Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Triathlonhaaste - 12 vko:n ilmainen ohjelma triathlonkilpailuun tähtääville


bjanne77
 Share

Recommended Posts

Aikooko joku osallistua http://www.triathlonhaaste.fi/haaste#rekisteroityminen tuohon Fastin triathlon haasteeseen , jos osallistuu niin tänne voisi laittaa vähä tietoa miten menee ja mitä koko hasteesta on mieltä, itse aion rekisteröityä kakkos hasteeseen ja katsoa minkälaisia treenejä he ehdottavat.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Mielenkiintoinen juttu. Pakkohan tuohon on rekisteröityä että tietää mitä on tarjolla.

Tuskin orjallisesti pystyn ohjelman mukaan treenaamaan, mutta mulle ensisijaisena motiivina on uusien vinkkien ammentaminen. Tuolta niitä toivon mukaan jokusen saa matkaan.

Tuossa videossa kakkostaso oli luonnehdittu melkosesti kovemmaksi kuin tekstiversiossa, mutta kakkostasoon uskallan itteni laittaa harrastevuosien perusteella vaikka puolikkaaseen vielä 5h ja rapiat saankin kulumaan.

Rookie

Link to comment
Share on other sites

Mun harjoitustuntimäärät ei tahdo riittää edes ykköstasoon! :(

No, aivan sama kun puolikas kuitenkin on läpi päästy näilläkin. Rekisteröityä piti. Täytyy tutkiskella sivustoa tarkemmin kun joutaa.

Kaikki vinkit ja info on kyllä tervetullutta sekä tarpeellista. Hyvältä vaikuttaa kun tekniikkaa on mukana ihan videoiden kera!

Link to comment
Share on other sites

Onko järkeä rekisteröityä vaikka tavoitteena olisi puolikas vasta ensi vuonna? Ja jos kaikki menee hyvin, niin tänä kesänä starttaan vaan pikamatkalle. Ja koitan parantaa toissa kesän aikaa.

Tottakai kannattaa ei se edes maksa mitään ja kukaan ei seuraa teetkö kaikki treenit, ihan ok tekniikkavinkkejä löytyy ja toki jos haluaa niin voi kaikkiin 3 haasteeseen osallistua ja printata ne ohjelmat jotta niitä voi tarpeen mukaan käyttää vaikka ensi vuonna ;)

Link to comment
Share on other sites

FAST SPORTS NUTRITIONtarjoaa kesälle 2012 ilmaisen Triathlonhaasteen. Nyt sinulla onmahdollisuus saada käyttöösi huipputason triathloninvalmennustieto. Triathlonhaaste sisältää harjoitus- jaruokavalio-ohjelman 12 viikon ajalle. Haaste on ilmainen ja se onsuunniteltu kesällä 2012 puolimatkan triathloniin tähtäävilleurheilijoille ja kuntoilijoille. Ohjelmat on mitoitettu kolmelleeritasoiselle ryhmälle, niin että kaikki aloittelijoista pro-tasontriathleetteihin löytävät itselleen sopivan harjoitusohjelman.

Valmennuksestavastaavat kuusinkertainen Havaijin Ironman kilpailija Tom Söderdahlsekä viime kesän triathlonin EM-hopeamitalisti Jarmo Hast.Herroilla on yhteensä yli 40 vuoden kokemus triathlonkilpailuista jahe ovat valmentaneet lukuisia triathlonurheilijoita ja -kuntoilijoitaviime vuosien aikana. Ammattilaistason valmentajat ovat laatineetharjoitusohjelmat erilaisen lähtötason omaaville harrastajille.Riippumatta siitä oletko aloitteleva harrastaja vai huipputasonkilpailija, löydät itsellesi sopivan ohjelman. Pyöräilyn, juoksunsekä uinnin harjoitusohjelmien lisäksi saat käyttöösitriathloniin suunnitellut lihaskuntoharjoitteet sekätekniikkavinkit. Rekisteröidyttyäsi haasteeseen saat lisäksikäyttöösi tekniikkavideot ja viikoittaisen video-opastuksenharjoitusviikolle.

