Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Mistä hankitte energiageelit ja patukat?

Recommended Posts

Itse olen tällähetkellä vieläkin toipumassa ylirasituksesta joten olen lueskellut näitä stressi/ylirasitusketjuja ja yhdessä ketjussa tais olla bjanne77 kun kirjoitti kuinka aina treeneissä urheilujuomaa, pitkillä patukoita ja treenin jälkeen palautusjuomaa. Itse epätoivoisena kun mietin että mitä vois tehdä toisin sit kun pääsee taas treenaamaan niin mietin että ehkä en ole kiinnittänyt tarpeeksi huomiota palautumiseen ja varsinkin tähän energiapuoleen. Oikeastaan koskaan ei lenkillä ole vettä kummempaa ja mitään palautusjuomia en ole käyttänyt (vaan normiruokaa lenkin jälkeen). Varsinkin nyt kun tarkoituksena on juosta pidempiä (ajallisesti 2,5-3t) niin olishan se ehkä hyvä idea ottaa lenkille jotain geeliä mukaan.

Mistä olette ostaneet energiageelit yms. patukat? Onko hyvää nettipaikkaa tai mitään kauppaa mistä saisi järkevään hintaan vaikka vähän isomman määrän kerralla?

Mistähän sais hankittuu sitä kisajuomaa, mitä Berliinissä syksyllä käytetään? Onkohan se jotaa Power Baria, kun en oikein saa selvää noilta Berliinin virallisilta esittelysivuilta. Haluaisin hankkia sitä etukäteen kesätreeneille, jotta vatsa kestää sitten Berliinissä sen nauttimisen. JOs joku osais neuvoa?

Kiitti vinkistä, käyn katsomassa sivuja. Riittäiskö, jos ottaiskii vain geelejä maratonille ja jois vettä juomapisteillä? JOtenkii tuntuu, et pitäis juoda urheilujuomaa, oon ainakii ennen juonu urheilujuomaa ja geelejä nautinu tasaiseen tahtiin. Viimeksi totuttelin tähän Squeeziin ennen maratonia.

Kiitti vinkistä, käyn katsomassa sivuja. Riittäiskö, jos ottaiskii vain geelejä maratonille ja jois vettä juomapisteillä? JOtenkii tuntuu, et pitäis juoda urheilujuomaa, oon ainakii ennen juonu urheilujuomaa ja geelejä nautinu tasaiseen tahtiin. Viimeksi totuttelin tähän Squeeziin ennen maratonia.

Viime vuosien kaikki maratonit olen juossut vain vedellä ja Squeezyn geelillä. Käytän sitä racer-pulloa, johoin mahtuu 125 ml geeliä. Riittää juuri maratonin mittaiselle matkalle.