä uskonut että näin hyvin käy tämän Salon ultran kanssa. Olin TÄYSIN varma että ei ikinä saada vaadittua 15:ttä juoksijaa kasaan, mutta saatiinpas!

Salossa nähdään.