Triathlonhaaste onainutlaatuinen mahdollisuus päästä ammattimaiseen valmennukseenilmaiseksi. Jos tavoitteenasi on ensi kesänä suoriutua elämäsiensimmäisestä puolenmatkan triathlonista tai haluat tehdä omanennätysaikasi, sinun tulee ainoastaan mennä osoitteeseentriathlonhaaste.fi ja rekisteröityä haasteeseen mukaan.

WORKWITH THE BEST:

www.triathlonhaaste.fi

Link to comment
Share on other sites

Tulipahan rekisteröityä, 2. tason ohjelma olisi tarkoitus käydä läpi ja tavoitteena parannella aikaisempien vuosien aikoja 1/2-matkalla. Tähän asti on tullut treenattua aika fiilispohjalta, mitä nyt treenitunnit ja treenikerrat ecxeliin laittanut. Tällä ohjelmalla ei ainakaan tule treenattua liikaa ja jokainen treeni tulee tehtyä ajatuksen kanssa. Toivottavasti vaivan väärti :)

Link to comment
Share on other sites

Tottakai kannattaa ei se edes maksa mitään ja kukaan ei seuraa teetkö kaikki treenit, ihan ok tekniikkavinkkejä löytyy ja toki jos haluaa niin voi kaikkiin 3 haasteeseen osallistua ja printata ne ohjelmat jotta niitä voi tarpeen mukaan käyttää vaikka ensi vuonna ;)

Teitkö näin? Onnistuko? Meinaan vaan, että jos on vain yksi meili osoite käytössä, niin tuleeko jotain erroria, ettei voi osallistua kuin yhteen kerrallaan etc. Siinä luki, että harjoitustasoa ei voi vaihtaa ennen kuin oma 12 viikkoa on ohi, mutta sen jälkeen omat tiedot sivulle tulee linkki, josta pääsee vaihtamaan toiseen harjoitustasoon, eli sitäkin kautta mahdollisesti pääsisi tutustumaan noihin muihin ohjelmiin.

Link to comment
Share on other sites

että jos on vain yksi meili osoite käytössä.

Ilmasia mailiosotteita voi tehdä vaikka kuinka monta ja jos se ei kiinnosta, niin pistä vaikka kaverit rekisteröitymään niihin toisiin sarjoihin niin saat kaikki 3 ohjelmaa käyttöösi, se nyt varmaan ei oo tarkoitus että näin tehdään mutta tuskin siitä kenellekkään mitään haittaakaan oo, paitsi FASTille jos niiden pitää maksaa provikkaa jokaisesta rekkaroinnista.

Link to comment
Share on other sites

Mukana ollaan.

Kakkostasoa en voinut valita, kun siinä pitäisi olla aikaisempaa kokemusta puolimatkan triathlonista :rapture: Valitsin siis kolmostason. Tuskinpa itsekään aivan orjallisesti pystyn ohjelmaa noudattamaan, mutta oma motivaatio osallistua on ammentaa tietoa, vinkkejä ja uusia ideoita treeneihin. Pitääkin varmaan alkaa treenaamaan, kun se tämän kesän puolimatkatapahtuma näyttää kurkistelevan jo vähän reilun kahdeksan viikon päässä.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Osaisiko joku valaista hiukan ihan uutta kestävyysurheilijan alkua :)...haasteen ohjelmassa on määritelty syke ja harjoitustasoista näin:

Hlön (aerobiseksi?)kynnyssykkeeksi määritetty 150 ja max sykkeeksi 195

Harjoittelualue Syke

I 110-130

II 130-140

III 140-150

IV 150-165

V 165-180

Kävin eilen testeissä, jossa määrittelyissä sain kuulla aerobisen kynnykseni olevan 122(56%), Anaerobisen kynnyksen 158(79%) ja max. sykkeen 183. osaisiko joku tällaiselle hölmömmälle vinkata, että miten nämä suhtautuisi tuohon tehoalue tasoon :)? Eli tosiaan peruskuntoni on aika heikko ja mietin, että millaisellillahan sykkeillä sitä kannattaisi mennä, että tuo heikoin aluekkin kehittyisi, mutta myös vauhti :)?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy