Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tikkakoski juoksut 28.4.2012

Recommended Posts

La 28.04.2012 TIKKAKOSKI JUOKSUT

PAIKKAKUNTA, LÄHTÖPAIKKA ja KELLONAIKA: Tikkakoski Itäranta. (Opastus Tikkakosken keskustasta) klo 14.00 yhteislähtö.

MATKAT JA SARJAT: 10 km N, M, M40, M50. 6 km N40, N50, M60. 4 km T/P15, M70. 2 km T/P13. 1 km T/P9-11.

OSANOTTOMAKSUT JA ILMOITTAUTUMINEN: Aikuiset 10 e nuoret 5 e (JK - 2e). Ilm. klo 12 - 13.30.

Juoksijakortilla alennus osanottomaksusta!

PALKINNOT, MITALI: Sarjojen 3 nopeinta palkitaan.

REITTI: Pikipintaa. Reitti 1 JA 2 km kierroksia.

YHTEYSHENKILÖ JA PUHELIN: Raimo Nerg 041 430 2150, Jyrki Tapper 050 583 7198.

YHTEYSHENKILÖN SÄHKÖPOSTI: jyrki.tapper@luukku.com

TAPAHTUMAN OMAT KOTISIVUT: http://www.tikkakoskentikka.fi

JÄRJESTÄJÄSEURA(T): TIKKAKOSKEN TIKKA

No niin tulipahan käytyä. Ihan kiva reitti, tykkäsin kyllä vaikka pientä sivuvastaista olikin "takasuoralla". Matkahan oli vähän yli 10 km, itse sain 10,36 km tuosta äkkiseltään katsottuna. Olikohan kellään GPS messissä? Sinällään ihan hyvin kulki kun lähdin 40 min alitusta kympille yrittämään ja loppu ajaksi tuli 37 min 55 sek. Jos tuo matkalukema pitää paikkansa niin ilmeisesti sinne johonkin 36 min 40 sek. tietämillä se kymppi meni. Pakko olla ihan tyytyväinen :joyous:. Nyt kevyttä palauttelua ja ensi viikon launtaina sitten päätavoitteen kimppuun eli se puolikas alle sen 1 h 30 min.

No niin tulipahan käytyä. Ihan kiva reitti, tykkäsin kyllä vaikka pientä sivuvastaista olikin "takasuoralla". Matkahan oli vähän yli 10 km, itse sain 10,36 km tuosta äkkiseltään katsottuna. Olikohan kellään GPS messissä? Sinällään ihan hyvin kulki kun lähdin 40 min alitusta kympille yrittämään ja loppu ajaksi tuli 37 min 55 sek. Jos tuo matkalukema pitää paikkansa niin ilmeisesti sinne johonkin 36 min 40 sek. tietämillä se kymppi meni. Pakko olla ihan tyytyväinen :joyous:. Nyt kevyttä palauttelua ja ensi viikon launtaina sitten päätavoitteen kimppuun eli se puolikas alle sen 1 h 30 min.

Ei se reitti ollut missään nimessä 10,36km mittainen. Useimpien gepsit näyttivät muutamaa metriä yli tai alle 10km ja mun oma 10,13km. Jostain syystä yhdellä kierroksella olen gepsin mukaan tehnyt vähän laajemman reittivalinnan vaikka näin ei ole todellisuudessa tapahtunut mutta selittänee ainakin eron muiden kisapaikalla olleiden mittauksiin.

Minun gps näytti 10,24 km, yleensä se on suht hyvin näyttänyt. Kuitenkin tuo olisi tietänyt 4:01/km-vauhtia (siis ennätysvauhtia). En mielestäni ihan sellaisessa kunnossa kuitenkaan ole (tai pirustako sen tietää, en ole ikinä noin tasaisella kymppiä juossut). Mittasin maastokartalta ja kierrokselle tuli mittaa 2000m, lähtö- ja maalisuora toisi mittaa ehkä 140 m.

Aika 41:06, jäi ennätyksestä 36 s ja olen siihen ihan tyytyväinen. Ennätysvauhdissa olin vielä 6 km:n kohdilla, mutta sitten vauhti hiipui.

Juoksu ei ollut parasta mahdollista, mutta en sitä odottanutkaan. Vasta jälkikäteen tajusin, että IT ei kipuillut lainkaan ja jos tilanne jatkuu, niin olen kyllä suorastaan onnellinen.

Reitti oli mäetön ja kaiken järjen mukaan nopea. Keli oli hieno, eka kerta lyhyillä tälle vuodelle. Sauna oli kans mukava ja tuli sitten käytyä pulahtamassa järvessäkin (en ole ikinä ennen vappua käynyt pulikoimassa, joten ainakin yksi ennätys tuli tehtyä).

Muokattu