Jump to content
Juoksufoorumi.fi


Sign in to follow this  
rappa27

7 viikkoa/53päivää--> 10km terwaan

Recommended Posts

Tulipas tehtyä foorumille käyttäjä :P.Aikeena olis siis lähteä tonne kilpailemaan ja kunnianhimoisena tyyppinä tavoitteena olis tietenkin voittaa koko helapaska, kun kerran mennään niin mennään sit kunnolla :surrender:10 kilsan matkan valitsin siksi koska tykkään lenkkeillä lyhyitä matkoja.En ole oikeastaan ennen juossut"missään tapahtumassa" kymmentä kilsaa tai puolmaraa ja puhumattakaan kokomarasta eli aikasempaa kokemusta tämmöisestä ei ole*-*Tänään tuli käytyä tämän vuoden ekalenkki sport tracker mittas 5.88km 33.34min keskinopeus oli 10.5km/h olishan ton lujempaakin päässy, mutta mitä sitä enempää rehkiin :running: Ajattelin itselleni tämmöistä ohjelmaa 53 päivälle: joka toinen päivä lepo ja joka toinen päivä toi 6km lenkki 8-12km/h keskinopeudella... se tekis 159km kohtalaista hölkkää ennen itse porkkanaa eli tota tervaa :D2011 voitto aika oli 34.09 eli alle 35min pitäis päästä :highly_amused: lisäilen foorumille miten treeni sujuu.Toivottovasti paikat kestää:038:mitä mieltä ihmiset on onko tässä mitään järkeä????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täysin realistinen suunnitelma. Itse lisäisin tuohon sellaisen detaljin, että lepopäivän osuessa perjantaille tai lauantaille jättäisin levon väliin ja tekisin ns. vetoharjoituksen. Tällöin voisi vetää vaikkapa lavan kaljaa suht rivakkaan tahtiin. Eiköhän tuollaisella pienellä viilauksella 35 min alitus ole realismia! Tsemiä!

Muokattu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuo ohjelma mahdollistaa myös vaikka minkälaisia variaatioita! Yhtenä viikkona on mahdollisuus käydä juoksemassa vain yksi reilu 20km lenkki, jolloin seuraavalle viikolle ehtii palautua kunnolla. Ei olisi hassumpi idea myöskään käydä joka päivä juoksemassa 3km lenkki niin pysyy hyvin tuntuma juoksuun. Ja nyt kun kerran puhutaan, mitä ilmeisimmin, astetta kovemmasta kaverista on mahdollista modifioida ohjelmaa niin, että treenataan kaksi kertaa päivässä! Aamulla palauttava 1.5km ja illalla kehittävä 1.5km.

Muista pitää tarvittaessa suunniteltua enemmän lepopäiviä, ylikunto muuten voi iskeä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Ketjua lukevat   0 members

    Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä


×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy